Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Økologisk og diettmat

Fortell meg om sukrin

Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-03-11, 19:03   #21
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fortell meg om sukrin

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Spiser du nok protein, og nok mat i det hele? I starten på nedkarbing så spiste jeg veldig mye de første dagene. Det hjelper godt på å være mett. Når sukkerhungeren legger seg så reduserer porsjonene seg av seg selv.

Nei, antakelig ikke. Må nok øke endel på inntaket. Vanskelig å omstille hjernen, i mitt hode spiser man seg ikke skikkelig mett når man skal "være sunn". Øvelse gjør mester, håper jeg.

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-11, 19:06   #22
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.691
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om sukrin

Sukrin er det eneste av søtningsstoffer som jeg får i meg (sånn utenom sukker altså) Splenda smaker høgg.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-11, 19:23   #23
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fortell meg om sukrin

Jeg har blitt veldig glad i Sukrin, ikke lavkarbo, men styrer unna sukker. Synes det funker utmerket på både cottage cheese,grøt,i kaffen og det som måtte være.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-11, 11:49   #24
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Fortell meg om sukrin

Opprinnelig lagt inn av Filippa, her.

Nei, antakelig ikke. Må nok øke endel på inntaket. Vanskelig å omstille hjernen, i mitt hode spiser man seg ikke skikkelig mett når man skal "være sunn". Øvelse gjør mester, håper jeg.

Er der du har det tror jeg. Ikke spis søterstatninger du, spis mer mat isteden.

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no