Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Mandelkvern til Kenwood?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-12-12, 11:46   #1
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.520
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Mandelkvern til Kenwood?

Ja, finnes det? Jeg har en kjøttkvern til den, men den kan vel ikke brukes.

Jeg har hørt at manuell er best, men det gidder jeg ikke. :mengder av mandler:

Så hva trenger jeg, og hvor skaffer jeg det, helst i går en gang?

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-12, 11:50   #2
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.730
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Mandelkvern til Kenwood?

http://www.elkjop.no/product/hjem-og...f-rakostkutter

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-12, 11:51   #3
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 5.005
Blogginnlegg: 56
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mandelkvern til Kenwood?

Har du stavmikser? Det bruker i alle fall jeg.

Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-12, 11:57   #4
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.520
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mandelkvern til Kenwood?

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

http://www.elkjop.no/product/hjem-og...f-rakostkutter

Takk! Den skal sjekkes ut!

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

Har du stavmikser? Det bruker i alle fall jeg.

Ja, men det høres styrete ut? Eller bruker du kuttebollen?

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-12, 13:30   #5
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.730
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Mandelkvern til Kenwood?

Stavmikser er vel for kraftig dersom man skal lage marsipan? Det anbefales jo ikke å bruke food processor siden fettet da kommer ut av mandlene.

Jeg kvernet 1,5 kg mandler i vanlig manuell mandelkvern for noen dager siden. To ganger! Så har planer om å ønske meg mandelkvern til kenwooden til neste bursdag.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-12, 16:04   #6
thnp
Aktiv
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 147
thnp er litt kul
Standard

Sv: Mandelkvern til Kenwood?

Jeg har mandelkutteren. Den er helt episk!

Kan brukes på alt fra nøtter til hvitløk, holder høy kvalitet og så følger det med 4 "glass" (som man kutter i) som kan oppbevare de forskjellige tingene man kutter opp. Det er et naturlig supplement til maskinen som blir brukt OFTE.

thnp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-12, 20:02   #7
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 5.005
Blogginnlegg: 56
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mandelkvern til Kenwood?

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Takk! Den skal sjekkes ut!



Ja, men det høres styrete ut? Eller bruker du kuttebollen?

Jepp, har aldri prøvd å lage marsipan da.

Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-12, 20:26   #8
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.520
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mandelkvern til Kenwood?

Opprinnelig lagt inn av thnp, her.

Jeg har mandelkutteren. Den er helt episk!

Kan brukes på alt fra nøtter til hvitløk, holder høy kvalitet og så følger det med 4 "glass" (som man kutter i) som kan oppbevare de forskjellige tingene man kutter opp. Det er et naturlig supplement til maskinen som blir brukt OFTE.

Den har jeg sett på, men jeg tenker den er litt liten til mandler? Den står på ønskelista, men jeg har mer vurdert den til kutting av urter, mindre mengder nøtter osv. Men det skal sjekkes ut!

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no