Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag #3

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Sponsede koblinger:

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-10-17, 11:23   #521
Millen
Frossenpinn

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen er kulere enn de flesteMillen er kulere enn de flesteMillen er kulere enn de flesteMillen er kulere enn de flesteMillen er kulere enn de flesteMillen er kulere enn de flesteMillen er kulere enn de flesteMillen er kulere enn de flesteMillen er kulere enn de flesteMillen er kulere enn de flesteMillen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3

Sol!
At alt er så bra i heimen (mannen og meg) om dagen, nå mangler bare å få jobb så blir det bortimot perfekt!

Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Sponsede koblinger:

Gammel 19-10-17, 12:23   #522
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 185
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Instagramkontoen til bandylaget til eldste. De har en periode der de legger ut en og en spillerprofil, med et morsomt bilde og en beskrivelse av spilleren. De har en prosess på chatten før hvert bilde de legger ut, sånn at alle er enige i at det er greit, profilen er lukket, og de bruker generelt både nettvett, annet vett og humor. Tekstene balanserer både personlig skryt og et og annet humørfylt stikk og det er morsomt og varmende å lese hvordan de SER hverandre.

Ungdommen nu til dags, altså!

Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-17, 13:22   #523
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 73
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

At jeg har trent i 15 dager. (Det er et uhell at jeg startet å trene, har hatt det på planen, men har det alltid så travelt på høsten at det ikke passer å starte på noe, men så overtale søsteren min meg. Det er egentrening i veldig kort periode, så ikke noe stort opplegg - men alikevel: Veldig gøy å mestre)

Gammel 19-10-17, 21:09   #524
Millen
Frossenpinn

Millen sin avatar

Millen er kulere enn de flesteMillen er kulere enn de flesteMillen er kulere enn de flesteMillen er kulere enn de flesteMillen er kulere enn de flesteMillen er kulere enn de flesteMillen er kulere enn de flesteMillen er kulere enn de flesteMillen er kulere enn de flesteMillen er kulere enn de flesteMillen er kulere enn de fleste
Standard

Akkurat nå; sjokolade.

Gammel 20-10-17, 08:24   #525
frukt
Julegeita

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 190
frukt er kulere enn de flestefrukt er kulere enn de flestefrukt er kulere enn de flestefrukt er kulere enn de flestefrukt er kulere enn de flestefrukt er kulere enn de flestefrukt er kulere enn de flestefrukt er kulere enn de flestefrukt er kulere enn de flestefrukt er kulere enn de flestefrukt er kulere enn de fleste
Standard

Det norske helsevesenet i går. I dag at det er fredag og frøken A som alltid våkner med et smil.

Gammel 20-10-17, 09:26   #526
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

At jeg og mannen og litt barna ryddet og vasket i går, nå er det så fint her! Fin dag for hjemmekontor!

Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Gammel 20-10-17, 09:48   #527
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus imponerer mange og er sikkert smartMusemus imponerer mange og er sikkert smartMusemus imponerer mange og er sikkert smartMusemus imponerer mange og er sikkert smartMusemus imponerer mange og er sikkert smartMusemus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Storesøsters omsorg for Lillebror når hun skal følge han til skolen. Hun bærer sekken hans på magen sin.

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-17, 10:52   #528
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Standard

Nåmmin!

Gammel 20-10-17, 10:59   #529
Lille*My
Semiaktiv

Lille*My sin avatar

Hvor: Trondheim
Lille*My har en fantastisk fremtidLille*My har en fantastisk fremtidLille*My har en fantastisk fremtidLille*My har en fantastisk fremtidLille*My har en fantastisk fremtidLille*My har en fantastisk fremtidLille*My har en fantastisk fremtidLille*My har en fantastisk fremtidLille*My har en fantastisk fremtidLille*My har en fantastisk fremtidLille*My har en fantastisk fremtid
Standard

Melding fra min lillesøster om at hun har kjøpt billetter til oss alle tre søstrene til konsert med DumDum Boys på Sverresborg i august.

Gammel 20-10-17, 11:26   #530
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 7
Avatar har mye å være stolt avAvatar har mye å være stolt avAvatar har mye å være stolt avAvatar har mye å være stolt avAvatar har mye å være stolt avAvatar har mye å være stolt avAvatar har mye å være stolt avAvatar har mye å være stolt avAvatar har mye å være stolt avAvatar har mye å være stolt avAvatar har mye å være stolt av
Standard

Å våkne opp sammen med kjæresten.

