Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Pris på spisestuestoler

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Se resultatene: Hva er ok pris for nye spisestuestoler?
Under 1000 kr 19 32,20%
1000-2000 kr 19 32,20%
2000-3000 kr 6 10,17%
Over 3000 kr 15 25,42%
Deltakere: 59. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-02-23, 23:09   #1
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.859
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Pris på spisestuestoler

Dette er en uhøytidelig spørreundersøkelse om hva som er akseptabel/normal pris på spisestuestoler. Og hva er langt utenfor? Eller hva betalte du for dine? Brukt eller nytt?

Jeg tråler finn.no for å finne stoler til vårt nye bord. Nå dukket det opp noen grisefine, men etter min mening alt for dyre stoler. Men sikle gjør jeg fremdeles. Hjelp meg med å slå ihjel drømmen min.

Å legge til poll ble visst for vanskelig for meg.
Hva er ok pris for nye stoler?
<1000 kr
1000-2000 kr
2001-3000 kr
>3000 kr

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.

Sist redigert av Dali : 05-02-23 kl 23:27.
Dali er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-23, 23:19   #2
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pris på spisestuestoler

Pris er ikke noe jeg vektlegger spesielt, men komfort. Det er alfa og omega. Utrolig mange er direkte vonde å sitte i over tid, og det er ikke automatisk slik at dyrt er komfort. Jeg ble overrasket over dette. Da vi skulle kjøpe til hytta så prøvde jeg utrolig mange stoler og hadde bestemt meg på forhånd at pris ikke var avgjørende. De jeg endte med var tusenlapper rimeligere enn hva jeg trodde jeg måtte ut med - pr stol

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-23, 23:20   #3
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pris på spisestuestoler

Men hvor blir det av spørreundersøkelse mon tro?

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-23, 23:23   #4
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.242
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Pris på spisestuestoler

Hvor langt er et tau

Vi hadde stoler til 50 kr stykket, kjøpt på loppis i 1994 helt til for 2 år siden. Vi hadde lett etter nye stoler i flere år. Jeg har for dyr smak, så vi kjøpte aldri hverken bord eller stoler. Jeg likte stoler i prisklassen 4-8000 kr per stk.

Til slutt kjøpte vi et brukt bord til 3000 kr på finn. Vi pusset og vokset det selv etterpå. Stoler kjøpte vi for 600 kr per stykk på finn. Vi er meget fornøyd med løsningen.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-02-23, 23:40   #5
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pris på spisestuestoler

Jeg la til en poll. Vi kjøpte ellers våre stoler for noen år siden, da kostet de omtrent 5500 kroner, men jeg ser at de har blitt vesentlig dyrere nå. De er veldig gode å sitte i.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-23, 23:51   #6
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.184
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pris på spisestuestoler

Max 1000 kr. Hadde jeg hatt råd til det kunne jeg brukt mer. Stolene jeg har nå har vært i familien i ca 100 år, og så har jeg tre rørstoler, en har jeg fått og to kjøpt på finn.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-23, 00:23   #7
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pris på spisestuestoler

Snakker vi per stol eller samlet? Mitt svar var forøvrig per stol. Jeg har ikea-stoler som kostet 500-lappen per stk da jeg kjøpte dem. De er gode å sitte på. Jeg kunne nok betalt 1000-2000 per stol om jeg skulle bytte ut. Komfort trumfer uansett pris.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-23, 00:56   #8
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pris på spisestuestoler

Hvis de er fine; 2-3000 pr stk, de jeg ønsker meg koster nærmere 10 (skjer ikke, mest fordi jeg synes det er litt dust med så dyre bruksmøbler). Vi har IKEA skinnstoler nå, hatt de lenge og liker de fortsatt. Helt strøkne.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-23, 01:50   #9
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pris på spisestuestoler

Vi har vært på skilsmissens rand over dette i mange år. Våre nåværende stoler, Roger fra IKEA, kostet kr 349 per stk da vi kjøpte dem for 25 år siden. Nå har mange av disse tatt kvelden, og vi greier ikke finne nye - langt mindre bli enige. Materialet som vi har i stoler og bord nå, bjørk, har for lengst gått av moten. Jeg klarer ikke å kjøpe stoler til 3000 pluss som ikke engang passer til bordet, kjenner jeg. Det finnes typ dansk design som passer, men ingen er verken fine eller gode nok til å være i nærheten av å forsvare en slik pris.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-23, 07:18   #10
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.735
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pris på spisestuestoler

Jeg har kun kjøpt slikt på brukthandel og steiler av prisene. Kjæresten har funnet noen han vil ha og de koster 2500 pr stol. Det er milevis over min toleranse, for å si det sånn.

