Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-08, 11:30   #201
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Og så har ingen nevnt Drømmehagen? :grøss:

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-08, 11:36   #202
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Opprinnelig lagt inn av Hobbes, her.

Og så har ingen nevnt Drømmehagen? :grøss:

Jeg tror det er smittsomt, for jeg har faktisk begynt å sette pris på Drømmehagen nå.
Det er nesten så jeg skjønner greia også!
Liten digger det i hvertfall, så vi har spennende samtaler underveis om ninky-nonken og plinky-plonken og ...

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-08, 09:13   #203
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...
 
Høyt&Lavt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.326
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Både Drømmehagen og Vibeke har vel nevnt før, hersens makka-pakka.. Og Vibeke Sæther er et skikkelig hat-objekt for meg, og har alltid vært. Grusom dame. :grøss:

__________________
jente 2001 - gutt 2005 - gutt 2011
Høyt&Lavt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 17:29   #204
Dråpe-hmm
Diamantar og kirsebær
 
Dråpe-hmm sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Laksikken
Innlegg: 78
Dråpe-hmm er litt kul
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Vibeke og Postmann Fuckings Pat. Hatet når Vibeke sang, playback hver gang. Og Pat var rett og slett kjedelig.



Men den som kødder med makkapakka kødder med meg.

Dråpe-hmm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 20:55   #205
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Jeg får fremdeles kula av Brandy og her Vissvass. Det er stemmene som er problemet, tror jeg, for jeg får neller om jeg hører det er på i bakgrunnen her.

Ja, det er visst ikke ordentlig barnetv uten skingrende og irriterende stemmer.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-08, 20:04   #206
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Titten Tei og Vibeke Sæther.

  Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 10:06   #207
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Nå i morges har jeg føyd til enda en på lista mi:
Måtte den pokkerns bælteite Fantorangen synke enda dypere ned i havet sammen med både Eddie, bananofonen og pølsepotetene og agurktomatene sine!!

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 10:13   #208
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Opprinnelig lagt inn av *HH*, her.

UHU Er nesten litt sjokkert over at ingen har nevnt Dora The Explorer? "Kom igjen, let's go. Alle sammen bli med..."

Åjaa! Er ikke det der ekle kartet også med der? "Jeg er kartet jeg er kartet, jeg er kartet jeg er kartet". Jeg spyr!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 10:15   #209
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Åjaa! Er ikke det der ekle kartet også med der? "Jeg er kartet jeg er kartet, jeg er kartet jeg er kartet". Jeg spyr!

Den har klistra seg på hjernen min etter at jeg leste tråden om limbånd. Hmpf.

__________________
*
Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 10:39   #210
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Opprinnelig lagt inn av Millis, her.

-Mamma? Kan jeg få se dvd i steden for barnetv? ..
Ja. Da har mor alt gjort sensuren for gyselige figurer.


Jeg ser for meg at den jenta di blir like mye "gamlisungdom" som deg, så forstandig som hun er.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-08, 01:35   #211
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...
 
Høyt&Lavt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.326
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Åjaa! Er ikke det der ekle kartet også med der? "Jeg er kartet jeg er kartet, jeg er kartet jeg er kartet". Jeg spyr!

Åhåhååå... Du mener Dora The explo(DERER forhåpntiligvis snart???) Det tragiske er at sønnen min, en over gjennomsnittet ûberaktiv 3åring, har lagt sin elsk på Dåja.... Gubben og jeg har døpt det om til "Repetisjonshelvetet".

__________________
jente 2001 - gutt 2005 - gutt 2011
Høyt&Lavt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-08, 14:49   #212
Camilla82
Aktiv
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 148
Camilla82 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Da håper jeg alle sammen sperres inne i et trangt rom så de må stå oppå hverandre, og når man ikke tror det er plass til flere, så slenger man inn alle de som har laget disse jævla figurene OG tv-kanalen også. Så lar man dem stå i dette rommet i kanskje 7-8 døgn uten mat eller drikke eller noe som helst, og man har små hull langs hele veggen rundt rommet oppe mot taket, der frivillige sitter med rumpa ut, blir matet med sukkerfritt godteri og fiser inn i rommet. Gjerne med noko attåt.
Etter disse fæle døgnene i totalt mørke, drittlukt og desperasjon, trykker JEG på en knapp utenfor rommet og veggene går sakte innover og presser hele gjengen til Cartoon Network-juice!

Veldig bra skrevet

Camilla82 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-09, 12:12   #213
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Drømmehagen virker som en etterligning av Teletubbiene. Når mine to var liten så var det teletubbiene døgnet rundt hvis de fikk velge, veeeldig populært ihvertfall! Irriterende lyder og fullstendig meningsløs handling. Det samme gjelder forøvrig Dora.

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-09, 12:18   #214
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Opprinnelig lagt inn av Sola, her.

Drømmehagen virker som en etterligning av Teletubbiene. Når mine to var liten så var det teletubbiene døgnet rundt hvis de fikk velge, veeeldig populært ihvertfall! Irriterende lyder og fullstendig meningsløs handling. Det samme gjelder forøvrig Dora.

Man lærer da ihvertfall noe av Dora. Drømmehagen/Teletubbies o.l. løper de jo bare rundt med irriterende lyderog bare er irriterende.

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-09, 12:52   #215
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.963
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Dora er jo møkkslitsom. Dessuten synger man den fordømte kartsangen i fire dager etter at det er sendt. Jeg synes ikke poden trenger å lære noe som helst av barne-tv. Når i huleste har en treåring behov for å si mmmm, delicious uansett?

__________________
Tilfeldighetene er våre venner.
Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-09, 13:44   #216
Ekorn
Studenten
 
Ekorn sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.869
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Drømmehagen er fordummende synes jeg. Mange idiotiske figrurer som hopper rundt og skriker. Dåra er favoritten her i huset. Ekornungen leker Dåra hele tiden og syns det er veldig spennende. Jeg får spader av hele figuren. Hun kunne gjerne ha blitt spist av Rappo rev for min del.

__________________
Ekorn med Ekornungen 0306 Nøtteliten oktober 2010
Ekorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 19:17   #217
Siritk
Bør lage seg en tittel selv
 
Siritk sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Innlegg: 2.399
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Fantastisk tråd!

Jeg hata Babar da jeg var lita. Nå vil jeg gjerne sende Margrethe i barne-TV en viss plass, kan godt sende med kompisen hans også...

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 19:23   #218
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Margrethe er søt hun, men gud hjelpe meg for ett hår.
Jeg klør i fingrene etter å sette henne i badebalja, gni håret hennes inn med balsam, og gre ut knutene. Hun ser jo ikke ut i måneskinn.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 19:31   #219
Siritk
Bør lage seg en tittel selv
 
Siritk sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Innlegg: 2.399
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Margrethe er søt hun, men gud hjelpe meg for ett hår.
Jeg klør i fingrene etter å sette henne i badebalja, gni håret hennes inn med balsam, og gre ut knutene. Hun ser jo ikke ut i måneskinn.

Det er bare litt av grunnen til at jeg har fått aversjoner mot henne. Hun ligner også på en person som ikke er øverst på vennelista mi, så det gjør det ikke enklere...

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 19:56   #220
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Opprinnelig lagt inn av Siritk, her.

Fantastisk tråd!

Jeg hata Babar da jeg var lita. Nå vil jeg gjerne sende Margrethe i barne-TV en viss plass, kan godt sende med kompisen hans også...

Margrethe er kul nok (jeg digger tattisen hennes! ), men den der andre blonde berta får jeg neller av.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no