Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Tråden for virkelig, VIRKELIG kjappe middagsretter - mindre enn 15 minutter

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-03-13, 11:53   #41
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.874
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tråden for virkelig, VIRKELIG kjappe middagsretter - mindre enn 15 minutter

Skal rydde kjøkkenet etterpå også være med i regnestykket? Det tar fort femten minutter bare det.

Induksjon anbefales forresten varmt. Bortsett fra til de med pacemaker.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-13, 12:00   #42
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.128
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tråden for virkelig, VIRKELIG kjappe middagsretter - mindre enn 15 minutter

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Skal rydde kjøkkenet etterpå også være med i regnestykket? Det tar fort femten minutter bare det.

Nei, det haster det jo ikke å gjøre før man skal haste videre til fotballtrening/pianotime/speidermøte.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-13, 12:09   #43
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.863
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tråden for virkelig, VIRKELIG kjappe middagsretter - mindre enn 15 minutter

Rydde kjøkkenet?!

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-13, 12:13   #44
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tråden for virkelig, VIRKELIG kjappe middagsretter - mindre enn 15 minutter

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Hvis du vet at tirsdager er travle - lag nok mat på søndag eller mandag.

Enten spise akkurat det samme. Eller bruk restene i en omelett, wraps eller hva som måtte passe.


Ellers synes jeg faktisk at Kari Jaquesson (aner ikke hvordan det skrives) skrev noe lurt. Nemlig at man kan ha middagen til kvelds på sånne dager, og ha brødskiver og oppskjærte grønnsaker og litt frukt til drop-in spising i farta, og så spiser man i sju-halvåttetida hvis man har bedre tid da.

Men når barnene blir større, så er det kanskje aktiviteter som går senere enn det. På vår travleste dag skal storesøster ut av huset kl. 16.20, og da bør hun ha spist middag for hun kommer bare hjem en rask tur før hun forsvinner ut igjen på neste aktivitet og ikke er hjemme før ca 21.15. Det blir litt sent for middag.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-13, 12:28   #45
Fakse
Nysgjerrig
 
Fakse sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Innlegg: 3.436
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tråden for virkelig, VIRKELIG kjappe middagsretter - mindre enn 15 minutter

Brokkolisuppe er kjapt. Kok opp vann i vannkoker mens man kutter et par brokkoli i buketter. Hell kokende vann over brokkolien til det er kant-i-kant, da blir suppen passe tykk. La koke til de er såvidt møre, tar ca 5 minutter. Kjør til suppe med stavmikser eller blender. Smak til med salt og pepper. Putt en skive cheddar, noen sprøstekte baconbiter eller terninger av stekt chorizo i midten. Server med godt brød.

Samme kan gjøres med blomkål, men da liker jeg å ha litt mindre kokevann og bruke matfløte i den ferdige suppen.

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-13, 12:37   #46
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.610
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tråden for virkelig, VIRKELIG kjappe middagsretter - mindre enn 15 minutter

Junior er på turn på mandager og mannen vil ha noe lett for han skal på fotballtrening. Da bruker vi enten å ha suppe med brød til eller lage ostesmørbrød av grovt brød og skjære opp frukt/grønt til.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-13, 12:39   #47
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tråden for virkelig, VIRKELIG kjappe middagsretter - mindre enn 15 minutter

Jeg skulle ønske ungene likte "moste grønnsaker-supper", for det er jeg flink til, og det er kjapt. Og JEG elsker det. :sur.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-13, 12:40   #48
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.863
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tråden for virkelig, VIRKELIG kjappe middagsretter - mindre enn 15 minutter

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg skulle ønske ungene likte "moste grønnsaker-supper", for det er jeg flink til, og det er kjapt. Og JEG elsker det. :sur.

I hear ya, sister.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-13, 12:41   #49
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tråden for virkelig, VIRKELIG kjappe middagsretter - mindre enn 15 minutter

Steke karbonadedeig, ta i diverse bønner fra sånne små kartonger, kikerter etc, hakket tomat fra liten kartong og couscous. Det går på under 15 minutter.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-13, 12:44   #50
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tråden for virkelig, VIRKELIG kjappe middagsretter - mindre enn 15 minutter

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg skulle ønske ungene likte "moste grønnsaker-supper", for det er jeg flink til, og det er kjapt. Og JEG elsker det. :sur.

Jeg lager det selv om ungene ikke liker det. Snuppa spiser litt og knerten spiser brød med smør.

Jeg kan ikke alltid lage middag som ungene mine elsker, for jeg nekter å leve på pølser og findus fiskegrateng.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-13, 12:48   #51
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tråden for virkelig, VIRKELIG kjappe middagsretter - mindre enn 15 minutter

Alle mine liker det.

