Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Avsporing - stylinghjelp

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-06-08, 09:51   #1
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.949
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Avsporing - stylinghjelp

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Får ikkje lagt inn bilde direkte men dette syns eg såg litt stilig ut.

http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=6415

Denne hårfrisyren er utrolig fin. Er det sjanse for at ei jeg kjenner kan ha en sånn, selv om hun har helt slett og veldig glatt hår som alltid henger rett ned etter 5 minutter uansett?

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-08, 09:56   #2
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.688
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing - stylinghjelp

Om venninna di synes det er gøy å style håret hver morgen, så er det kanskje teknisk mulig. Den er fin da - kanskje den er fin når håret henger rett ned også?

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-08, 10:02   #3
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Avsporing - stylinghjelp

Denne er jo skikkelig stylet ja. Jeg ville først ha fønet volum i håret med skum, så brukt rettetang og så voks for å få denne looken.

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-08, 10:13   #4
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Avsporing - stylinghjelp

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

Denne er jo skikkelig stylet ja. Jeg ville først ha fønet volum i håret med skum, så brukt rettetang og så voks for å få denne looken.

Dermed må man legge til et kvarter til hårstyling hver morgen.

Funker ikke for meg og mitt slette og glatte hår...

  Svar med sitat
Gammel 24-06-08, 10:27   #5
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Avsporing - stylinghjelp

Men jeg tror den blir fin uten volumet også!

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-08, 10:50   #6
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing - stylinghjelp

Jeg syns denne er finest uten volumet. Så hvis du har glatt og rett hår som meg, så gi bæng i å tro at du skal gidde å føne + tuppere + spraye håret hver morgen.
Jeg har iallefall innfunnet meg med at volum er kun for festlige anledninger og ellers er jeg en av dem som ikke trenger rettetang for å si det sånn.
Jeg tror altså at du kan ha denne frisyren glatt også, såfremt håret ikke skjæres eller hakkes for mye slik at det ser slitt og jævlig ut når det ikke er rufset.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-08, 11:52   #7
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.949
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Avsporing - stylinghjelp

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Om venninna di synes det er gøy å style håret hver morgen, så er det kanskje teknisk mulig. Den er fin da - kanskje den er fin når håret henger rett ned også?

Hun-jeg-kjenner hverken liker eller klarer å style håret, altså, men begynner å innse at hvis man skal ha noe annet enn langt hår og hestehale så må det til. Så kanskje det må læres?

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-08, 11:53   #8
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.949
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Avsporing - stylinghjelp

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

Denne er jo skikkelig stylet ja. Jeg ville først ha fønet volum i håret med skum, så brukt rettetang og så voks for å få denne looken.

Rettetang? Rettere hår enn mitt skal du lete lenge etter, altså.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-08, 11:58   #9
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Avsporing - stylinghjelp

Det var tøff frisyre ja.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-08, 12:12   #10
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Avsporing - stylinghjelp

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Denne hårfrisyren er utrolig fin. Er det sjanse for at ei jeg kjenner kan ha en sånn, selv om hun har helt slett og veldig glatt hår som alltid henger rett ned etter 5 minutter uansett?

Gulltips til bananas hemmelige venninne: Joico texture-krem.

Kan brukes i både tørt og vått hår, trenger ikke lære noe på forhånd. Gir rufs og tekstur, uten at håret blir stivt. Det blir ikke nødvendigvis så mye volum av det i seg selv, men kombinert med oppklipt, rufsete sveis vil det bli så bra, så bra. Om sveisen detter sammen i løpet av dagen, er det bare å rufse og riste litt, så er håret på plass igjen.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-08, 13:04   #11
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing - stylinghjelp

Nå må alle med tykt hår huske at dersom tyyynt fint hår klippes rufsete så ser det ofte veldig hakkete ut når det legger seg flatt. Og det kan jeg love dere at tynt hår gjør, texture cream eller ikke.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-08, 13:21   #12
leliane
madmanized
 
leliane sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.121
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Sv: Avsporing - stylinghjelp

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Gulltips til bananas hemmelige venninne: Joico texture-krem.

Kan brukes i både tørt og vått hår, trenger ikke lære noe på forhånd. Gir rufs og tekstur, uten at håret blir stivt. Det blir ikke nødvendigvis så mye volum av det i seg selv, men kombinert med oppklipt, rufsete sveis vil det bli så bra, så bra. Om sveisen detter sammen i løpet av dagen, er det bare å rufse og riste litt, så er håret på plass igjen.

NOTERER! Takk for tips... Jeg elsker Joico, men denne har jeg ikke sett!

__________________
A man is rich in proportion to the number of things he can let alone.
Henry David Thoreau (Walden, 1854).
2x02 og 1x08
leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no