Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor mange barn på en pizza?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-11-14, 15:38   #1
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Hvor mange barn på en pizza?

Jeg skal bestille pizza til en fotballavslutning. Rundt 20-25 gutter på 10 år + 7 voksne. Hvor mange store pizzaer bestiller jeg?

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-14, 15:40   #2
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange barn på en pizza?

Vi bestilte 11 pizzaer til 30 stk da vi hadde klassefest for Vesla + venninne. Det var rikelig og ble en del lekser.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-14, 15:47   #3
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.157
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange barn på en pizza?

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Vi bestilte 11 pizzaer til 30 stk da vi hadde klassefest for Vesla + venninne. Det var rikelig og ble en del lekser.

Iherdig på lekser er bra.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-14, 19:16   #4
slaraffen
litt gøy på håret
 
slaraffen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.736
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor mange barn på en pizza?

Jeg er ikke så veldig glad i barn på pizza, jeg foretrekker kylling. Men det holder helt sikkert med ett?

:Norsklærerhumor:

__________________
I am a Bear of Very Little Brain, and long words bother me. - A.A. Milne
slaraffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-14, 19:28   #5
Tuppen
...
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.892
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor mange barn på en pizza?

Her har det gått unna på pizzaen fra tiårsalderen. Hadde beregnet en pizza pr 3. barn og muligens en eller to ekstra. Litt avhengig av hvor store pizzaene er, og om de skal spise noe annet i tillegg.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-14, 21:00   #6
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor mange barn på en pizza?

Opprinnelig lagt inn av slaraffen, her.

Jeg er ikke så veldig glad i barn på pizza, jeg foretrekker kylling. Men det holder helt sikkert med ett?

:Norsklærerhumor:

Jeg så den i det jeg postet men da var det for sent

Vi endte opp med 8 store pizzaer på 23 unger og 5 voksne (som bare tok et par biter hver) Da var det 1 pizza igjen. Hadde nok gått mer om vi hadde mer skinkepizza

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-14, 19:46   #7
mille mari
Fullverdig medlem
 
mille mari sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2014
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 43
mille mari har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvor mange barn på en pizza?

Opprinnelig lagt inn av slaraffen, her.

Jeg er ikke så veldig glad i barn på pizza, jeg foretrekker kylling. Men det holder helt sikkert med ett?

:Norsklærerhumor:

Tanken slo meg.

mille mari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-14, 11:40   #8
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange barn på en pizza?

Vi regnet 3 barn pr. Grandiosapizza i 3. klasse. Det ble bittelitt knapt. Hadde kanskje gått bra om det var restaurantpizza, siden de er litt større? Men vi hadde masse, masse kake.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no