Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Unger!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-12-07, 12:22   #1
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Sint!

Unger!

Storebror (21), fikk låne 1000,- av meg til julegaver i går, og storesøster (20) hadde møtt han dr... på byen i går kveld, og han hadde vært "så lei seg" for at han ikke hadde råd til å kjøpe julegave til henne...

Fytti kattepus. Blir en smule irritert da ja.

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-07, 12:23   #2
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Unger!

Da hadde jeg også blitt irritert, ja.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-07, 12:25   #3
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Unger!

Jeg blitt mere en litt irritert.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-07, 12:38   #4
Lionking
hakuna matata
 
Lionking sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 21
Lionking er litt kul
Standard

Sv: Unger!

Hva med å ringe ham og beklage at du dessverre ikke fikk råd til å kjøpe gave til ham etter at du lånte bort den tusenlappen?

Lionking er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-07, 12:40   #5
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Unger!

Jeg hadde blitt skuffet ettersom du gav ham et forbehold når du lånte ham pengene, men jeg hadde ikke nevnt det for ham. Jeg hadde derimot sagt at jeg ønsker tusenlappen tilbake med en gang. Jeg er veldig imot sånne samvittighetsspill (for å kalle det noe), han vet selv hva han har gjort.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-07, 13:14   #6
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Unger!

Å dra på byen er viktigere enn julegaver må du skjønne.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-07, 13:16   #7
Trolljenta25
Erfaren
 
Trolljenta25 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 896
Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

Sv: Unger!

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg hadde blitt skuffet ettersom du gav ham et forbehold når du lånte ham pengene, men jeg hadde ikke nevnt det for ham. Jeg hadde derimot sagt at jeg ønsker tusenlappen tilbake med en gang. Jeg er veldig imot sånne samvittighetsspill (for å kalle det noe), han vet selv hva han har gjort.

Enig med Skremmern.

Trolljenta25 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-07, 13:34   #8
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.817
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Unger!

Jeg hadde også forlangt pengene tilbake og det med en gang.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-07, 14:14   #9
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Unger!

Hadde det vært min sønn hadde jeg blitt ufattelig skuffet.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-07, 14:22   #10
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Unger!

  Svar med sitat
Gammel 23-12-07, 14:35   #11
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Unger!

De pengene burde ha funnet veien tilbake til meg uhyggelig fort, ja. Urk, jeg hadde blitt rasende!!!

__________________
Sitat vimjer: Line* er en tålmodig sjel.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-07, 15:03   #12
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Unger!

Da hadde jeg også blitt rimelig skuffet.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-07, 16:08   #13
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Unger!

Da hadde jeg blitt irritert også ja, og han skulle fått betale dem tilbake fortere enn svint.
Jeg regner med at det ikke var med i bildet at han skulle kjøpe mange flytende julegaver til seg selv.

  Svar med sitat
Gammel 23-12-07, 20:06   #14
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.722
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Unger!

Jeg hadde blitt skikkelig skuffet.

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-07, 21:33   #15
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Unger!

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg hadde blitt skuffet ettersom du gav ham et forbehold når du lånte ham pengene, men jeg hadde ikke nevnt det for ham. Jeg hadde derimot sagt at jeg ønsker tusenlappen tilbake med en gang. Jeg er veldig imot sånne samvittighetsspill (for å kalle det noe), han vet selv hva han har gjort.

Enig med Skremmern.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no