Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juletråden 2020

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-20, 11:38   #401
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.899
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Juletråden 2020

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Dere som starter veldig tidlig med gaver: Hvor mye er det snakk om (i mengde)?

Har ikke fintelt årets liste, men ender et sted mellom som regel et sted mellom 25-30. Mann og barn, mamma + samboer, søster + mann, svigers, nieser og nevøer under konf.alder, to kusiner og barna til en av dem, fire venninner, to vennepar og barna deres. Vi utveksler ikke gaver til de voksne med mannens søsken.

Er pr. nå i mål med omtrent halvparten og har en plan for en del av de andre.

Så det er ganske mange, men jeg synes stort sett det er kos, og begynner gjerne planleggingen rundt skolestart.

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-20, 11:51   #402
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.789
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2020

Vi kjøper gaver til mine søsken og deres barn i tillegg til våre egne tre. Jeg kjøper også til ei venninne.

Jeg starter tidlig hvert år, både for spre kostnadene, men også fordi jeg kjøper ting jeg kommer over når jeg finner dem. I stedet for å vri hodet for å finne på noe som er midt i blinken i desember kjøper jeg det i september når jeg snubler over det, hvis det passer sånn.

Vi kjøper mye til ungene. De får bare av mine brødre i tillegg til oss, samt fra fadderne sine. Besteforeldre kjøper ikke noe og heller ikke svigerfamilien min. Så fra oss blir det mange gaver. Mye er fornuftige ting de skal ha allikevel. I år blir det blant annet vinterjakke og tursko til Storesøster blant gavene, mens begge brødrene får ny dyne og pute.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-20, 12:04   #403
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.385
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Juletråden 2020

Jeg pyntet adventsstaken i går. Det er en krans som pyntes med tørkede blomster/kongler/strå etc. Gjør det litt ulikt fra år til år. Hadde tenkt å sette den bort igjen, men den ble så fin at den står på salongbordet. Noe kos må man ha!

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-20, 12:04   #404
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2020

Jeg ser at flere i nabolaget vårt har funnet fram utelysene allerede. Jeg venter litt, men ikke lenge. Jeg trenger litt ekstra lys nå, kjenner jeg.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-20, 12:07   #405
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.974
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2020

Utelysene er det første som kommer her også. Så stummende mørkt som det er allerede klokka 17, det går altså ikke an å ha det sånn!

Jeg har ordnet noen julegaver, må vente med resten til novemberlønna kommer. Jeg synes også det er greit å fordele kjøpene over en lengre periode. Selv om jeg ikke kjøper så veldig dyre gaver så blir det jo en krone her og en krone der som til sammen utgjør en betydelig sum.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-20, 12:13   #406
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2020

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Dere som starter veldig tidlig med gaver: Hvor mye er det snakk om (i mengde)?


Vi gir gaver til våre tre barn, hverandre, mamma, svigerfar, våre til sammen tre brødre + deres koner, fem nevøer/nieser samt mannens tante og søskenbarn (de to siste fordi de feirer jul med oss, vi gir ikke julegave til andre tanter/onkler/søskenbarn). 20 personer skulle det bli.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-20, 12:24   #407
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.403
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2020

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Jeg ser at flere i nabolaget vårt har funnet fram utelysene allerede. Jeg venter litt, men ikke lenge. Jeg trenger litt ekstra lys nå, kjenner jeg.

Mellomste kommenterte at e så et hus som ahdde fått opp lys på vei til skolen i går.

Jeg gleder meg til det blir flere, det er MØRKT ute, vi trenger mer lys!

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-20, 12:48   #408
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2020

Jeg tror det handler om at jeg misliker å handle, evt orker ikke. Så jeg «snubler» liksom aldri over noe i løpet av året. Hadde nok kjøpt noe hvis det hadde skjedd.

Mine unger får kun fra besteforeldre i tillegg til oss, så det er ikke mange gaver på dem heller. Men de ønsker seg jo ikke noe heller...

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-11-20, 13:16   #409
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.731
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2020

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg tror det handler om at jeg misliker å handle, evt orker ikke. Så jeg «snubler» liksom aldri over noe i løpet av året. Hadde nok kjøpt noe hvis det hadde skjedd.

