Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Tar vi imot nye brukere på en god måte?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-05-16, 13:59   #1
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.500
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tar vi imot nye brukere på en god måte?

Ja, det er spørsmålet jeg ønsker å ha en diskusjon på.

Hvordan oppleves det for nye brukere å skrive innlegg her og så bli møtt med motstand i form av beskyldninger om at de må være troll, ikke diskuterer på den riktige fp-måten, at de skriver for mange innlegg i tråden de selv har startet om problemstillingen sin, at de burde skrevet mer i andre tråder, at de burde ikke sagt ditt eller datt...

Jepp, dette er en spinoff fra Playdate-tråden som er startet av en ny bruker som får tyn så det holder.

Tror dere nye brukere som leser på forumet vårt får lyst eller har mot til å skrive innlegg hos oss?

På hvilken måte mener vi at nye brukere skal "oppføre seg" for å bli godtatt av den harde kjerne her inne? Kom gjerne med oppskriften, dere som mener å ha den.

Eller skal vi bare stenge forumet for nye brukere først som sist?

Hva mener dere?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-16, 14:10   #2
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.867
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar vi imot nye brukere på en god måte?

Jeg synes playdatetråden er et skikkelig dårlig eksempel, fordi vedkommende fikk masse feedback og gode råd av mange brukere i sikkert minst et par hundre innlegg for det begynte å gå litt skeis.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-16, 14:15   #3
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.885
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar vi imot nye brukere på en god måte?

Vi er nok ganske tøffe mot endel nye som ikke følger det vi anser som riktig skikk og bruk, før man i det hele tatt er kjent med de uskrevne reglene. Men vi kaller IKKE folk for troll i tide og utide. Men det er mange krasse folk her, det har jeg selv også erfart. Det er ikke lett å etablere seg her.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-16, 14:16   #4
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.542
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar vi imot nye brukere på en god måte?

Nye brukere har stort sett aldri blitt tatt godt imot her. Så på et vis er det en del av normen.
Det skal hakkes på skrivestil, på skrivefeil og latterliggjøres.
Og som oftest på en relativt ondskapsfull måte. Bitende ironi svir godt.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-16, 14:19   #5
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.361
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tar vi imot nye brukere på en god måte?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Nye brukere har stort sett aldri blitt tatt godt imot her. Så på et vis er det en del av normen.
Det skal hakkes på skrivestil, på skrivefeil og latterliggjøres.
Og som oftest på en relativt ondskapsfull måte. Bitende ironi svir godt.

Oi, jeg synes faktisk det er omvendt; at alle får en real mulighet til å føle seg velkomne her inne.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-16, 14:20   #6
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.542
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar vi imot nye brukere på en god måte?

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Oi, jeg synes faktisk det er omvendt; at alle får en real mulighet til å føle seg velkomne her inne.


Joda, de som passer rett inn i boksen sklir rett inn. Riktig det. My bad.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-16, 14:27   #7
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.500
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar vi imot nye brukere på en god måte?

Hva skal til for å passe rett inn i boksen? Hvordan kan vi ta bedre imot de som evt ikke gjør det?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-16, 14:28   #8
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.500
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar vi imot nye brukere på en god måte?

Spennende om helt nye brukere tør å svare i denne tråden. Enda bedre om det kommer noen som bare har vært observatør/leser hittil.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-16, 14:30   #9
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.361
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tar vi imot nye brukere på en god måte?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Joda, de som passer rett inn i boksen sklir rett inn. Riktig det. My bad.

Jeg er ikke enig. Og boksen er uansett veldig romslig, synes jeg.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-16, 14:31   #10
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.010
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tar vi imot nye brukere på en god måte?

Jeg synes vi tar greit imot de som ikke gjør noe spesielt som skiller seg ut fra FP-normen - men i det øyeblikket en ny bruker ikke passer inn umiddelbart, synes jeg ofte at mottakelsen blir riktig ufin og ufyselig. Man skal ha veldig tykk hud for å bli værende da. De som opplever dette og som takler det og "tar" tonen fort, sklir gjerne rett inn i den "harde kjernen", men jeg tror også vi mister mange på veien.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-16, 14:34   #11
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.885
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar vi imot nye brukere på en god måte?

Jeg har vært her i snart 10 år nå, og jeg har aldri kommet inn i den "harde kjernen". Jeg starter sjeldent tråder, for jeg orker ikke peset man får hvis man starter noe som er feil. Men jeg liker mye av det som skjer her, så jeg blir. Men jeg tenker at jeg nok ikke hadde blitt savnet hvis jeg sluttet å være her.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-16, 14:35   #12
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.010
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tar vi imot nye brukere på en god måte?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg har vært her i snart 10 år nå, og jeg har aldri kommet inn i den "harde kjernen". Jeg starter sjeldent tråder, for jeg orker ikke peset man får hvis man starter noe som er feil. Men jeg liker mye av det som skjer her, så jeg blir. Men jeg tenker at jeg nok ikke hadde blitt savnet hvis jeg sluttet å være her.

