Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Kule klær til "guttejente" 11 år?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-10-17, 14:04   #1
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kule klær til "guttejente" 11 år?

Hvor kan jeg finne kule klær til ei jente som nekter å bruke rødt/rosa/lilla, noe med glitter, rysjer, glidelåser, sløyfer og annet stæsj på?

Hun vil heller ikke ha gutteklær med flammer og biler på, og er veldig bevisst på at hun skal like klærne godt.

Noen som vet om bra nettbutikker?

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-17, 14:09   #2
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kule klær til "guttejente" 11 år?

Jeg synes de har veldig godt utvalg på Zalando, i alle fall. Min 11-åring liker heller ikke mange av klærne vi finner i kjedebutikkene, men jeg finner en del til henne der. (Hennes stil er riktignok annerledes - bortsett fra at de begge skyr rosa, ser jeg. )

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-17, 14:10   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kule klær til "guttejente" 11 år?

Hvor guttejentete er hun?

Snuppa mi (12 år) går helst i blått, grått eller svart. Klærne må være uten noen som helst form for stæsj, men går ikke av veien for litt korte hettegensere over åletrange bukser. Hun synes hun finner ålreite klær på Wow (jentebutikken til Bikbok).

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-17, 14:14   #4
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kule klær til "guttejente" 11 år?

Jeg var nettopp med en jente på 12 med samme smak, og hun handler en del på Abercrombie og Hollister (i USA). Prisnivået er kanskje bittelitt over kjedebutikknivå. Jeg tror de har begge deler på zalando?

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder

Sist redigert av Niobe : 26-10-17 kl 14:24.
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-17, 14:21   #5
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kule klær til "guttejente" 11 år?

Ikke nettbutikk, men har du sjekket Lindex? Jeg syns gutteavdelingen der har en del nøytrale klærr uten flammer og biler.

Scotch-and-soda har ofte mye fint, også i "jentekolleksjonen", men det er ganske dyrt. Vi har kjøpt noen plagg på salg i en lokal barnebutikk, det er veldig god kvalitet på klærne.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-17, 14:23   #6
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kule klær til "guttejente" 11 år?

Lindex har mye bra i "gutteavdelinga" ja. (Er stort sett der jeg handler til jentungen også gitt.)

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-17, 14:30   #7
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kule klær til "guttejente" 11 år?

Min 12-åring går svært så "kjønnsnøytralt" kledd og ho kjøper klær overalt. Syns det er lite rosa rysjer i tweensavdelingane rundt forbi sånn generelt. Det som er kjekkast akkurat no er å arve Montage, Supreme og Vans frå storebroren

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-17, 14:33   #8
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.770
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kule klær til "guttejente" 11 år?

Hva mener du med "guttejente"? Jeg syns egentlig det er ganske mange enkle, duse plagg, uten for mye dilldall i jenteavdelingene (dvs. tweensavdelingene, fra str. 140 og oppover).

Hvis poenget er at hun vil ha litt mer baggy bukser, så finnes det blant annet på H&M. Jeg handler også en del på Cubus, til minsta (hun er en lang niåring, som bruker str. 152). Og på WOW.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-17, 14:40   #9
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kule klær til "guttejente" 11 år?

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Syns det er lite rosa rysjer i tweensavdelingane rundt forbi sånn generelt.

Enig, vårt problem er heller at det blir for "ungdomsaktig" i de avdelingene. Synes ikke det er spesielt feminint.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-17, 15:25   #10
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kule klær til "guttejente" 11 år?

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Hvor kan jeg finne kule klær til ei jente som nekter å bruke rødt/rosa/lilla, noe med glitter, rysjer, glidelåser, sløyfer og annet stæsj på?

Hun vil heller ikke ha gutteklær med flammer og biler på, og er veldig bevisst på at hun skal like klærne godt.

Noen som vet om bra nettbutikker?

Jeg har ei slik ei på 10 år. Har faktisk funnet ganske mye på H&M, og litt hos Cubus. H&M sin basic 3 for 2-serie har faktisk mye bra som hun liker, og er billig i tillegg. H&M har mye som går i blått, grått, khakigrønn, svart, hvit, og mørk burgunder (som hun godtar under tvil, hvis det ikke involverer noe dilldall i tillegg).

Men Wow, KappAhl, Zara og NameIt er helt håpløst, der finner hun ingen verdens ting. Wow har for mye korte topper med nakne skuldre, blonder, glidelåser, nakne parti i ryggen og sånt som overhodet ikke er henne. Det samme med Kappahl, som samtidig har mye gull, rosa, glitter og stæsj (det vil si der har hun funnet noe på gutteavdelinga). NameIt er for mye gammelrosa softis til at hun i det hele tatt gidder å gå inn, og Zara har for mye dilldall og er feil på alle måter.

Hun går gjerne i smal dongeri med nøytral t-skjorte og rutete flanellskjorte over, enkle gensere som enten er ensfarget eller stripete, eller hettegensere. Eventuelt adidas-bukse.

Men hun arver gjerne klær etter tvillingbroren sin (som er en god del større), i den grad noe er helt og brukbart etter at han har brukt det. Det gjelder særlig ytterjakker, ullundertøy, fleece etc, og hettegensere. Men det er ikke flammer, biler og den slags på hans klær heller da, det er jo ikke så mye av sånt lenger, når man kommer opp i deres alder. Men det kan være trykk av andre typer, som skrift, eller diverse sporty skate-/sykkel-/fotball-/surfe-/basketpreg.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 26-10-17 kl 15:31.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-17, 15:57   #11
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kule klær til "guttejente" 11 år?