Mer fløte.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-13, 13:10   #52
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tråden for virkelig, VIRKELIG kjappe middagsretter - mindre enn 15 minutter

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg skulle ønske ungene likte "moste grønnsaker-supper", for det er jeg flink til, og det er kjapt. Og JEG elsker det. :sur.

Enig. Vi lager det av og til likevel, men jeg synes ikke vi kan ha det altfor ofte når de ikke spiser det. Sist spiste storebror blomkålsuppa jeg lagde da, så det er progresjon.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-13, 13:37   #53
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.060
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tråden for virkelig, VIRKELIG kjappe middagsretter - mindre enn 15 minutter

Jeg tror jeg brukte ca. 15 minutter på tomatsuppe i går. Hakke hvitløk, surre i olivenolje, tilsette cherrytomater skåret i to, en boks hermetiske tomater (eller to kanskje, for de med større barn) og vann (brukte 2,5 dl med en boks tomat, tror jeg), pizzakrydder. Kok opp, stavmiks, la putre litt, server. Jada, den blir bedre av å stå lenge og blabla, men den gikk rett ned her og smakte godt. Vi hadde rundstykker som måtte tines/varmes, men hvis en skjærer brødskiver går det jo enda kjappere. Selve suppen tok dog ikke lenger enn 15 minutter.

Ellers følger jeg med på tips, greit med kjappe retter når en har hentet i barnehagen og har baby og skal prøve å lage noe vettugt i en fei.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-13, 13:58   #54
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tråden for virkelig, VIRKELIG kjappe middagsretter - mindre enn 15 minutter

Kok opp fersk, fylt pasta (Kok opp vannet med vannkoker først). Slå av vannet, fyll på en boks fløte og kok det opp så det tykkner. Evt litt parmesan. Fort gjort og godt.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-13, 14:05   #55
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tråden for virkelig, VIRKELIG kjappe middagsretter - mindre enn 15 minutter

Abonnerer! Her gikk det en periode i wienerpølse i lompe/pita med ost og skinke på travle dager, men nå er det bare jeg som liker dette, de andre er lei. Det var snakk om to ganger i måneden på hver av "rettene" så jeg synes de er kresne altså.

Barna her elsker kokte nudler, og det går jo fort, stek også noe kyllingfilet i små biter (eller mannens spesialitet som er bare karbonadedeig og nudler...) og hva du måtte ha av grønnsaker til så er det en kjapp middag, evt. med litt fancy saus i.

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-13, 14:20   #56
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tråden for virkelig, VIRKELIG kjappe middagsretter - mindre enn 15 minutter

Kjøp ferdigstekt kylling, sett på ovnen og varm den og hvitløksbaguetter(kjøper coop sine) som tar ca 08-15 min utenom å varme ovnen. Lag salat av valgfri salat, tomat, slangeagurk, paprika og vårløk. Lag dressing av et beger creme fraiche/lett rømme/rømmekolle og tre skjeer mango chutney (gjerne hot) og et fedd hvitløk.
Kjøp oste-eller kalkunfileter, sett på ovnen og stek disse i form. Kok boil-in-bag risposer, kok opp ferdigpose med egnet saus, kok opp pose frosne grønnsaker.
Kok opp valgfri pasta, lag samme dressing som i kyllingoppskriften ovenfor (gjerne kvelden før og ha i kjøleskapet), skjær opp paprika,løk,purre og stek det. Ha dette enten i en skål ved siden av eller velv det rundt sammen dressingen og pastaen. Serveres med ferske, kalde rundstykker og smør.
Ostesmørbrød: Sett på ovnen, lag brødskiver med ketchup/sennep, løk, stekt løk, kokt skinke og ost med krydder på toppen. Stekes i 10 minutter.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-13, 14:22   #57
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tråden for virkelig, VIRKELIG kjappe middagsretter - mindre enn 15 minutter

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Enig. Vi lager det av og til likevel, men jeg synes ikke vi kan ha det altfor ofte når de ikke spiser det. Sist spiste storebror blomkålsuppa jeg lagde da, så det er progresjon.

Jeg lager det med håp om at de skal like det etterhvert.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-13, 14:24   #58
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tråden for virkelig, VIRKELIG kjappe middagsretter - mindre enn 15 minutter

Kyllingfilet i biter wookes. Hell på frossen wookblanding og server med ris.

Vannkokeren brukes ofte når jeg lager middag. Sparer mye tid på å vente på vann i kaserolle.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-13, 14:40   #59
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.874
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tråden for virkelig, VIRKELIG kjappe middagsretter - mindre enn 15 minutter

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Nei, det haster det jo ikke å gjøre før man skal haste videre til fotballtrening/pianotime/speidermøte.

Nei, men det er så demotiverende å gjøre det senere.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-13, 14:42   #60
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.874
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tråden for virkelig, VIRKELIG kjappe middagsretter - mindre enn 15 minutter

Men vannkoker? Er det ikke nokså vanlig med induksjon nå til dags? Det går jo enda kjappere.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no