Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Dere som kan speider - Krinsbannerkonkurranse?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-10-18, 13:40   #21
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dere som kan speider - Krinsbannerkonkurranse?

Jada, man lærer fort. Mine går i hver sin speider. Yngste må ha skjorte snart. Tenker å kjøpe 12 år til ham slik at den passer lenge, men må prøve og se.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-18, 13:45   #22
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.404
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere som kan speider - Krinsbannerkonkurranse?

Prøve og se, hvor kan man prøve dem da? Det blir type kjøpe av speidergruppen det da kanskje... Greit om det er en som varer lenge så slipper jeg sprette av og flytte de merkene sånn med en gang for det er vel litt pes? 10 år, str 140 står det på nettbutikken, han er 134,5 cm lang og tynn så større kan han vel ikke ha.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-18, 13:52   #23
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dere som kan speider - Krinsbannerkonkurranse?

Jeg tenker kjøpe rett fra sjøspeideren. Til søsteren bestilte jeg fra KFUM sin nettbutikk. Det gjør ikke noe om skjorten er litt stor. De fleste har den over noe annet og mange ikke i buksen, men mer som en jakke. Min er noe over 140.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-18, 17:17   #24
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.447
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som kan speider - Krinsbannerkonkurranse?

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Vi skal ha grønn ja, kfum-kfuk, det har jeg skjønt. Sjal får han visst ved opptak, som altså er i november, og ring, det får vi vel kjøpe. jeg har sett på en nettside, speiderbutikken eller noe sånn, en kfumkfuk-speiderbutikk, det finnes en for de andre også har jeg funnet, som selger startpakke med skjorte og noen sånne merker (norge og noe sånt standard) men jeg vet kretslederen, som altså er en av speiderlederene og den som sender ut mailer til oss, også har sagt at de har noen til salgs, så kanskje like lett å kjøpe av dem. Skal høre med dem sånn i forkant av opptaket hva som kan være kjekt. Finn er ikke utenkelig et alternativ, eller kanskje noen har en som er fravokst i gruppa? Knotten er ikke så stor, en tiåring som er på størrelse med en gjennomsnittelig gutt på 8,5 år i lengde og 7,5 år i vekt så jeg tipper 8 eller 10 års størrelse.

Har sett på den linken Normy la ut ja, og fant vel ut hvor jeg tror det skal, så dette ordner seg nok. Staprtpakken de har i den kan jeg sette sammen med skjorte, obligatoriske merker med krets og land og kfum og en lærknute til 513 kr, evt med speiderhåndboka jeg tipepr han ville like å få i julegave eller noe sånn til 430 ekstra. Sjerk skal jeg dobbeltsjekke med speiderleder om de får eller skal kjøpe til opptaket, men tror de får det der. Reelt har vel ve ikke fått en eneste faktura enda heller, men det kommer vel det også. Hn begynte jo litt utenom ordinært i vår og ble ikke med på opptaket i juni pga kræsj med tre andre aktiviteter. Men nå skal det bli.

Så har han jo ei søster som blir tredjeklassing til høsten (det er da vår gruppe begynner, de har ikke ikke sånn oppdager gruppe for 1-2 klasse) og har lyst å begynne så skjorten kan kanskje arves videre bortsett fra at hun snart nesten tar ham igjen i størrelse...

Jeg blir kanskje god på dette her med speiding etterhvert.

Skjerf! Speiderskjerf.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-18, 10:53   #25
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.404
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere som kan speider - Krinsbannerkonkurranse?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Skjerf! Speiderskjerf.

Skjerf ja.

(det er bare det at på min dialekt heter skjerf sjal. så i mitt hode ble det bare feilkobling, skjerf=sjal rett og slett)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no