Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Oppbevaring av blader og aviser

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-11-17, 23:08   #1
Anikka
Snøavhengig
 
Anikka sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
Innlegg: 907
Anikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populær
Standard

Oppbevaring av blader og aviser

Hvordan oppbevarer dere uleste blader og aviser som dere har planlagt å pløye dere gjennom snart?

Her blir de bare liggende og flyte på kjøkkenbordet og andre ustrategiske steder til stor irritasjon. Til sist blir gjerne bunken(e) så store at det meste havner i søpla i et akutt rydderaid. Ser for meg at jeg skulle hatt en kasse eller tidskriftsamler i nærheten av sofaen til å lempe dette oppi i påvente av lesing. Men finner ingenting jeg liker. Tips, anyone?

__________________
2011 - 2013

Dersom du vel å ikkje gleda deg over snøen, vil du ha mindre glede i livet, men same mengde snø.
Anikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-17, 23:11   #2
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppbevaring av blader og aviser

Har ei hylleplate under stuebordet hvor det legges, til haugen blir så stor at det er skredfare, da kastes det meste, mens noe tas vare på. Finere blader som jeg ønsker å ta vare på oppbevares i en kurv som er satt inn i reolen i stua, og en del i en kurv på gjestebadet.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-17, 23:22   #3
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Oppbevaring av blader og aviser

Stort sett på bordet i tv stua.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-17, 23:31   #4
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Oppbevaring av blader og aviser

På hylla under stuebordet.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-17, 23:34   #5
Anikka
Snøavhengig
 
Anikka sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
Innlegg: 907
Anikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populær
Standard

Sv: Oppbevaring av blader og aviser

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Har ei hylleplate under stuebordet hvor det legges, til haugen blir så stor at det er skredfare

Samme her. Det er der ting havner som ikke blir kastet når jeg panikkrydder...

__________________
2011 - 2013

Dersom du vel å ikkje gleda deg over snøen, vil du ha mindre glede i livet, men same mengde snø.
Anikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-17, 23:46   #6
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.353
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Oppbevaring av blader og aviser

Vi abonnerer på minst mulig, siden det sjelden blir lest. Jeg legger ellers det som kommer på stuebordet, men kaster i stedet for å legge det på hylla under bordet, for da blir det ikke lest. Er det ikke lest innen et par dager, blir det stort sett kastet. Bortsett fra Aftenposten junior, ungene leser den gjerne i helgen.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-17, 23:54   #7
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppbevaring av blader og aviser

Vi abonnerer heller ikke på særlig mye. Får "Fjell og Vidde", pga medlemskap i Turistforeningen, og "Friluftsliv" pga medlemskap i Skiklubben, og mannen abonnerer på lokalavisa fra hans hjemsted, som kommer ut en gang i uka. Det er stort sett de to førstnevnte som havner i oppsamlingskurv på stua og gjestedoen, fordi jeg liker å bla i dem flere ganger, i tillegg til en og annen Ikea-katalog. Avisene til mannen brukes til å fyre opp med, når de er lest.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-17, 08:47   #8
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppbevaring av blader og aviser

Det som skal lesast ligg på ei hylle under eit avlastningsbord. Det som er lest skal i papirdunken umiddelbart.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-17, 10:16   #9
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.385
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Oppbevaring av blader og aviser

De tingene vi abbonnerer på, er magasiner vi ønsker å ta vare på. De som er leste, har faste plasser i hyller eller er stablet på gulvet, pent oppå hverandre. Nyeste uleste legger jeg enten på toppen av den haugen eller på bordet men i og med at vi snakker om så få ting som leses kjapt, blir det ikke rot. (Abonnerer bare på Bonytt til meg og to sjakkblader til mannen min).

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-17, 10:24   #10
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.353
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Oppbevaring av blader og aviser

Tar du noen gang frem tidligere utgaver og leser de?

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-17, 10:25   #11
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppbevaring av blader og aviser

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Tar du noen gang frem tidligere utgaver og leser de?

Jeg gjør det.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-17, 17:59   #12
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.385
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Oppbevaring av blader og aviser

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Tar du noen gang frem tidligere utgaver og leser de?

Aner ikke med mannen og sjakkmagasinene, men jeg tar fram gamle Bonytt hvis jeg er på jakt etter spesielle tips. Dessuten synes jeg at det er en fin haug som ligger der. Litt pynt i den, liksom.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no