Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juletråden 2020

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-20, 01:27   #541
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2020

Nå har jeg endelig surret meg til å bestille julekort (60% rabatt på Optimalprint, vi bestiller alltid julekort der og er kjempefornøyde). De kommer i postkassa i løpet av neste uke som betyr at de blir sendt i starten av desember slik vi pleier.

I går bakte jeg julekaker. Ett ble spist (så godt!) og resten i fryseren. Og så laget jeg en ny form med ribbesylte. Den forrige er så godt som spist allerede, så hvis det skulle bli sylte til selve julen måtte jeg bare lage mer.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-20, 02:14   #542
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Juletråden 2020

Jeg har en plan om å rydde og vaske litt denne uka slik at vi kan pynte til neste helg. Må rydde litt i hyller og sette vekk litt ting slik at vi kan pynte uten at det blir overfylt.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-20, 07:20   #543
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.820
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Juletråden 2020

Jeg har hengt opp de siste utelysene, og mangler kun tre gaver som skal kjøpes på matbutikk . Det gjenstår å pakke inn alle.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-20, 09:46   #544
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.077
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2020

Jeg lagde fotobok og kalendere i går. Så nå har jeg fire julegaver i boks.

Må prøve finne noe hobby-greier jeg og vesla (snart 7 år) kan lage sammen.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-20, 10:28   #545
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.254
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2020

Vi har mindre og mindre gaveliste, det har nok en god del med at de siste 10 årene har vi ikke feiret i Norge, og har kuttet ned ganske godt på gavene. Pluss at jeg kjenner på at den sosiale sirkelen min er blitt ganske mye mindre de siste 5-10 årene. Jeg har masse venner, det er bare sjelden tid å møte de.
Så mange vennegaver har etterhvert utgått.

De vi skal kjøpe til er:
- Mine foreldre (de er allerede i Spania, så der må amazon.es redde meg)
- Bror 1 + kone (gave kjøpt)
- Bror 2 + kjæreste (gave kjøpt)
- Morfar (der blir det mat av noe slag)
- Venninne og hennes to gutter. (alle tre kjøpt)
- Samboers far + tante og onkel. (her blander jeg meg ikke, hehe)
- Mor til Bonusguttungen (mulig hun feirer med oss også)
- Mine to unger + bonusgutten.

Det er bare ungene + mor til bonus og til min morfar som jeg må tenke på, og som ikke er i boks enda.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-20, 12:48   #546
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.786
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2020

Jeg klarte ikke å la være, så jeg bestilte en ekstra julegave til mannen på black-week salg. Nå har jeg kun igjen å kjøpe et gavekort på Rema som studenten ønsker seg.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-20, 12:58   #547
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.248
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2020

Fått kjøpt gave til han på 12 på nett nå.

__________________
05 og 08
millact er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-11-20, 13:41   #548
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2020

Jeg har også fått kjøpt gave på nett i dag, til ene 13-åringen, fra morfar. Jeg får alltid i oppdrag å kjøpe gaver til ungene fra faren min, og jeg vet hvor mye han bruker å gi hvert år, så jeg kjøper bare på forskudd når jeg finner noe aktuelt. Så da bestilte jeg dette.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-20, 13:47   #549
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Juletråden 2020

Jeg har kjøpt gaver fra farmoren til ungene før helgen. Men de er såpass store at jeg sliter med å finne plass til dem. Får pakke inn så kan de stå litt mer synlig.

Begynner å få en plan for julegavene og tenker å bli ferdig i løpet av uken kanskje.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-20, 13:51   #550
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.959
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2020

I år så går det å finne gaver til jentungen lett som bare det, tror nok til og med at jeg har handlet for mange gaver til henne allerede, men hey det er drittåret 2020 så la det regne gaver.

Men han som fortjener alle gavene han kan få i år nemlig 16 åringen der er jeg blank. Aner ikke helt hva jeg skal finne på noe lurt.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-20, 13:51   #551
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.839
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2020

Flott deosett. Bra tips. Skal notere på ønskelisten til mine gutter også. De liker Polo sitt.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-20, 14:07   #552
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.775
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Juletråden 2020

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

I år så går det å finne gaver til jentungen lett som bare det, tror nok til og med at jeg har handlet for mange gaver til henne allerede, men hey det er drittåret 2020 så la det regne gaver.

Men han som fortjener alle gavene han kan få i år nemlig 16 åringen der er jeg blank. Aner ikke helt hva jeg skal finne på noe lurt.

Deler du tips? Min jente 07 er helt blank...ilandsproblemer

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-20, 14:15   #553
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2020

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Flott deosett. Bra tips. Skal notere på ønskelisten til mine gutter også. De liker Polo sitt.

Tips til noe sånt?

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-20, 14:17   #554
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.959
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2020

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Deler du tips? Min jente 07 er helt blank...ilandsproblemer

Det som er på vei hjem i posten nå er skateboard (ikke for alle, men med ny skatepark i bygda var dette det høyeste ønske), en pysj også sitter jeg å sliter med å bestemme meg for hvilke diamond painting hun kan ha lyst på, men dette er i kurven.

Utenom dette så er tastatur, beskyttelse til skateboard-aktivitet og skatesko på listen. Hun ønsker seg også støydempende headset.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-20, 14:26   #555
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.248
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2020

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jeg har også fått kjøpt gave på nett i dag, til ene 13-åringen, fra morfar. Jeg får alltid i oppdrag å kjøpe gaver til ungene fra faren min, og jeg vet hvor mye han bruker å gi hvert år, så jeg kjøper bare på forskudd når jeg finner noe aktuelt. Så da bestilte jeg dette.

Stilig!

Jeg kjøpte Sony trådløst headset og ledlyslist, begge deler på tilbud selvsagt.

__________________
05 og 08
millact er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-11-20, 14:27   #556
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.248
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2020

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.


Utenom dette så er tastatur, beskyttelse til skateboard-aktivitet og skatesko på listen. Hun ønsker seg også støydempende headset.

Jeg kjøpte Sony i dag på Power. Nesten halv pris.

__________________
05 og 08
millact er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-11-20, 14:28   #557
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.248
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2020

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Det som er på vei hjem i posten nå er skateboard (ikke for alle, men med ny skatepark i bygda var dette det høyeste ønske), en pysj også sitter jeg å sliter med å bestemme meg for hvilke diamond painting hun kan ha lyst på, men dette er i kurven.

Den skateparken er bare helt rå! Min ser med lengselsfullt blikk bort på den hver gang vi kjører for å besøke faren.

__________________
05 og 08
millact er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-11-20, 14:38   #558
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.839
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2020

Ang parfyme/deo så liker gutta mine rød Polo. Synes den lukter veldig godt.
Egentlig så er alt med Ralph Lauren/ Polo poppis.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-20, 14:50   #559
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2020

Ja, min gutt har ikke fått særlig sterke meninger når det gjelder den slags enda, han er fortsatt der at han må minnes på å bruke deo, og må kommanderes i dusjen etter trening. Så siden han fortsatt er mer opptatt av fotball enn av godlukt så var det greit å kjøpe et sett fra supportershopen til favorittklubben. Men aner ikke hvordan det lukter da. Håper på det beste.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-20, 14:56   #560
Høns
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.437
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Juletråden 2020

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Stilig!

Jeg kjøpte Sony trådløst headset og ledlyslist, begge deler på tilbud selvsagt.

Hvor kjøpte du ledlyslist?

Høns er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no