I tillegg skal jeg på Les Misrables med ei venninne i kveld. Gleder meg!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-17, 19:20   #531
frukt
Julegeita

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 190
frukt er kulere enn de flestefrukt er kulere enn de flestefrukt er kulere enn de flestefrukt er kulere enn de flestefrukt er kulere enn de flestefrukt er kulere enn de flestefrukt er kulere enn de flestefrukt er kulere enn de flestefrukt er kulere enn de flestefrukt er kulere enn de flestefrukt er kulere enn de fleste
Standard

At ei jente barnehagen så gjerne ville leke med jentene mine. Nå er de på besøk mens jeg ligger på sofaen og lurer på hva jeg skal foreta meg.

Gammel 20-10-17, 19:22   #532
Anne C
Yoganista

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Øvre Romerike
Anne C har en fantastisk fremtidAnne C har en fantastisk fremtidAnne C har en fantastisk fremtidAnne C har en fantastisk fremtidAnne C har en fantastisk fremtidAnne C har en fantastisk fremtidAnne C har en fantastisk fremtidAnne C har en fantastisk fremtidAnne C har en fantastisk fremtidAnne C har en fantastisk fremtidAnne C har en fantastisk fremtid
Standard

At det er fredag! I morgen skal jeg sove leeeeeeeenge. (Helt til hunden piper i øret mitt at han holder på å tisse på seg.)

Gammel 20-10-17, 23:18   #533
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 348
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

At det er fredag! I morgen skal jeg sove leeeeeeeenge. (Helt til hunden piper i øret mitt at han holder på å tisse på seg.)

Ja!
(Dog uten hund )

Gammel 22-10-17, 22:59   #534
Strå
Feilplassert

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Strå er virkelig godt liktStrå er virkelig godt liktStrå er virkelig godt liktStrå er virkelig godt liktStrå er virkelig godt liktStrå er virkelig godt liktStrå er virkelig godt liktStrå er virkelig godt liktStrå er virkelig godt liktStrå er virkelig godt likt
Standard

De ferske hjemmelagde samosaene vi bøssebærere fikk etter levering. Hun som hadde lagd dem ble så glad da jeg roste dem. Det var en del av integreringsprogrammet her.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-17, 23:07   #535
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria er et navn som alle kjenner tilMyria er et navn som alle kjenner tilMyria er et navn som alle kjenner tilMyria er et navn som alle kjenner tilMyria er et navn som alle kjenner tilMyria er et navn som alle kjenner tilMyria er et navn som alle kjenner tilMyria er et navn som alle kjenner tilMyria er et navn som alle kjenner tilMyria er et navn som alle kjenner tilMyria er et navn som alle kjenner til
Standard

At jeg fikk en god natts søvn for første gang denne uken, hyggelig besøk av broren min og samboeren hans, at jeg ikke har vondt i halsen mer og sjokolade.

Lillebror mars 11
Lillesøster januar 13
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-17, 23:13   #536
Millen
Frossenpinn

Millen sin avatar

Standard

Glade barn på Leos Lekeland, familie bursdag på sparket og vin. Og Mars Attacks!

Gammel 22-10-17, 23:29   #537
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! imponerer mange og er sikkert smartFintdethei! imponerer mange og er sikkert smartFintdethei! imponerer mange og er sikkert smartFintdethei! imponerer mange og er sikkert smartFintdethei! imponerer mange og er sikkert smartFintdethei! imponerer mange og er sikkert smartFintdethei! imponerer mange og er sikkert smartFintdethei! imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Lang fjelltur med straks 15-åringen. Han glimter til og blir med mammaen sin fortsatt. Det er fryktelig koselig!

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-17, 23:56   #538
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

En lang god prat med min favorittdame på 94 år

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-17, 23:59   #539
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 18
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Te.

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-17, 01:00   #540
Lille*My
Semiaktiv

Lille*My sin avatar

Hvor: Trondheim
Lille*My har en fantastisk fremtidLille*My har en fantastisk fremtidLille*My har en fantastisk fremtidLille*My har en fantastisk fremtidLille*My har en fantastisk fremtidLille*My har en fantastisk fremtidLille*My har en fantastisk fremtidLille*My har en fantastisk fremtidLille*My har en fantastisk fremtidLille*My har en fantastisk fremtidLille*My har en fantastisk fremtid
Standard

Bøssebærerrunde med 12-åringen. Veldig koselig!

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:09.