Sportsbutikker eller sportsoutlet har som regel noe synes jeg. Min på 12 liker også best grått og sort, lenge siden hun har brukt rosa, glitter og den slags. Men hun er nå over på M i voksenstr og går i voksenavd og kjøper. Vi holder oss til kjedebutikkene.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-17, 15:59   #12
Kiwi
Glad i frukt
 
Kiwi sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 906
Kiwi er litt kulKiwi er litt kulKiwi er litt kul
Standard

Sv: Kule klær til "guttejente" 11 år?

Session.no har nøytrale (snowboard/skate) klær.

__________________
tvillingbror og tvillingsøster - 2007
Kiwi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-17, 16:24   #13
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kule klær til "guttejente" 11 år?

har ikke wow en del som kan funke da? (jeg har bare gutter, så jeg vet ikke)
personlig liker jeg godt zalando.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-17, 17:34   #14
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kule klær til "guttejente" 11 år?

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.


Hun går gjerne i smal dongeri med nøytral t-skjorte og rutete flanellskjorte over, enkle gensere som enten er ensfarget eller stripete, eller hettegensere. Eventuelt adidas-bukse.

Her har du mi jente ja.... Takk for tips.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-17, 17:41   #15
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kule klær til "guttejente" 11 år?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Jeg synes de har veldig godt utvalg på Zalando, i alle fall. Min 11-åring liker heller ikke mange av klærne vi finner i kjedebutikkene, men jeg finner en del til henne der. (Hennes stil er riktignok annerledes - bortsett fra at de begge skyr rosa, ser jeg. )

Vi kikket igjennom 245 gensere på Zalando i går, hun nikket til en av dem...Det er MYE jentene greier...

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Hvor guttejentete er hun?

Snuppa mi (12 år) går helst i blått, grått eller svart. Klærne må være uten noen som helst form for stæsj, men går ikke av veien for litt korte hettegensere over åletrange bukser. Hun synes hun finner ålreite klær på Wow (jentebutikken til Bikbok).

Nok guttejente til at hun ikke setter sine ben på Wow. Dog skal buksene være trange...kanskje mest fordi det er det som finnes i butikkene..

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg var nettopp med en jente på 12 med samme smak, og hun handler en del på Abercrombie og Hollister (i USA). Prisnivået er kanskje bittelitt over kjedebutikknivå. Jeg tror de har begge deler på zalando?

Takk! Skal sjekke.

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Ikke nettbutikk, men har du sjekket Lindex? Jeg syns gutteavdelingen der har en del nøytrale klærr uten flammer og biler.

Scotch-and-soda har ofte mye fint, også i "jentekolleksjonen", men det er ganske dyrt. Vi har kjøpt noen plagg på salg i en lokal barnebutikk, det er veldig god kvalitet på klærne.

Skal sjekke Scotch-and-soda. Lindex er ofte redningen på basisplagg ja...

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Lindex har mye bra i "gutteavdelinga" ja. (Er stort sett der jeg handler til jentungen også gitt.)

Lenge siden jeg har sjekket gutteavdelingen faktisk. Bør ta meg en tur. Takk for påminnelsen.

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Min 12-åring går svært så "kjønnsnøytralt" kledd og ho kjøper klær overalt. Syns det er lite rosa rysjer i tweensavdelingane rundt forbi sånn generelt. Det som er kjekkast akkurat no er å arve Montage, Supreme og Vans frå storebroren

#sjekkermerker #koseligåsedeg <3

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Hva mener du med "guttejente"? Jeg syns egentlig det er ganske mange enkle, duse plagg, uten for mye dilldall i jenteavdelingene (dvs. tweensavdelingene, fra str. 140 og oppover).

Hvis poenget er at hun vil ha litt mer baggy bukser, så finnes det blant annet på H&M. Jeg handler også en del på Cubus, til minsta (hun er en lang niåring, som bruker str. 152). Og på WOW.

Duse plagg, som i pastell? Det vil hun ikke ha. Og vi må ha klær uten NOE dilldall. Ikke en lomme, ikke en glidelås. Prøv å send denne ungen i bursdag.
Hun vil ikke ha baggy bukser, men vi finner noe basic på H&M ja..

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Sportsbutikker eller sportsoutlet har som regel noe synes jeg. Min på 12 liker også best grått og sort, lenge siden hun har brukt rosa, glitter og den slags. Men hun er nå over på M i voksenstr og går i voksenavd og kjøper. Vi holder oss til kjedebutikkene.

Sportsbutikker er nok ofte løsningen ja...

Opprinnelig lagt inn av Kiwi, her.

Session.no har nøytrale (snowboard/skate) klær.

Takk!! Sjekker ut!

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

har ikke wow en del som kan funke da? (jeg har bare gutter, så jeg vet ikke)
personlig liker jeg godt zalando.

Wow har ingenting som funker. Ekstremt mye glitter og bare skuldre, magekorte topper, shimmer, fløyer, knapper, lommer og diverse stæsj...

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-17, 18:01   #16
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kule klær til "guttejente" 11 år?

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Vi kikket igjennom 245 gensere på Zalando i går, hun nikket til en av dem...Det er MYE jentene greier...

Men du må jo ikke søke på bare jentegensere hvis hun ikke vil ha det? Skjønner ikke det helt, for de har jo virkelig alle mulige slags merker etter mine begreper.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-17, 19:20   #17
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.405
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kule klær til "guttejente" 11 år?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg var nettopp med en jente på 12 med samme smak, og hun handler en del på Abercrombie og Hollister (i USA). Prisnivået er kanskje bittelitt over kjedebutikknivå. Jeg tror de har begge deler på zalando?

Har en 10-åring som er 154 høy. Bruker også Molo og Adidas! Hollister, Abercrombie og andre «sporty» merker handles på Zalando.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no