Samme her.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-16, 14:39   #13
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.792
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tar vi imot nye brukere på en god måte?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg har vært her i snart 10 år nå, og jeg har aldri kommet inn i den "harde kjernen". Jeg starter sjeldent tråder, for jeg orker ikke peset man får hvis man starter noe som er feil. Men jeg liker mye av det som skjer her, så jeg blir. Men jeg tenker at jeg nok ikke hadde blitt savnet hvis jeg sluttet å være her.

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Samme her.

Jo!

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-05-16, 14:39   #14
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.232
Blogginnlegg: 262
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tar vi imot nye brukere på en god måte?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Hva skal til for å passe rett inn i boksen? Hvordan kan vi ta bedre imot de som evt ikke gjør det?

Gi nye brukere litt mer slack kanskje?
Om man tror de er troll kan man jo bare la være å svare. Det biter jo ikke uansett om de faktisk er troll.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-16, 14:41   #15
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.105
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar vi imot nye brukere på en god måte?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg har vært her i snart 10 år nå, og jeg har aldri kommet inn i den "harde kjernen". Jeg starter sjeldent tråder, for jeg orker ikke peset man får hvis man starter noe som er feil.

Jeg er/var nok kanskje en del av den harde kjernen her, men jeg starter heller (nesten) aldri tråder. Ikke fordi jeg er redd for å skrive noe feil, men rett og slett fordi jeg etter 10 år på FP har lite på hjertet.

Ang HI: Jeg synes nye brukere har blitt tatt godt i mot de siste årene, det var en tøffere tone for noen år siden. Nå er det mange brukere her jeg ikke aner hvem er, all den tid jeg er dårlig på nick.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-16, 14:46   #16
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tar vi imot nye brukere på en god måte?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg har vært her i snart 10 år nå, og jeg har aldri kommet inn i den "harde kjernen". Jeg starter sjeldent tråder, for jeg orker ikke peset man får hvis man starter noe som er feil. Men jeg liker mye av det som skjer her, så jeg blir. Men jeg tenker at jeg nok ikke hadde blitt savnet hvis jeg sluttet å være her.

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-16, 14:47   #17
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.792
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tar vi imot nye brukere på en god måte?

Jeg har alltid følt meg tatt godt i mot i hvert fall. Nei, jeg kjenner ingen her inne, men jeg føler meg respektert og godt tatt vare på likevel.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-05-16, 14:49   #18
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar vi imot nye brukere på en god måte?

Jeg er ordentlig tilbakeholden med nett-troll beskyldninger. Om det er en tråd som er litt rar, skal det mer til en den ene tråden før jeg roper ut er varsku om troll. (Med unntak av tråder som kan være til skade for forumbrukere som ser ut til å bli lurt på noe vis, selvsagt).

I playdate-tråden så humret jeg litt for meg selv på et tidspunkt, uten at jeg med det følte at jeg hadde noe grunnlag for å mene at det var et troll på ferde. I min bok er det like gjerne skrivestil eller betraktninger fra et annet ståsted enn vi vanligvis ser her som er greia - og man trenger ikke å være et troll for å ikke være en strømlinjeformet FP'er.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-16, 14:51   #19
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tar vi imot nye brukere på en god måte?

Jeg er heller ikke i noen hard kjerne, men liker at det er litt tøffere tone her inne. Har vært på en del sånne koseforum tidligere, der det er lite motstand i trådene og jeg syns det er mer interessant når man virkelig kan diskutere skikkelig og at man kan starte tråder og få en realitetsorientering på det man lurer på. Men jeg syns generelt ikke folk er ufine og de gangene de er det får de gjerne raskt beskjed om det fra andre. Men det er klart at det nok kan bli en brå overgang for nye brukere, spesielt dersom de har registrert seg og startet tråder uten å lese noe særlig først.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-16, 15:01   #20
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.463
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tar vi imot nye brukere på en god måte?

Jeg har trivdes her fra dag èn, har alltid følt meg godt mottatt her inne. Dette er et trivelig forum hvor det er relativt høyt under taket, synes jeg. Sjelden jeg starter nye tråder selv, men de gangene jeg har gjort det, har jeg følt at jeg har blitt respektert og fått skikkelige svar på det jeg har lurt på. Jeg er jo ikke den ivrigste til å kaste meg inn i diskusjoner, da. Men, mottagelsen her inne kommer nok veldig an på hvordan man ordlegger seg i starten, om man er med i flere tråder osv.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no