Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Hva har skjedd med sykkelen min?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-05-09, 19:51   #1
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Hva har skjedd med sykkelen min?

Min trofaste, 10 år gamle DBS-sykkel med skjevt forhjul, har i det siste også fått skjevt bakhjul, samt at giret plutselig skifter av seg selv, lager nye, underlige lyder, og oppfører seg generelt rart. Hva kan dette komme av? Vi hadde besøk av en lift-bil forrige uke, og den sto og jobbet ved siden av der jeg hadde parkert sykkelen min, men jeg så ikke om den var borti. Kan et sammenstøt ha ført til irregularitetene, uten synlige skrammer? Eller er det alle barna som leker rundt her som har "skylda"? Eller er den bare gammel og falleferdig? Den fikk riktignok både nye tannhjul og boss (?) for noen år siden...

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-09, 19:57   #2
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har skjedd med sykkelen min?

Min sykkel begynte også å skifte gir av seg selv. Etter noen uker/måneder i denne tilstanden røk girvaieren i en bratt oppoverbakke, så antakelig begynte den å bli tynnslitt.

Min gamle DBS ble for øvrig rammeskjev for noen år siden etter å ha blitt overkjørt av en bil. Da var det ingen tvil om at noen hadde rullet over den, for å si det sånn. (Dum og sentimental som jeg er spanderte jeg på den 1500 kroner i reparasjon, da.)

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no