Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Interiørshoppingtråden

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-04-10, 10:32   #981
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Vi er på jakt etter akkurat det samme, men har ikke planer om å male den så det er ikke viktig for oss. Jeg har funnet en sort en på www.skeidar.no , men den er i et plastmateriale:



Jysk hadde en i fjor, men har ikke sett noe til den enda i år. Mener de har en på Living også, men den er lengre enn 150 cm.

Hvilken benk er det IKEA har? *har lett der men ikke funnet*

Takk! Den har ejg jo sett på tidligere, men bare på nett! Men da til uteområdet. Den benken jeg fant på Ikea er jo egentlig et innemøbel, og er fra serien Norden. Men vi skulle altså male den, og den skal stå under tak. Men kanskje dette heller er en bedre løsning..

__________________

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 28-04-10, 10:38   #982
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.819
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Takk! Den har ejg jo sett på tidligere, men bare på nett! Men da til uteområdet. Den benken jeg fant på Ikea er jo egentlig et innemøbel, og er fra serien Norden. Men vi skulle altså male den, og den skal stå under tak. Men kanskje dette heller er en bedre løsning..

Så Norden-benkennå og det dumme med den er at den har stangen midt under og dermed gjør den uegnet til å oppbevare ting under. Synd, for den er jo grei.

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 28-04-10, 15:13   #983
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Har handla mer til babyrommet. Skal jo ha et slags regnbuetema der inne, og da jeg kom over dette lerretsbildet på Søstrene Grene til bare 189,- ( det er SÅ billig der!) tenkte jeg at det kunne være litt kult til. Ikke så babyaktig kanskje, men what the heck, fargene er fine.

Måler vel 140*40cm vil jeg anslå.
Er ikke så godt å se, men det er aviser/blader i stabler med "maling" nedover der.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 28-04-10, 15:18   #984
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Har handla mer til babyrommet. Skal jo ha et slags regnbuetema der inne, og da jeg kom over dette lerretsbildet på Søstrene Grene til bare 189,- ( det er SÅ billig der!) tenkte jeg at det kunne være litt kult til. Ikke så babyaktig kanskje, men what the heck, fargene er fine.

Måler vel 140*40cm vil jeg anslå.
Er ikke så godt å se, men det er aviser/blader i stabler med "maling" nedover der.

KUUULT!!!

Salt er ikke aktiv  
Gammel 30-04-10, 12:37   #985
Timmi
Aktiv
 
Timmi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 187
Timmi er litt kul
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden


Blomsterpotter

__________________
Timmi

02 og 06
Timmi er ikke aktiv  
Gammel 30-04-10, 23:38   #986
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden




Til lillesøster sitt rom har jeg endelig funnet ett hvitt, enkelt og nett skrivebord....og rosa stol som hun visstnok ønsker seg.

Den "mørke" kroken med skrivebord og hyller skal bort(siden det er inni en krok av rommet, blir alle leker og småting lagt på skrivebordet, hvor det stadig renner over av bøker og leker) så skal en kommode skal bort......og etter det, skal jeg på Ikea og kjøpe hvit Expedit bokhylle til uka. Gleder meg til å få litt ryddigere og luftigere rom (og ja...en hel haug av ting hun ikke leker med, skal få flytte ut )

Liljekonvall er ikke aktiv  
Gammel 01-05-10, 21:24   #987
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Denne vasen.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 006.jpg (170,0 KB, 31 visninger)
__________________
Misteri er ikke aktiv  
Gammel 02-05-10, 07:39   #988
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Denne vasen.

Hvor? Den var veldig fin!

__________________

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 02-05-10, 07:40   #989
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Hvor? Den var veldig fin!


Lilla? Det er vel ikke helt deg kanina?

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv  
Gammel 02-05-10, 08:11   #990
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

Lilla? Det er vel ikke helt deg kanina?

__________________

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 02-05-10, 17:30   #991
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Jeg var på Annas Rom i ettermiddag og tok litt av med skilt ...

Værstasjon jeg bare måtte ha, lo så jeg grein:


Skilt til kjøkken og baderom:



Et til ytterdøren eller hvor det nå måtte passe


Et til dukkestuen

...og to knagger til Bråkebøttas rom


Kjøpte også noe smått til bildehyllene på stuen, men jeg har ikke tatt bilde av det.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv  
Gammel 02-05-10, 22:40   #992
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Den værstasjonen har jeg også! må bare få hengt den opp et sted...

ItsOnlyMe er ikke aktiv  
Gammel 02-05-10, 23:32   #993
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Den værstasjonen fikk jeg lyst på! (Men kunne jeg ha levd med "blaffre", det er det store spørsmålet. )

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv  
Gammel 02-05-10, 23:38   #994
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Stilige skilt. Kunne ha tenkt meg værstasjonen og "er i haven" skiltet. Men - hvor får jeg tak i dette?

Libra er ikke aktiv  
Gammel 03-05-10, 14:17   #995
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Tror jeg kjøpte den www.igroshage.no eller www.hjemkjarehjem.com/

ItsOnlyMe er ikke aktiv  
Gammel 03-05-10, 14:22   #996
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

www.annasrom.no fører alle skiltene jeg har kjøpt; om ikke de ligger på nettsiden er det bare å ringe butikken og bestille over telefon!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv  
Gammel 03-05-10, 21:29   #997
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.819
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Endelig, endelig, endelig! Vi har (endelig) bestilt Montana-hyllene vi har planlagt å bestille:



IKKE denne kobinasjonen, da! Har ikke bilde av vår, det får komme når vi får dem om en 7 ukers tid. Vi har bestilt i standardfarge 01 White.

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 04-05-10, 00:55   #998
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Jeg har kjøpt denne støvsugeren i dag. Lilla er en av de fargene jeg liker best så nå må bare støvsuging bli gøy altså.



(Jeg har ikke prøvd den ennå fordi den står til lading.)

Éowyn er ikke aktiv  
Gammel 04-05-10, 01:25   #999
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Jeg har kjøpt to av denne: Jada, bare en kopi, en såååå lekker (håper jeg, har ikke fått den enda og bare sett den på papir/nettet).

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv  
Gammel 04-05-10, 06:35   #1000
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Jenna, så lekker hylle! Skal dere ha den oppe?

Jeg har kjøpt noen søte bokser fra Blafre;



__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no