Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvilket hotell i Trondheim?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-02-15, 12:02   #21
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket hotell i Trondheim?

Opprinnelig lagt inn av Nessie


Ellers bodde jeg mest på Comfort Hotel Trondheim da jeg var i byen, før jeg flytta hit igjen Det er sentralt, ok pris og ok frokost. Det ligger rett ved Nova kino.

Jeg har bodd der to ganger, og sist gang trodde jeg at jeg skulle dø. Jeg hadde et rom som vendte inn mot atriumet og ergo ingen mulighet til å åpne vinduet. Og de hadde ikke air condition eller noe som helst. Det var så varmt at jeg fikk ikke puste. Jeg klagde i resepsjonen og fikk den aller siste utleievifta deres. Så vær obs på dårlig luft. Men rommene er fine og frokosten er god.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-15, 12:06   #22
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket hotell i Trondheim?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg har bodd der to ganger, og sist gang trodde jeg at jeg skulle dø. Jeg hadde et rom som vendte inn mot atriumet og ergo ingen mulighet til å åpne vinduet. Og de hadde ikke air condition eller noe som helst. Det var så varmt at jeg fikk ikke puste. Jeg klagde i resepsjonen og fikk den aller siste utleievifta deres. Så vær obs på dårlig luft. Men rommene er fine og frokosten er god.

Ah. Jeg har alltid vært heldig med rom.
Forhåpentligvis ikke så varmt i april da.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-15, 12:37   #23
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.974
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilket hotell i Trondheim?

Nå sliter jeg litt med å bestemme meg her. Mulig jeg går for luksusen, det er sjelden jeg gjør slikt. Flyr til Trondheim for en babyshower, ikke hverdagsmat for moi.

Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-15, 12:47   #24
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.463
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket hotell i Trondheim?

Opprinnelig lagt inn av Siritk, her.

Rica Nidelven og Bakklandet har blitt til Scandic Nidelven og Bakklandet.

Og i den forbindelse har de fått kraftig redusert ansatte på kjøkkenet, for å spare penger, og dermed har de mistet et stort konkurransefortrinn. Frokosten er sikkert fortsatt god, men ikke like overdådig god som før.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-15, 12:48   #25
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.974
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilket hotell i Trondheim?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Og i den forbindelse har de fått kraftig redusert ansatte på kjøkkenet, for å spare penger, og dermed har de mistet et stort konkurransefortrinn. Frokosten er sikkert fortsatt god, men ikke like overdådig god som før.

Sånt er så dumt. Hmpf.

Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-15, 13:05   #26
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.025
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilket hotell i Trondheim?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Og i den forbindelse har de fått kraftig redusert ansatte på kjøkkenet, for å spare penger, og dermed har de mistet et stort konkurransefortrinn. Frokosten er sikkert fortsatt god, men ikke like overdådig god som før.


Det var absolutt ingen forskjell på frokosten når jeg var der i Desember. Jeg har spist frokost der ganske ofte siden de åpnet. Bortsett fra at de nå hadde flere ulike typer nystekte pannekaker og hjemmelaget konfekt til kaffen, var tilbudet likt. Men det kan jo hende at ting har blitt dårligere etter jul?
Jeg vet at de har mistet både kjøkkensjef og flere ledere i prosessen med å bli scandic-hotell, men det vistes iallefall ikke på frokosten da vi var der sist. Derimot var det mindre folk der, men det er jo bare hyggelig å slippe trengsel som gjest. De foregående gangene vi har vært der til frokost, var det så smekkfullt at det rett og slett var litt utrivelig og de sluttet jo (forståelig nok) også å ta imot eksterne gjester til frokost på grunn av at de hadde kapasitetsproblemer med å få plass til hotellgjestene.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-15, 13:11   #27
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket hotell i Trondheim?

Jeg har prøvd snart alle Choice-hotellene, og tror kanskje jeg ville gått for Comfort Hotel Trondheim, forutsatt at man fikk vindu som kunne åpnes.
Eller Britannia, de har god frokost og de har basseng.
Clarion Collection Bakeriet har kveldsmat, det er greit for de av oss som er her i lengre perioder og ikke orker å leve på heavy middag hver dag.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-15, 13:33   #28
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilket hotell i Trondheim?

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Bare jeg som liker Britannia. .

http://www.booking.com/hotel/no/brit...ml#tab-reviews

Jeg fikk et pent moderne rom i 3. etg. ut mot Dronningensgate. Korridorer og heiser er gamle, men trappene fungerer fint. Frokosten var nydelig. Hjemmelaget på hotellet med særpreg. Andre har ofte halvfabrikata brød, egg og varm mat.

Høres bra ut, jeg skal dit om noen uker!

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-15, 15:52   #29
shirajenta
Nybegynner
 
Medlem siden: Jan 2015
Innlegg: 20
shirajenta har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvilket hotell i Trondheim?

Britannia hotel. Ligger meget sentralt og har SPA. Ikke veldig stort, men det holder fint

shirajenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-15, 19:22   #30
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilket hotell i Trondheim?

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Bare jeg som liker Britannia. .

http://www.booking.com/hotel/no/brit...ml#tab-reviews

Jeg fikk et pent moderne rom i 3. etg. ut mot Dronningensgate. Korridorer og heiser er gamle, men trappene fungerer fint. Frokosten var nydelig. Hjemmelaget på hotellet med særpreg. Andre har ofte halvfabrikata brød, egg og varm mat.


Nei, det er min favoritt også.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no