Mine unger får kun fra besteforeldre i tillegg til oss, så det er ikke mange gaver på dem heller. Men de ønsker seg jo ikke noe heller...

Der er jeg også. Jeg er så sjelden på butikker, kun når jeg trenger noe, så da kommer jeg liksom ikke bare over noe.

Jeg er i gang nå da, har bestilt litt på nettet. Problemet er som vanlig disse besteforeldrene som har alt, men det blir vel noe konsumerbart i tillegg til bildekalender av ungene.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-20, 13:21   #410
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.165
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2020

Jeg koser meg sånn med mine seks gigantiske amaryllisløker i vinduet der jeg sitter og jobber på hjemmekontoret. Tre av dem viser tegn til liv, de tre andre ikke. Jeg håper at de bare er litt treige av seg...

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-20, 13:26   #411
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.165
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2020

Jeg lurer på hvordan dere ser for dere jula i år? Jeg har innstilt meg på at tradisjonen med å gå i kirka på julaften utgår. Derimot håper jeg at vi kan møte storfamilien på kirkegården for å tenne lys på gravstedet til besteforeldrene mine. Da blir vi gjerne 20 stk, men altså utendørs en kort stund før alle går hver til sitt. Julemiddagen i år skal i utgangspunktet være oss fire (mannen, to tenåringer og meg), mine foreldre og kanskje en gammel tante. Jeg synes det er utfordrende med den gamle tanta som både er i risikogruppe og dessuten dårlig på å følge smittereglene. Vil verken smitte eller bli smittet. Mine foreldre er heller ikke uproblematisk, de er også i risikogruppe. Jeg har begynt å mentalt forberede meg på at det kan bli kjernefamiliejul hvis ikke smittesituasjonen endrer seg til det bedre.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-20, 13:29   #412
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.403
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2020

Vi pleier ikke gå i kirka.

Vi pleier besøke mine foreldre på formiddagen, og det håper jeg vi kan, om vi kan hilse på min bestemor i tillegg er jeg langt mer usikker på.

Vi skal uansett være oss fem hjemme til middag og gaver, så det blir som vanlig.

Men 1, juledag, DA skal vi etter planen ha mine foreldre til midadg og det håper jeg vi kan Og min bror med familie til "kaffi" før middag. Det er 5 års dagen til minstemor.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-20, 13:43   #413
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.789
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2020

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg tror det handler om at jeg misliker å handle, evt orker ikke. Så jeg «snubler» liksom aldri over noe i løpet av året. Hadde nok kjøpt noe hvis det hadde skjedd.

"Snuble over" kan jeg godt gjøre på nett også altså. Det handler mer om å få en idé, for meg i hvert fall.

Jeg liker heller ikke å gå og handle og drar aldri i butikker bare for å kikke litt. Kanskje med unntak av når jeg er på utenlandsferie.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-20, 13:44   #414
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2020

Opprinnelig lagt inn av Heilo, her.

Jeg lurer på hvordan dere ser for dere jula i år? Jeg har innstilt meg på at tradisjonen med å gå i kirka på julaften utgår. Derimot håper jeg at vi kan møte storfamilien på kirkegården for å tenne lys på gravstedet til besteforeldrene mine. Da blir vi gjerne 20 stk, men altså utendørs en kort stund før alle går hver til sitt. Julemiddagen i år skal i utgangspunktet være oss fire (mannen, to tenåringer og meg), mine foreldre og kanskje en gammel tante. Jeg synes det er utfordrende med den gamle tanta som både er i risikogruppe og dessuten dårlig på å følge smittereglene. Vil verken smitte eller bli smittet. Mine foreldre er heller ikke uproblematisk, de er også i risikogruppe. Jeg har begynt å mentalt forberede meg på at det kan bli kjernefamiliejul hvis ikke smittesituasjonen endrer seg til det bedre.

Vi har vanligvis en veldig introvert julefeiring, bare oss i kjernefamilien, av og til med besøk av min eller mannens foreldre, av og til ikke. Går ikke i kirka, og har heller ikke tradisjon for andre selskapeligheter eller sosiale utskeielser. Vi koser oss bare sammen, inne, hjemme. Vanligvis reiser vi til svigerfamilien i romjula, der bor også mannens søster m.fam. Vi bruker å reise dit til vår niese, jevngammel med våre yngste, sin bursdag tredje juledag, også blir vi der til og med nyttårsaften.

