Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Det er varmt, for varmt!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-07-14, 22:00   #21
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er varmt, for varmt!

Jeg har satt på varmepumpa på kjøling, 18 grader. Håper det hjelper snart. Samme hva jeg prøver å gjøre, så svetter jeg. Det var 34 grader i skyggen her hjemme da vi kom hjem fra stranda i dag.

Men jeg synes det er deilig på dagen altså, vi koser oss på stranda og bader masse Men jeg vurderer å kjøpe meg en parasoll til å gi skygge til hodet på stranden faktisk, men spørs om jeg orker ut å handle en. :sommerslapp:

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-14, 22:10   #22
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.550
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er varmt, for varmt!

Her er det ikke så ille på natta, heldigvis, nå er det 18.3 grader utenfor og det er ganske deilig. Men dagene er slitsomme. Jeg får ikke i ungen min mat og han blir slapp og grinete. Jeg får ikke i meg selv mat heller, så jeg er slapp og grinete jeg også. Lurer på hvor lenge man kan overleve på saftis og vannmelon.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-14, 22:18   #23
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det er varmt, for varmt!

Jeg blir også helt slått ut. Får vondt i hodet og blir svimmel og uvel. I går sovnet jeg i seks tiden på ettermiddagen og sov til dagen etter. Jeg klager ikke på sommeren, men noen grader mindre en 30 hadde vært fint.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-14, 22:19   #24
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er varmt, for varmt!

Jeg syns det er deilig. Har ferie og legger opp programmet etter været. Bader masse, og nå ligger jeg i hammocken og det er fortsatt ikke kaldt. Med alle vinduer åpne på soverommene om natta har det egentlig ikke vært plagsomt varmt, selv om det er minst 30 på det varmeste om dagen.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-14, 22:28   #25
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er varmt, for varmt!

Jeg er i sommerhuset som er et gammelt hus og ikke en hytte, og godt egnet til varme somre. Vi har alle vinduer åpne og dessuten har vi skygge på ettermiddagen og bademuligheter rett utenfor, så vi har det helt supert. Jeg er fortsatt våt i håret etter solnedgangsbad med pøbelprinsessen og jeg tok for en time siden.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-14, 22:29   #26
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er varmt, for varmt!

Men jeg liker ikke varmen når jeg ikke kan bade hele tiden, altså.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-14, 22:32   #27
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er varmt, for varmt!

Jeg har ferie, så det er bare lekkert med varmt vær når en kan starte dagen med skogstur med innlagt bad i vakkert vann.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-14, 22:46   #28
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Det er varmt, for varmt!

Opprinnelig lagt inn av C.D, her.

I love it

Der har du meg også! Vi har bodd på stranda i det siste, og det er så utrolig deilig.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-14, 22:47   #29
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.390
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Det er varmt, for varmt!

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

Jeg synes det er fullstendig passe. Denne sommeren hadde vi først en måned hjemme i strålende sol, så en måned i Spania og på biltur i Europa med strålende sol og nå ser det ut som om det meste av resten av sommeren blir i strålende sol. Fantastisk!!!

Ja, det er jo det! Jeg klager ikke, nyter varmen og koser meg. Eldste syntes det var i varmeste laget i kveld, så jeg sendte henne i dusjen hvor hun tok en kald dusj. Det hjalp.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-14, 22:48   #30
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.390
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Det er varmt, for varmt!

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

I dag stoppet vi båten litt utpå og hoppa til sjøs. Da kan jeg leve med litt kjipe netter.

Barna mine synes det er urettferdig at vi hverken har hytte med brygge eller båt. Jeg tør ikke kjøre båt alene, kan ikke, men må innrømme at det frister.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-14, 22:49   #31
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.390
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Det er varmt, for varmt!

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg er i sommerhuset som er et gammelt hus og ikke en hytte, og godt egnet til varme somre. Vi har alle vinduer åpne og dessuten har vi skygge på ettermiddagen og bademuligheter rett utenfor, så vi har det helt supert. Jeg er fortsatt våt i håret etter solnedgangsbad med pøbelprinsessen og jeg tok for en time siden.