Jeg kjøpte bord og seks stoler for 500,- totalt sist.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-23, 07:35   #11
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pris på spisestuestoler

Vi kjøpte nye stoler i fjor. De koster 5000 fullpris, men hadde 25 % avslag, så det var litt under 4000 per stol. Vi hadde noen gamle, slitne stoler som vi hadde hatt i 17 år. (bord og seks stoler for 5000)

Jeg brukte lang tid på å bestemme meg for farge og sånn og det gjorde INNMARI vondt å betale stolene, men nå når det har gått et år, så tenker vi jo ikke på de pengene - og stolene er fantastisk gode.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-23, 07:36   #12
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pris på spisestuestoler

Minst mulig, men samtidig må de være gode å sitte på. Jeg kjøpte nemlig først noen råbillige stoler som var helt elendige. Så de ble byttet ut med noen jeg fikk på kampanje for 380 pr stk. De er gode å sitte på og jeg liker dem. Jeg ville betalt max 1000.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-23, 07:39   #13
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pris på spisestuestoler

Vi har Bernhard-stoler fra IKEA. De er overraskende gode å sitte på, og vi har ikke noe ønske om å bytte dem ut.

Vi har kjøpt noen nye og noen på Finn.no. Pris for nye stoler var i sin tid like under 1000 pr stol. De brukte var selvsagt billigere uten at jeg husker prisen lenger.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-23, 07:46   #14
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pris på spisestuestoler

Vi har arvet spisestue med teakstoler dom ikke har kostet oss noe. Om de ryker tipper jeg vi finner noe likende i brukthandelen. Litt avhengig av design og stand koster nok de mellom 500 og 1500 pr stk.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-23, 07:46   #15
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.888
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pris på spisestuestoler

Møbler kjøpes kun brukt de få gangene vi kjøper det. Spisestuen vi har består av et stort hjemmelaget bord (laget av meg når jeg jobbet på møbelsnekkerverksted) og Budalslignende stoler som jeg har arvet etter mine foreldre. Skulle jeg kjøpt nytt, hadde det blitt billige, solide, utrendy stoler med lang holdbarhet. Vi skifter visst ikke møbler særlig ofte i denne familien, så viktig med kvalitet. Det finner man like gjerne på bruktmarkedet som i møbelbutikker.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-23, 07:49   #16
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.055
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pris på spisestuestoler

Jeg kjøpte 8 spisestuestoler for 10 000,- på finn for noen år siden. Jeg ser nå at de samme stolene koster 8000,- per stk i butikk

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-23, 08:09   #17
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.859
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Pris på spisestuestoler

Vi snakker pr stol her ja.
Stolene jeg sikler på koster 6900 kr ny, og 2000 kr brukt, iht finn-annonsen. De er fin, men aner jo ikke om de er gode å sitte i. Når jeg tråler finn håper jeg jo å finne noe til godt under 1000-lappen brukt, har aldri kjøpt nye stoler som koster over 1500 pr stk. Ikke at jeg har kjøpt så mange ganger da.

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-23, 08:13   #18
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.649
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Pris på spisestuestoler

Designstoler koster jo.

Jeg fikk mine nesten gratis på Living for 11 år siden, på grunn av et merkelig salg de hadde. Så jeg tror vi (dengang 'vi') betalte 137 per stk. (8 stoler) for noe som egentlig kostet 1100 per stk. Hvis jeg skulle erstattet dem hadde det sikkert blitt én etter én, noe dyre fancy greier.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-23, 08:18   #19
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pris på spisestuestoler

Opprinnelig lagt inn av Dali, her.

Vi snakker pr stol her ja.
Stolene jeg sikler på koster 6900 kr ny, og 2000 kr brukt, iht finn-annonsen. De er fin, men aner jo ikke om de er gode å sitte i. Når jeg tråler finn håper jeg jo å finne noe til godt under 1000-lappen brukt, har aldri kjøpt nye stoler som koster over 1500 pr stk. Ikke at jeg har kjøpt så mange ganger da.

Finner du de ikke i butikker?

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-23, 08:21   #20
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.810
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pris på spisestuestoler

Opprinnelig lagt inn av Dali, her.

Vi snakker pr stol her ja.
Stolene jeg sikler på koster 6900 kr ny, og 2000 kr brukt, iht finn-annonsen. De er fin, men aner jo ikke om de er gode å sitte i. Når jeg tråler finn håper jeg jo å finne noe til godt under 1000-lappen brukt, har aldri kjøpt nye stoler som koster over 1500 pr stk. Ikke at jeg har kjøpt så mange ganger da.

Hvilke stoler er det da? Kanskje noen kjenner til de og kan si noe om de er gode å sitte i.

Når de vi har ikke kan brukes lenger er jeg tilbøyelig til å betale 4-5000 per stk om det er de perfekte stolene. Det vil si at de skal være gode å sitte i, de skal helst ha regulerbar rygg, de må være god kvalitet i stoff og stopping, og de må passe perfekt hos oss. Det er mye penger, men da vil vi ha dem lenge, så jeg tenker ikke at det er et problem.

jeg liker å sammenligne det med hvor mye penger vi bruker på bil, som er hinsides mye mer enn vi gjør på møbler. Bilen brukes ikke noe mer enn spisestua, så om vi har råd til å sette av penger til dette så gjør jeg det.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no