Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Skal jeg maile lærer, eller ta andre grep? En viktig undersøkelse!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hva hadde DU gjort?
Tatt barnet ut av skolen og startet hjemmeskole 6 9,68%
Kjøpt ny, egen pult til barnet 3 4,84%
Mailet lærer og spurt om det var mulig å få ny pult 40 64,52%
Latt barnet ha på samme genser hver dag for å spare de andre 1 1,61%
Diskret byttet om på pultene neste gang du hentet 9 14,52%
Ingenting 3 4,84%
Deltakere: 62. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-11-17, 22:00   #21
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.353
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skal jeg maile lærer, eller ta andre grep? En viktig undersøkelse!

Føler du deg litt krenket?

Jeg tenker at det er fint å be barnet si fra til lærer selv. Hvis ikke han vil, gjør det ingenting å si fra om det. Det kan hende at det løser seg bare ved å snu pulten bak frem.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-11-17, 22:05   #22
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal jeg maile lærer, eller ta andre grep? En viktig undersøkelse!

Hva med lokalavisa?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-17, 22:17   #23
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.198
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skal jeg maile lærer, eller ta andre grep? En viktig undersøkelse!

Hva med oss som ikke vil stemme men gjerne tenner et lys for deg, er det greit?

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-17, 22:22   #24
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal jeg maile lærer, eller ta andre grep? En viktig undersøkelse!

Hvis ungen din kommer hjem småfull ville jeg begynt med politet. Faktisk.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-17, 22:24   #25
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.964
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal jeg maile lærer, eller ta andre grep? En viktig undersøkelse!

USA anbefaler thoughts and prayers, kanskje det vil hjelpe?

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-17, 22:24   #26
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal jeg maile lærer, eller ta andre grep? En viktig undersøkelse!

Men hvis vi legger godviljen til og leser "småhull" så ville jeg mest sansynlig, hvis jeg skulle være tro mot min egen karaktære, googlet "ultra restistant sweater durable kevlon fiber superstrong" og kjøpt det plagget Google befalte/anbefalte.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-17, 22:36   #27
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.353
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skal jeg maile lærer, eller ta andre grep? En viktig undersøkelse!

Be McGyver om hjelp. Jeg er ganske sikker på at gaffatape vil fikse problemet.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-11-17, 22:38   #28
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skal jeg maile lærer, eller ta andre grep? En viktig undersøkelse!

Hjemmeskole. Helt klart.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-17, 22:55   #29
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal jeg maile lærer, eller ta andre grep? En viktig undersøkelse!

Jeg føler meg krenket bare av å lese om dette.

Jeg ville tatt grep om limpistolen og festet rektor et godt stykke opp på skoleveggen.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-17, 22:57   #30
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skal jeg maile lærer, eller ta andre grep? En viktig undersøkelse!

Har dere pulter i tre. I 2017. Det er bare så avleggs ig ut. Må virkelig barnet ditt oppholde seg i et slik miljø. Ring magasinene. Du får kjøpt kontaktpapir med marmormønster. Det er det hotte på interiørsiden. Be om ekspresslevering og kom deg til skolen og klistre på pulten.

Eller be om en ny pult. Flis i fingeren er ikke stas.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-17, 23:35   #31
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal jeg maile lærer, eller ta andre grep? En viktig undersøkelse!

Diskret bytte av pult, så det går utover noen med klær fra Cubus i stedet.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare

Sist redigert av Ru : 09-11-17 kl 00:37.
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-17, 23:36   #32
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal jeg maile lærer, eller ta andre grep? En viktig undersøkelse!

Krenket er det nye rasende.

Jeg vill bedt om å bytte pult, eller kjørt på med gaffatape.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-17, 23:39   #33
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal jeg maile lærer, eller ta andre grep? En viktig undersøkelse!

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Hva med oss som ikke vil stemme men gjerne tenner et lys for deg, er det greit?

Eventuelt kopiere HI og lime inn på veggen på FB. La det stå en time. Det er det bare de EKTE vennene som gjør. Sympatistatus. Ikke si noe, bare sett inn et hjerte i svaret

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-17, 23:45   #34
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.446
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal jeg maile lærer, eller ta andre grep? En viktig undersøkelse!

Hvorfor stoppe hos ordføreren? Her må Erna på banen. Og ikke glem å nevne menneskerettighetsdomstolen i Haag!!

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-17, 23:48   #35
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.669
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal jeg maile lærer, eller ta andre grep? En viktig undersøkelse!

Fy søren så mange kloke, konstruktive og støttende ord. Blir helt rørt!

Og til dere som ikke skjønner: dette var en reell situasjon jeg ca 5 sek lurte på hva jeg skulle gjøre med. Bestemte meg for å sende Mail å be om å snu pulten, Evt bytte. Men så tenkte jeg at det var jo mange andre måter å løse det på og bestemte meg for å høre hva FP tenkte. Og det var jammen mye!

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-17, 23:51   #36
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.669
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal jeg maile lærer, eller ta andre grep? En viktig undersøkelse!

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Hva med oss som ikke vil stemme men gjerne tenner et lys for deg, er det greit?

Jeg kjenner at det ville hjulpet.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-17, 09:18   #37
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.789
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal jeg maile lærer, eller ta andre grep? En viktig undersøkelse!

Jeg krysset av for e-post til læreren, men jeg ville nok ha ringt og snakket med ledelsen. Én dårlig pult må kunne byttes ut tvert med noe fra et lager. Er det et gjennomgående problem må alle si fra. På ungdomsskolen ungene går på var det veldig dårlige stoler en stund, så der fikk ungdommene klær ødelagt, og de streiket. Rett og slett.

Så det er mitt råd hvis jeg bare skal flåse; streik!

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-17, 09:26   #38
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal jeg maile lærer, eller ta andre grep? En viktig undersøkelse!

For en fryktelig situasjon. Jeg vet ikke helt hva jeg ville gjort, men jeg tenner i det minste et lys for deg, Apple.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-17, 11:21   #39
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal jeg maile lærer, eller ta andre grep? En viktig undersøkelse!

Er jeg yrkesskadet når jeg trodde at dette var et seriøst spørsmål?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-17, 11:31   #40
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.361
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skal jeg maile lærer, eller ta andre grep? En viktig undersøkelse!



Her ser vi medmenneskelighet, raushet og ekte indignasjon på en gang.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no