Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Shoppingtråd

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-10-08, 21:33   #781
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppingtråd

Støvlene jeg bestilte fra Viking (leverandør) kommer aldri jo.
Jeg ringte i sinne i dag og avbestilte!
Så da var det ut på tur. Ingen viking i vår størrelse i butikken, ei heller ecco så da tester vi ut superfit i år.
Kjøpte disse i blått.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-08, 00:20   #782
Botero
Viva la vida
 
Botero sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 732
Botero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populær
Standard

Re: Sv: Shoppingtråd

memohengeren







Pepperkakedrakt

Botero er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-08, 07:55   #783
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.688
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Støvlene jeg bestilte fra Viking (leverandør) kommer aldri jo.
Jeg ringte i sinne i dag og avbestilte!
Så da var det ut på tur. Ingen viking i vår størrelse i butikken, ei heller ecco så da tester vi ut superfit i år.
Kjøpte disse i blått.

VI hadde akkurat disse i blått i fjor. Supre sko altså!!! Bedre enn ecco som jeg har i år...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-08, 08:18   #784
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.825
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Shoppingtråd

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Mamma påstår at de klærne fra Katvig etc som jeg kler Hannah i nå noen ganger er klin lik de klærne vi hadde som små.
Så det har jo med mote å gjøre også. Hva som er in i tiden. Og da må jo billigkjeder få følge på mener jeg.

Den ene broren min er født i 79, babyklærne hans hadde fint kunne brukes av minsten her nå, om jeg likte slike klær. Og besteforeldrene mine har et servise fra 70-tallet som har samme eplemønster som Katvig.

Ang crocs så ble vel de og holeysoles produsert samtidig, og på samme fabrikk.

Men.. hvordan vet dere hvem som kommer med ting først? Da det gjelder møbler og biler og slikt skjønner jeg det, men klær? Det meste er jo inspirert av ett eller annet.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-08, 09:25   #785
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Re: Sv: Shoppingtråd

Opprinnelig lagt inn av Botero, her.

memohengeren







Pepperkakedrakt

Hvor har du kjøpt pepperkakedrakt?
MÅ HA.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-08, 09:42   #786
Botero
Viva la vida
 
Botero sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 732
Botero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populær
Standard

Re: Sv: Re: Sv: Shoppingtråd

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Hvor har du kjøpt pepperkakedrakt?
MÅ HA.

Ellos.no

jeg bestillte 86-92 og den var alt få stor til min 2 åring som bruker 92. Passer fint til min 4 åring som bruker 98.

Botero er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-08, 09:46   #787
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Re: Sv: Re: Sv: Shoppingtråd

Opprinnelig lagt inn av Botero, her.

Ellos.no

jeg bestillte 86-92 og den var alt få stor til min 2 åring som bruker 92. Passer fint til min 4 åring som bruker 98.

Takk, takk.
:løper inn på ellos:

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-08, 12:05   #788
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Re: Sv: Re: Sv: Shoppingtråd

Sengetøy til Bølla fra Hollys:


...guttungen skal også få, i blått

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-08, 14:04   #789
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Shoppingtråd

Spetakkelet: Lekkert!!

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-08, 18:21   #790
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.688
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd

Hestravott til storebror

Har ikke helt bestemt meg om jeg skal beholde denne - i og med at den ikke er så lang som en vott gjerne bør være...Men virkelig god og myk altså...

Og lue


I og med at dressen er grønn, så blir dette fresht sjø'

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-08, 20:33   #791
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Shoppingtråd

Bauche: Åssen da lang?

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-08, 21:32   #792
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.688
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd

Opprinnelig lagt inn av Electronica, her.

Bauche: Åssen da lang?

*plutselig hadde du søringdialekt i hodet mitt*
Jo, denne går ikke oppover dressen, men stopper slik "tradisjonelle" votter gjør. Kan kanskje lett bli glippe...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-08, 22:05   #793
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Shoppingtråd

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

*plutselig hadde du søringdialekt i hodet mitt*
Jo, denne går ikke oppover dressen, men stopper slik "tradisjonelle" votter gjør. Kan kanskje lett bli glippe...

Korsen da lang. <-- bedre?

Jo hvis det glipper. Vi tar som regel dressen over. De har vel 3-4 par votter hver i varierende kvalitet, og noen korte og noen lange. Han brukte Reima sine i dag. De sitter godt. Men de liker å ha bytte, for ting blir vått, skittent, borte, et.c.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-08, 22:08   #794
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.688
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd

Opprinnelig lagt inn av Electronica, her.

Korsen da lang. <-- bedre?

Mye bedre.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-08, 13:14   #795
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Shoppingtråd

Pappaen har kjøpt dette i dag til storesøster:


og Reimatec lue til lillebror i marineblått:


Sist redigert av Dronningen : 01-11-08 kl 14:10.
Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-08, 13:57   #796
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.391
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Shoppingtråd

Steike, når vi går over til beltestol skal jeg jaggu kjøpe det der uten å konferere med gubben!

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-08, 14:10   #797
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Shoppingtråd

Bestilte 35 julekort i dag fra Eurofoto + en gulltusj. Valgte bilder i mappe:

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-08, 20:02   #798
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppingtråd

Litt av den siste tids shopping.


Litt Me too, Claire dk, Wheat, IdaT osv osv..

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-08, 13:58   #799
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Shoppingtråd

Opprinnelig lagt inn av Electronica, her.

Ahhh... enda bedre - eller enda verre. For hvilken farge?

Jeg har ikke kommet meg til å bestille, men sitter med dette nå. Vurderer å kjøpe de minste, da jeg antar hun kun skal bruke dem denne vinteren. Tror dere det holder. Hun er 7 mnd, og har ikke spesielt stor fot.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-08, 14:03   #800
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd

Jeg har også lyst på STONZ til Peder.
Han blir 9 mnd nå.. og 1 år i februar. Sant disse må være perfekt da? I januar-mars?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no