Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Kindle - opplys meg!

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-11-13, 23:58   #221
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kindle - opplys meg!

Opprinnelig lagt inn av Schnuppa, her.

Godt poeng Esme. Men kan jeg ikke da koble den opp mot mobilen min og bruke den som modem?

Jeg gjør det. Ikke noe problem, og har aldri savnet 3G.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-13, 00:11   #222
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kindle - opplys meg!

Tusen takk, da ble jeg mye klokere. Da blir det Kindler Paperwhite uten 3G fra Amazon og cover fra Dealextrem eller eBay.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-13, 15:13   #223
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.948
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kindle - opplys meg!

Har heller aldri savnet 3G.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-13, 16:35   #224
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kindle - opplys meg!

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Dette coveret har jeg, og er veldig fornøyd. Mange av coverene har en "ramme" rundt som holder Kindlen på plass og dekker deler av den, men denne klipser du bare Kindlen fast i.

Tusen takk, da er cover bestilt!

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-14, 12:20   #225
Nasse
Fartsfantom
 
Nasse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 2.123
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kindle - opplys meg!

Opprinnelig lagt inn av Nasse, her.

Jeg har lyst på også. Mannen har en egen. Trenger vi hver vår?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Ikke med mindre dere aldri leser bøker samtidig.

(Ja, dere trenger definitivt en hver.)

Gjett hva jeg fikk til bursdagen min!?!

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-14, 12:36   #226
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kindle - opplys meg!

Grattis!

Dere som har paperwhite, er det noe man "trenger"? Har bare den aller enkleste varianten.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-14, 13:00   #227
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.084
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kindle - opplys meg!

Man trenger paperwhite. Paperwhiten er virkelig et av mine aller beste dingsekjøp noensinne, og jeg har litt erfaring.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-14, 13:28   #228
Nasse
Fartsfantom
 
Nasse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 2.123
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kindle - opplys meg!

Mannen min har ikke paperwhite. Jeg har. Veldig bra å lese på den. Favorittdingsen min allerede.

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-14, 23:30   #229
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.948
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kindle - opplys meg!

Grattis med ny, Nasse

Her har mannen vanlig, mens jeg har Paperwhite - det er stor forskjell, og han låner helst min Det viktigste for min del er at jeg kan lese på sengen uten lys i rommet. Bare det er verdt et kjøpt synes jeg

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-14, 08:59   #230
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.502
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kindle - opplys meg!

Min 11-åring har vanlig, men har etui med lys i, så hun kan lese på senga. Hun er fornøyd.

Jeg har paperwhite, og er superfornøyd med den, men egentlig liker jeg knappene på ungen sin bedre enn touchskjermen på Paperwhite.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-14, 20:47   #231
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kindle - opplys meg!

Har Kindle Paperwhite steget veldig i pris? Finner den bare til 200 pund med 3G. Skulle liksom sende link til en venn som er litt interessert men tror ikke han vil betale 2000 kr for den.

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-14, 21:04   #232
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.463
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kindle - opplys meg!

Opprinnelig lagt inn av Sola, her.

Har Kindle Paperwhite steget veldig i pris? Finner den bare til 200 pund med 3G. Skulle liksom sende link til en venn som er litt interessert men tror ikke han vil betale 2000 kr for den.

Jeg kjøpte for kun kort tid siden, betalte rundt 140 dollar inkludert frakt (og levering på jobben 40 timer etter bestilling!), tror jeg det var.

Hvis du får prisen i pund, er du kanskje på den britiske siden?

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-14, 21:15   #233
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.154
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kindle - opplys meg!

Opprinnelig lagt inn av Lilletrille, her.

Jeg kjøpte for kun kort tid siden, betalte rundt 140 dollar inkludert frakt (og levering på jobben 40 timer etter bestilling!), tror jeg det var.

Var dette med 3G? Når jeg går inn der nå, koster den $139 uten 3G og $209 med.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-14, 21:18   #234
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kindle - opplys meg!

Jeg fant med finere pris nå, gikk ut av amazon og inn igjen. Ca 900 kr er fin pris det.

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-14, 21:21   #235
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.463
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kindle - opplys meg!

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Var dette med 3G? Når jeg går inn der nå, koster den $139 uten 3G og $209 med.

Neida, det var den vanlige med kun Wifi. Foreløpig har jeg ikke savnet 3G, og kan i verste fall bruke mobilen som modem hvis det skulle bli bokkrise, så jeg er glad jeg sparte de 60 dollarene.

Amerikanerne kunne tydeligvis kjøpe en versjon med noe reklame som kosta $109, tror jeg det var, men ellers fant jeg ikke noe tilbud.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-14, 20:38   #236
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.885
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kindle - opplys meg!

Det siste døgnet har Kindlen kranglet skikkelig. Den har vært som sirup, og i går kveld ville den ikke noe. Jeg tror jeg har fått fikset den nå, men jeg får ikke til å oppdatere sofrware i den. Og så er det to bøker jeg har kjøpt på Amazon som ikke vil over uansett hva jeg gjør. Det står download comlpete, men de kan ikke trykkes på. Har prøvd mange ganger. De forsvinner etter en stund, og så har jeg prøvd flere ganger. Jeg har aldri opplevd akkurat dette før.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-14, 20:44   #237
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kindle - opplys meg!

Har du gjort ein hard reset? Holde knappen inne leeeeeeenge.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-14, 20:47   #238
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.885
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kindle - opplys meg!

Opprinnelig lagt inn av Hjertensfryd, her.

Har du gjort ein hard reset? Holde knappen inne leeeeeeenge.

Ja, som i et halvt sekund eller hva det var. Men jeg kan jo alltids gjøre det flere ganger. Skal jeg gjøre det lenger?

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-14, 20:56   #239
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kindle - opplys meg!

Hold knappen inne i det som virker som ein liten evighet. Trur du finner noko dersom du googler.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-14, 21:13   #240
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.885
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kindle - opplys meg!

Endelig! Etter TO hard reset har jeg både fått oppdatert, OG fått inn de to siste bøkene! Takk for supporten Hjertensfryd!

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no