Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-09-08, 10:48   #161
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Opprinnelig lagt inn av *HH*, her.

Er nesten litt sjokkert over at ingen har nevnt Dora The Explorer? "Kom igjen, let's go. Alle sammen bli med..."

Det er helt motbydelig. Og enda et av disse som later som de lærer barna noe, men som bare er fjollete møkk.

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-08, 10:49   #162
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Jeg må bare konstatere at jeg nok ser alt for lite barne-tv. For det var mange serier her jeg aldri har vært borti.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-08, 11:28   #163
KlaraKu
Aktiv
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 121
KlaraKu er litt kulKlaraKu er litt kul
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Opprinnelig lagt inn av Fusilli, her.

Jeg hater Lazy Town og alle de grusomme figurene som bor der. Jeg håper en grusom tsunami snart rammer hele byen.

Støtter denne, grusomt barnetv!!
Gnottene kan også forsvinne langt inne i grotta for godt!!

KlaraKu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-08, 11:50   #164
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Jeg digger Lazy Town.

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-08, 12:01   #165
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Turbo hater blåfjell og rebekka.
SÅ når lillesøster ble født å jeg sa hun skulle hete Rebekka , så hylte turbo NEEEEEEEEI lillesøster er ingen ekkel tøydokke. Snoopy heter ikke Rebekka .
Ellers hater jeg en del av disney figurene. Herr vissvass eller hva det nå heter og en del andre.

jeg ønsker at turbo får egen tv og tuner eller ekstra tuner så han kan se tv oppe.

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-08, 18:49   #166
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Opprinnelig lagt inn av Søster, her.

Jeg digger Lazy Town.


Og jeg syntes Spartacus er kjekk


__________________
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-08, 19:21   #167
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Opprinnelig lagt inn av *HH*, her.


Og jeg syntes Spartacus er kjekk


Han heter Sportacus.
Og jeg kan styre meg.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-08, 21:06   #168
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Han heter Sportacus.
Og jeg kan styre meg.

Auda, jeg visste det egentlig

__________________
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-08, 18:51   #169
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Opprinnelig lagt inn av *HH*, her.


Og jeg syntes Spartacus er kjekk


Er det han? Jøsses. Jeg liker ham bedre med superheltkostyme.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-08, 19:18   #170
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Hvorfor sendes egentlig uhu? Er det noen barn som faktisk liker det?

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-08, 19:46   #171
Millis
Multividunder
 
Millis sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 850
Millis er litt kulMillis er litt kul
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

-Mamma? Kan jeg få se dvd i steden for barnetv? ..
Ja. Da har mor alt gjort sensuren for gyselige figurer.

__________________
Ruskesara -05 Lillebror kom 10.august -09
" I don't need therapy. It's not my fault there's a disaster every time I blink. I want to f***ing move on and leave it behind me"
Millis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-08, 20:12   #172
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.735
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Hvorfor sendes egentlig uhu? Er det noen barn som faktisk liker det?

Min på 2,5 år liker det, og en hel haug andre ting.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-08, 20:23   #173
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.155
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Jeg liker UHU

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-08, 20:25   #174
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.735
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Jeg irriterer meg mer over de håpløse programlederne på barne-tv jeg da.
Det er to stykker som er ok der nå, de resterende burde finne på noe annet å gjøre.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-08, 21:15   #175
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Kan Uhu snart fjernes og hun dama som er der på torsdager også?

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-08, 21:38   #176
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Jeg har oppdaget at jeg liker barnetv bare bedre og bedre jo mer jeg ser på det. De eldstemann begynte å se på tv, syntes jeg det var uhorvelig mye dårlig barnetv, og fikk mark både av uhu, Rebekka, Fiffi (spesielt), gnottene og hele gjengen. Men nå tror jeg nesten jeg synes polter er en trivelig kar, fiffi er ganske søt med den lille bilen sin, Solflekken er et hyggelig sted, og gnottene er ikke like ille hver gang. :hjernevasket: Men den bjørnen som nå kommer på onsdager - Rupert eller hva han heter - med masse glitter og tryllestøv og skjerf som matcher med buksa - få ham bort!!!

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-08, 21:45   #177
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.983
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Dama på torsdager er fæl, det sammer er Dora.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-08, 23:18   #178
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Hvor sprek er Sportacus - sånn på ordentlig, tro?

(Han var jo ikke så aller verst å se på sånn uten superheltdrakt og snurrebart, mener jeg. )

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-08, 00:31   #179
Thalia
Nysgjerrig
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 75
Thalia er litt kulThalia er litt kul
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Uhu er bra. Torsdagsdamen er flink. Hun var også flink i rollen som Cummulus.

__________________
Tvang er frihetens forstandige fetter.
Thalia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-08, 09:49   #180
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Hvor sprek er Sportacus - sånn på ordentlig, tro?

(Han var jo ikke så aller verst å se på sånn uten superheltdrakt og snurrebart, mener jeg. )

Veldig sprek

Sitat:

Magnús Scheving (født 10. november 1964) er en forfatter, produsent, enteprenør og berømt islandsk sportsutøver. Han er best kjent som skaperen til barneprogrammet LazyTown hvor han spiller superhelten Sportacus.

Magnús ble født i Reykjavík, men vokste opp i den lille byen Borgarnes. Han begynte å praktisere turn i 1985, og i 1992 vant han mennenes individuelle konkurranse i turn. I 1993 ble han skandinavisk mester, og ble europeisk mester to ganger; i 1994 og 1995. Han ble utnevnt til årets idrettsutøver på Island i 1994.

__________________
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no