Men akkurat i år blir det likevel forandring, vi har planlagt å for første gang siden barna var bitte små, bytte om på tradisjonen, så vi drar til svigerfamilien og feirer jul der i år, også blir svigerforeldrene mine med til oss i romjula (sikkert etter nieses bursdag da), og feirer nyttårsaften hos oss.

Vi får se hvordan det hele blir avviklet i år da, og om det er mulig å dra til svigers som planlagt. Svigermor hadde da lyst til at vi alle, også mannens søster med mann og tre barn, skulle være samlet på julaften. Men det er ikke sikkert det blir mulig å gjennomføre nå. Men ting kan enda endre seg fram mot jul. Jeg regner med vi uansett reiser til svigerforeldrene mine til jul, så sant det ikke skjer noen endringer som skulle forby det, men endringen blir vel da i forhold til hvor mange vi kan være samlet på julaften, om vi kan feire sammen, eller om vi må fordele oss på to hus (svigerinne m.fam bor på samme gård, på andre siden av tunet).

Hvis det blir slik at vi må holde oss her og bare feire jul i kjernefamilien så er ikke det noe krise for oss, det har vi gjort flere år, og vi koser oss med det. Det hadde vært verst med tanke på svigermor, for hun gleder seg slik til vi skal komme, og vil evt bli veldig lei seg. Men hun har jo datter m/fam på samme gård, som er nærkontakter, så det er ikke slik at de blir sittende alene heller.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-20, 13:47   #415
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.839
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Juletråden 2020

Planen er å feire julaften med broren min og hans familie og mamma. Vi blir åtte, så håper det er mulig å gjennomføre. I verste fall blir det bare meg og jentene.

Pleier ikke å gå i kirken.

Det store juleselskapet med 40-50 gjester i eksens familie regner jeg med utgår. De andre juleselskapene er begrenset til de samme som vi feirer julaften med pluss mine besteforeldre. De er i risikogruppa, så det kommer litt an på restriksjonene om vi får vært med de.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-20, 13:47   #416
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2020

Her blir julen som planlagt. Vi blir maks åtte i år (oss fem, mamma, mannens tante + søskenbarn) og selv om to av disse er i risikogruppen pga alder (dog er de begge helt friske) er det mennesker vi treffer til vanlig uansett så risikoen er jo ikke høyere akkurat på julaften. Vi pleier ikke ha store juleselskaper uansett. Kirke og sånt driver vi ikke med.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-20, 13:50   #417
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.789
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2020

Jula i år?

Vi har avlyst felles nyttårsaften som vi pleier å ha med to vennefamilier. Vi har også avlyst en førjulstradisjon og en romjulsbesøk med en stor familie der avstand ble vanskelig.

Julaften skulle vi etter planen være 12 stykker. Det blir nok ikke noe av. Men to gjester får vi nok.

Romjulsbesøk av bare en eller to kommer til å bli gjennomført regner jeg med. Det samme med et venninnejulebord med totalt fem stykker.

Så litt amputert blir det nok i år, men noe blir som før.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-20, 13:57   #418
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.403
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2020

Nyttår.... det har vi ikke planlagt enda....det planlegger vi somregel i løpet av romjula og ser fort for meg at det ender med os fem hjemme alene i år.

Nyttår er en nedtur for meg av årsaker jeg ikke orker utlevere på nett, familiære skuffelser år etter år, så jeg orker ikke plnalegge den. Deltatt på noe på idrettshuset noen år med ungene, men det blir nok ikke i år. De er jo for mye folk.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-20, 14:04   #419
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.905
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2020

Vi skal ha min mor med samboer og en engelsk venn som sannsynligvis ikke kommer seg hjem, på julaften. Da blir vi 7 og jeg satser på at det blir lov. Ingen er i risikogruppe når vi ser bort fra alder, men de to gamle er veldig friske.

Vi skulle hatt grøt med min bror og familie på formiddagen. Vi får se om det går.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-20, 14:12   #420
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2020

Opprinnelig lagt inn av Heilo, her.

Jeg lurer på hvordan dere ser for dere jula i år?

Vi belager oss på at den blir helt annerledes enn det vi er vant med. Jula for oss er store selskaper med både familie og venner.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no