Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Laste ned musikk fra Spotify som MP3-fil?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-05-22, 09:28   #1
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.444
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Laste ned musikk fra Spotify som MP3-fil?

Ungen skal opptre på et arrangement, og skal ha en bestemt sang som bakgrunnsmusikk (eller "backing track" som det tydeligvis heter). Arrangøren trenger at denne sendes som MP3-fil i forveien. Er det en lur måte å få til dette på, når hun foreløpig bare har sangen på Spotify?

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-22, 15:07   #2
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Laste ned musikk fra Spotify som MP3-fil?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Ungen skal opptre på et arrangement, og skal ha en bestemt sang som bakgrunnsmusikk (eller "backing track" som det tydeligvis heter). Arrangøren trenger at denne sendes som MP3-fil i forveien. Er det en lur måte å få til dette på, når hun foreløpig bare har sangen på Spotify?

Finnes den på YouTube?

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-22, 15:11   #3
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.444
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Laste ned musikk fra Spotify som MP3-fil?

Opprinnelig lagt inn av kamp, her.

Finnes den på YouTube?

Ja, fikk akkurat tips om å sjekke det. Jeg husker ikke hva sangen heter, men skal spørre jentungen når jeg kommer hjem.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-22, 21:31   #4
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Laste ned musikk fra Spotify som MP3-fil?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Ja, fikk akkurat tips om å sjekke det. Jeg husker ikke hva sangen heter, men skal spørre jentungen når jeg kommer hjem.

Finnes nettsider du kan laste ned YouTube videoer fra.
Jeg har brukt noe for å få ned foredrag og videoer slik at jeg slipper å være på nett hele veien.

Men du kan jo bare bruke taleopptak også å spille av sangen (høyt volum..) og ta opp. Om ikke mobilen tar opp i mp3 konvertere du den.

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-22, 21:45   #5
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.444
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Laste ned musikk fra Spotify som MP3-fil?

Vi har fått fikset det, og lydspor er nå sendt over. Mannen som ordnet det, så jeg vet ikke hvordan han gjorde det. Takk for svar Kamp!

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no