Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Nespressomaskinen trekker ikke vann

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-10-17, 21:36   #1
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.693
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Nespressomaskinen trekker ikke vann

Jeg var uheldig da jeg lagde kaffe tidligere i kveld. Kolben gikk tom for vann midt bryggingen av en kopp kaffe. Nå trekker den ikke vann i det hele tatt. Jobber og jobber, men ikke en dråpe kommer ut.

Hva gjør jeg nå? Nå har jeg skrudd av maskinen så den får hvile litt. Jeg prøvde sikkert 30 ganger.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-17, 21:55   #2
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.835
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nespresso maskinen trekker ikke vann

På min gamle maskin kunne jeg dytte det lokket/spaken/dingsen eller hva det er som man dytter ned over kapselen, bakover. Da gikk det ut litt trykk og maskinen funka igjen.
Klønete forklart altså

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-17, 22:29   #3
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nespresso maskinen trekker ikke vann

Når det skjer hos meg banker eg aggressivt på toppen av maskina, og då surkler hos seg i gang etter kvart.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-17, 22:54   #4
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.786
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nespresso maskinen trekker ikke vann

Ring nespresso- de tar telefonen 24 timer i døgnet, og de svarer stort sett med en gang. Det er nemlig litt forskjell fra maskin til maskin hva som virker

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-17, 23:25   #5
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.693
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nespresso maskinen trekker ikke vann

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

På min gamle maskin kunne jeg dytte det lokket/spaken/dingsen eller hva det er som man dytter ned over kapselen, bakover. Da gikk det ut litt trykk og maskinen funka igjen.
Klønete forklart altså

Kan høres ut som en lignende type maskin jeg har. Men det trikset har ikke fungert dessverre.

Banke lett aggressivt høres ut som noe som kan passe for meg. Tester ut det i morgen.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-17, 23:58   #6
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.619
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nespressomaskinen trekker ikke vann

Som oftest får det over av seg selv innen neste dag. Bare la den få litt fred.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no