Det høres helt fantastisk ut!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-14, 22:50   #32
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.390
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Det er varmt, for varmt!

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Jeg har ferie, så det er bare lekkert med varmt vær når en kan starte dagen med skogstur med innlagt bad i vakkert vann.

Jeg også, hjemmeferie nå, helt fantastisk! Dette betaler folk i dyre dommer for!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-14, 22:57   #33
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.866
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er varmt, for varmt!

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Vi hadde heldigvis to og en halv uke i Italia. Der var det 5-10 grader kaldere enn her, og mye overskyet. Perfekt! På det kaldeste hadde vi 19 grader hele dagen, det var i Toscana.

Vi har jo vært i Italia nesten samtidig, og hadde knallvær første uka på Amalfikysten, og veldig behagelig rundt 20-25 grader den uka vi var nord for Roma.

Nå er jeg i Nederland, og bortsett fra i helga, da var det 33 grader, så er det nå litt kjørligere her enn hjemme. Men jeg bor på et hotell uten AC, og det er alt for varmt på natta. På dagen denne uka er jeg inne fra 9-18 på ESTEC på lærerworkshop, så jeg merker ikke så mye til varmen.

Jeg gleder meg til å komme hjem og sove i sokkelen vår der vi har soverom, der er det deilig.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-07-14, 23:24   #34
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Det er varmt, for varmt!

Jeg grudde litt til å dra på stranda i dag. Heldigvis kom en diger sky en stund. Jeg er ikke ute og gjør ting mer enn jeg må. Vi var i butikker i dag, trengte plaskebasseng, og der var det ubehagelig varmt selv åtte om kvelden.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-14, 16:51   #35
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.337
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det er varmt, for varmt!

Jeg synes i alle fall det kunne bli så varmt neste sommer i stedet, for denne sommeren er det bare bortkasta. Ungene synes det er for varmt til å være ute, verandaen vår er under oppussing og vi har ikke skygge å sitte i, og babyen har vært pottesur i hele dag, så jeg er fastlåst innendørs. Bah.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-07-14, 17:09   #36
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er varmt, for varmt!

36 grader i Oslo i dag. Ihvertfall på vårt termometer. Grusomt.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-07-14, 17:21   #37
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Det er varmt, for varmt!

Jeg elsker det!!

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-14, 17:42   #38
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Det er varmt, for varmt!

Jeg har ligget og slappet av på en badering i et basseng i dag. Og i går var det stranda mesteparten av dagen. Det er deilig! Har hengekøye i skyggen nå. Nettene er litt vanskelige, og jeg får ikke løpt ute noe særlig, så jeg synes det er helt greit med litt lavere temperatur neste uke.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-14, 17:56   #39
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er varmt, for varmt!

Jeg sliter også. Jeg føler meg nesten syk i dette været. Vondt i hodet, og føler det koker der.
Jeg synes det er helt perfekt med ca 20 grader og litt skyer og sol, sånn at det ikke er konstant sol hele tiden. Men ca 30 grader i skyggen og skyfritt hele dagen (og like varmt natta!), det blir rett og slett for mye for meg.

Det er en GRUNN til at jeg elsker høsten.

Og så blir jeg litt småsur over de som sier at man ikke KAN klage på varmen, men «alle» kan få lov å klage på regn og kaldt vær.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-14, 17:57   #40
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er varmt, for varmt!

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Hear hear.

Jeg klager ikke på kulden om vinteren, så jeg forbeholder meg retten til å klage på varmen. Akkurat nå ligger jeg flatt i sengen på sykehushotellet i bare undertøyet og prøver å kvinne meg opp til å gå bort på prematuravdelingen. DER er det varmt der....

Og medfølelse til dere på sykehus. Pappa ligger jo også på sykehus nå og det er ikke så voldsomt stas har jeg skjønt, hverken for pasienter eller de som jobber der.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no