Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Årets julegave til tenåringen...

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-11-20, 21:30   #81
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Årets julegave til tenåringen...

Min ønsker seg kunst (hun er en søt raring) og nye sko.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-20, 21:51   #82
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Årets julegave til tenåringen...

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Gudene vet. 17-åringen ønsker seg termokopp. Det bør være gjørbart.

Et sted i nærheten ønsket kidsa seg Statoil-kopp, så kunne de stikke innom på skoleveien og ta med kakao. (Koppen gjelder all varm drikke, mener jeg).

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-20, 22:39   #83
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Årets julegave til tenåringen...

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Et sted i nærheten ønsket kidsa seg Statoil-kopp, så kunne de stikke innom på skoleveien og ta med kakao. (Koppen gjelder all varm drikke, mener jeg).

YX har tilbud på kopp for 2021 for Coop medlemmer. Tror prisen er 149.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-20, 23:35   #84
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Årets julegave til tenåringen...

Min ønsker seg pc / laptop. Lang dundyne og julepynt.

Mulig det blir dyne på henne fra oss.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-20, 14:17   #85
Bean
Erfaren
 
Bean sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 1.108
Bean er populærBean er populærBean er populær
Standard

Sv: Årets julegave til tenåringen...

Minste ønsker seg egentlig bare golfutstyr nå som hun har begynte å trene litt aktivt. Så da blir det noe i den kategorien. Mest sannsynlig regntøy og noen nye køller.

Eldste har begynt å sykle til skolen i disse coronatider. Han har funnet ut at det tar kortere tid å sykle enn å ta bussen, så dette tror jeg kommer til å vare. Han trenger ny sykkel, men kanskje det får vente til våren. Ellers har han veldig få ønsker, men nytt GoProkamera hadde vært fin. Han bruker det på skolen til å filme eksperimenter i f.eks fysikk. Også ønsker han seg abonnement på TU (Teknisk Ukeblad) for i følge han så er alle artiklene han har lyst til å lese bak betalingsmuren!

__________________
2003 & 2006
Bean er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-20, 21:00   #86
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.492
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Årets julegave til tenåringen...

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Min ønsker seg kunst (hun er en søt raring) og nye sko.

Åh så kult.
Jeg vurderer noe av Joy, synes han har mye kult og fine priser,fra billig til dyrt.
https://shop.gategalleriet.no/category/joy

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-11-20, 12:23   #87
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.254
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Årets julegave til tenåringen...

Mulig alle tre får daylight lampe (sånn vekkeklokke) fra oss. Vi har snakket litt om led-strips + plaster fra katten.

Så får nok Storebror litt klær, Lillesøster noen anime-bøker hun ønsker seg, og Bonusgutten noe han ønsker seg fra outland.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-20, 21:33   #88
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.481
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Årets julegave til tenåringen...

Tenåringen får gamingtastatur.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-20, 01:26   #89
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.404
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Årets julegave til tenåringen...

13-åringen har ytret ønske om ny iPad, den hun har er mange år gammel. Hun liker ikke å få for dyre gaver, men hva skal vi kjøpe? Ser man får dem fra 4 og opp til 7 (!), noen som har en anbefaling? Syv er langt over mitt budsjett, fire også, men hun fortjener en stor gave i år, synes vi.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-20, 10:39   #90
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Årets julegave til tenåringen...

Storebror ønsker seg enkle gensere uten hette. Noen forslag til noen som er fine? Enkle bomullsgensere, ikke sånne tykkere litt penere (det har han). Kunne tenke meg noen av ok kvalitet siden han bruker de samme klærne om igjen og om igjen.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-20, 11:11   #91
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.775
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Årets julegave til tenåringen...

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Storebror ønsker seg enkle gensere uten hette. Noen forslag til noen som er fine? Enkle bomullsgensere, ikke sånne tykkere litt penere (det har han). Kunne tenke meg noen av ok kvalitet siden han bruker de samme klærne om igjen og om igjen.

Jeg kjøpte nettopp en genser på Jack &Jones, type collegegenser, men ikke for tykk, uten hette. Min ungdom likte den godt. De har en del andre vanlige, enkle gensere også der. Verdt å sjekke ut.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-20, 11:16   #92
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Årets julegave til tenåringen...

Bestilte akkurat trådløst headset til 12-åringen og ledlysstripe. Tror jeg da er ferdig med ham. Må nok kjøpe noe fra pappaen også. Skal tipse han om at han trenger slalåmstøvler, se om jeg kan få tak i brukte.

__________________
05 og 08

Sist redigert av millact : 23-11-20 kl 12:02.
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-20, 11:18   #93
Sissel
Bør lage seg en tittel selv
 
Sissel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Innlegg: 3.319
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Årets julegave til tenåringen...

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Storebror ønsker seg enkle gensere uten hette. Noen forslag til noen som er fine? Enkle bomullsgensere, ikke sånne tykkere litt penere (det har han). Kunne tenke meg noen av ok kvalitet siden han bruker de samme klærne om igjen og om igjen.

Sjekk på superdry.no . Mine gutter liker disse godt, de har både tynne og tykke gensere av god kvalitet.

__________________
Gutt/jente 99, gutt 01
Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-20, 11:20   #94
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Årets julegave til tenåringen...

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Jeg kjøpte nettopp en genser på Jack &Jones, type collegegenser, men ikke for tykk, uten hette. Min ungdom likte den godt. De har en del andre vanlige, enkle gensere også der. Verdt å sjekke ut.

Sliter med Jack&Jones etter at eksen min kjøpte hele garderoben sin derfra, men kanskje på tide å komme over det.

Opprinnelig lagt inn av Sissel, her.

Sjekk på superdry.no . Mine gutter liker disse godt, de har både tynne og tykke gensere av god kvalitet.

Godt tips, han har Superdry-hettegensere fra før.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-20, 21:16   #95
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.353
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Årets julegave til tenåringen...

Har kjøpt ledlys til begge jentene i dag, på tre meter. De ønsket seg i fjor men jeg fikk bare tak i en kort på en halvmeter eller så.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-20, 22:21   #96
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.974
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Årets julegave til tenåringen...

Det blir trolig litt dyrere presang enn planlagt til 13-åringen, men hun bruker mye hodetelefoner for å få litt pause fra omverden og det smilet da hun fikk teste mine med aktiv støydemping gjorde det lett å finne ut hva årets gave skal bli.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.

Sist redigert av Syrinx : 23-11-20 kl 22:34.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-11-20, 22:34   #97
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Årets julegave til tenåringen...

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Det fikk eldste i fjor. Oppgradert til pro nå.

Yngste har bare svindyre ønsker.

I min bok er AirPods en svindyr gave.

19-åringen sier hettegenser på autopilot hvis noen spør, tipper han får 6-7 stykker fra de ulike delene av familien.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-20, 23:15   #98
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.077
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Årets julegave til tenåringen...

Har kjøpt verktøysett til ene tenåringen (tilbud på jula). Den andre tenåringen er jeg helt blank på. Godt det er lenge til jul.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-20, 23:59   #99
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.971
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Årets julegave til tenåringen...

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

I min bok er AirPods en svindyr gave.

Enig. Det er over dobbel pris på yngste ditt ønske.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-20, 01:13   #100
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.786
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Årets julegave til tenåringen...

Student-tenåringen ønsker seg gavekort på Rema, så det skal hun få.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no