Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Eyeliner til våtsonen som ikke smitter/glir ut

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-05-22, 12:10   #21
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.839
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Eyeliner til våtsonen som ikke smitter/glir ut

Supert altså. Tar gjerne imot konkrete tips med navn på bra kajal.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-22, 12:14   #22
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.385
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Eyeliner til våtsonen som ikke smitter/glir ut

Jeg bruker grå kajal på vipperoten både oppe og nede. Grå er mye mindre hardt enn sort (som var det jeg brukte tidligere). Mine øyne er såpass store og åpne at jeg synes det ser veldig tomt og rart ut uten mascara nede. Og jeg har tydeligvis brukt samme sminke helt siden jeg fikk avatar her, så det er bare å ta en titt til venstre.

liefje er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-05-22, 13:20   #23
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Eyeliner til våtsonen som ikke smitter/glir ut

Jeg har også brukt Sensai Kanebo 38 degrees i årevis. Byttet nylig til en jeg ikke husker navnet på, syntes Kanebo klumpet seg for fort.

Bruker kajal fra Body Shop. Blyant. Brunsvart.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-22, 14:20   #24
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.839
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Eyeliner til våtsonen som ikke smitter/glir ut

Nå har jeg goolget litt og skjønt at det er forskjell på kajal og eyeliner.
Jeg får ikke til å bruke pensel/våt eyliner så det er kajal, altså en penn jeg er ute etter.

Jeg har to forskjellige. Den ene husker jeg ikke hva heter i farten, den andre fikk jeg i adventskalenderen fra Boots no7, denne. https://www.boots.no/no7-stay-perfec...l-black-766632
Den sitter aldeles ikke hele dagen, ihvertall ikke der den skal. og ikke på meg.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-22, 14:42   #25
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.899
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: Eyeliner til våtsonen som ikke smitter/glir ut

Urban Decays kajal, som Niobe nevnte tidligere er veldig bra. Fine farger (jeg er særlig glad i Mushroom), og veldig lett å påføre.

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-22, 16:58   #26
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Eyeliner til våtsonen som ikke smitter/glir ut

Opprinnelig lagt inn av Novla, her.

Urban Decays kajal, som Niobe nevnte tidligere er veldig bra. Fine farger (jeg er særlig glad i Mushroom), og veldig lett å påføre.

Synes dere de er veldig myke? Jeg har ikke sjanse til å få tynn nok strek med den. Har lilla (Vice), grønn (Mildew) og den som heter Sabbath. Men for meg er de så kremete at det blir øyeskygge av det. Men vannfaste, det er de!

Når jeg snakker om tight lining så er det mye tynnere enn det liefje har på nedre vipperot. Det beskrives vel som å dytte farge inn mellom vippene. Så noen videoer og det beskrives som dot the eyeliner in between.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-22, 17:03   #27
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Eyeliner til våtsonen som ikke smitter/glir ut

Jeg mener eyelineren, ikke kajalen. Den heter Perversion, tror jeg. Den er helt fantastisk, som en tusj. Man får fin, jevn strek, kan lage den tykk eller tynn, og den sitter som støpt. Også dagen derpå.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-22, 17:45   #28
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Eyeliner til våtsonen som ikke smitter/glir ut

Jeg har i all fall tre farger i denne: https://lyko.com/no/urban-decay/urba...4aAh7NEALw_wcB

Glide on eye pencil perversion.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-22, 17:47   #29
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Eyeliner til våtsonen som ikke smitter/glir ut

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg mener eyelineren, ikke kajalen. Den heter Perversion, tror jeg. Den er helt fantastisk, som en tusj. Man får fin, jevn strek, kan lage den tykk eller tynn, og den sitter som støpt. Også dagen derpå.

Denne? https://lyko.com/no/urban-decay/urba...point-eye-pen-


Jeg har flytende fra Boots no7 som er ok.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-22, 17:59   #30
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Eyeliner til våtsonen som ikke smitter/glir ut

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Denne? https://lyko.com/no/urban-decay/urba...point-eye-pen-

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no