Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Spatur

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-01-13, 21:45   #1
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Spatur

Er det noen av dere som har vært på spatur av noe slag til det o store utland en plass og har noen anbefalinger eller tips?

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-13, 21:50   #2
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.999
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spatur

Budapest!

http://www.budapest.no/spa/

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-13, 21:52   #3
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spatur

Litt mer info enn bare Budapest? Planlegge tur selv? Bestille ferdig pakke inkl fly?

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-13, 22:00   #4
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.999
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spatur

Jeg og en venninne fant flybilletter selv og booket oss inn på dette hotellet: http://www.danubiushotels.com/our_ho...l_margitsziget

Er ikke vanskeligere enn det. Veldig billig spa, vi fylte opp med behandlinger alle dagene vi var der, og var overrasket over hvor billig det var. Billig og bra å spise ute også. Vi var også i Operaen. Eneste irriterende var at de ikke har så streng røykelov. Og hotellet er litt utenfor sentrum, men genialt dersom man liker å ta seg en joggetur eller gåtur innimellom siden det er bilfritt og landlig ute på denne øye midt i Dunau.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-13, 22:09   #5
frksnupp
-o-o-o-o-o-
 
frksnupp sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Stavanger
Innlegg: 517
frksnupp er litt kul
Standard

Sv: Spatur

Jeg var i Riga med ei venninne. Kjedelig by, men fantastisk spa! Espa Riga het det, vi bodde på et annet hotell, men vil tilbake igjen og bo der. Du kan få billigere spa og hotell enn dette, men vi var der først og fremst for å slappe av og samle krefter, brydde oss ikke så mye om selve byen fantastisk relaxområde som en fikk bruke før behandlinger, med et lite takbasseng som var himmelsk å være i.

frksnupp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-13, 22:11   #6
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spatur

Tusen takk, begge to. Dette skal jeg se nærmere på. Om jeg i løpet av året ender opp på en spatur eller ikke vites pr i dag ikke, jeg må se om jeg greier å overtale noen til å bli med, men i dag da jeg var på avspenningstime hos fysioterapeut fant jeg i alle fall plutselig ut at jeg synes at jeg fortjener å dra på en spatur. Nemlig.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-13, 23:22   #7
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spatur

Riga og Espa ja... Helt fantastisk. Billig var det også. Jeg på min side synes ikke byen var så kjedelig.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-13, 23:31   #8
M&M
Superduper
 
M&M sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.241
M&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spatur

Opprinnelig lagt inn av Snuppa, her.

Riga og Espa ja... Helt fantastisk. Billig var det også. Jeg på min side synes ikke byen var så kjedelig.

Jeg synes heller ikke byen var kjedelig?
Har vært der to ganger, en gang sammen min datter, som da i en alder av 7 fikk tilrettelagt fotbehandling. Hun syntes det var fantastisk og ønsker seg spa til bursdager og jul.

Billig, absolutt!

__________________
M(-04)&M(-07)
M&M er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-13, 23:43   #9
frksnupp
-o-o-o-o-o-
 
frksnupp sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Stavanger
Innlegg: 517
frksnupp er litt kul
Standard

Sv: Spatur

Vi var kanskje litt uheldige...men undersøkte veldig lite på forhånd da, om byen. Men var der jo mest for å slappe av og få varme steiner på ryggen og sovne under massasjen.

Selve spabehandlingen var rimelig, men helgetur med opphold på Espa Riga-hotellet og fly ble litt i meste laget for to studenter den gang. Har planer om å ta med mannen neste gang

frksnupp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-13, 20:27   #10
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spatur

Dette hotellet i Budapest er flott.
http://no.hotels.com/hotel/details.h...e_newest_first
Budapest er en fantastisk flott by.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 15:39   #11
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spatur

Riga er i alle fall en flott by og billig.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-18, 17:34   #12
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spatur

Opprinnelig lagt inn av marystoriesss, her.

Har du sett her? [fjernet reklamelink]

Siden tråden er langt over fem år gammel, regner jeg med det ordnet seg med spaturen til Luvi.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09

Sist redigert av torsk : 02-11-18 kl 00:11. Årsak: Fjernet reklamelink
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-18, 17:59   #13
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.807
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spatur

Hvordan var spaturen?

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-18, 09:45   #14
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spatur

Vel, 5 år senere har denne turen fortsatt ikke blitt noe av. Kanskje jeg burde gjøre noe med det?

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no