Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Duftpinner som kan funke for oss som ikke er så fan av slikt?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-04-22, 13:45   #1
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Duftpinner som kan funke for oss som ikke er så fan av slikt?

Ja, overskriften sier vel det meste?

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-22, 13:52   #2
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.170
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Duftpinner som kan funke for oss som ikke er så fan av slikt?

Denne liker jeg:
https://www.nordicnest.no/merkevarer...xoC-toQAvD_BwE

Frisk og ikke så søtlig eller krydret. Fint å ha litt duft på badet har jeg funnet ut.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-22, 13:52   #3
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Duftpinner som kan funke for oss som ikke er så fan av slikt?

Ja, ikke sant! Tusen takk for tips!

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-22, 13:54   #4
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Duftpinner som kan funke for oss som ikke er så fan av slikt?

Jeg kjøpte en for noen uker siden på Rusta som jeg likte veldig godt. Den har ikke pinner, men lukten kommer opp i trelokket. Så kan ikke velte og søle parfyme overalt. Lukten var også god, det er en del av sånne duftpinner jeg ikke liker.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-22, 14:05   #5
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.777
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Duftpinner som kan funke for oss som ikke er så fan av slikt?

jeg liker den grønne (Jing) fra Rituals på badet. Men tar ut halvparten av pinnene i starten pga for intens duft.

Jeg liker også en gull (Orris Mimosa mini) fra Rituals, men må ta ut mange pinner også derfra, for det blir for mye.

På det andre badet har jeg før øyeblikket satt en svart liten (Tror den heter Amber mini) fra Rituals. Tidligere har jeg også hatt diffuser (stein) fra Kremmerhuset.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-22, 14:39   #6
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Duftpinner som kan funke for oss som ikke er så fan av slikt?

Kanskje et dette et dumt spørsmål - men hvis du ikke er fan, kan du ikke bare droppe det?

mvh med-ikke-fan.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-22, 14:52   #7
Ma Dalton
Hupp!
 
Ma Dalton sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 242
Ma Dalton er litt kul
Standard

Sv: Duftpinner som kan funke for oss som ikke er så fan av slikt?

Som en ikke-fan av duftlys, hadde jeg blitt passiv-aggressiv om noen kom med duftlys til meg. Tenker dermed at en som ikke er fan av duftpinner heller kan få noe annet. Og ikke-duftlysere/duftpinnere (om det er en slags tittel) kan man ikke konvertere - for alt lukter bare så ekstremt alt for mye.

Ma Dalton er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-22, 15:13   #8
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Duftpinner som kan funke for oss som ikke er så fan av slikt?

Jeg er for så vidt enig med dere, altså. Har aldri følt behov for den slags, men nå har vi overtatt en liten leilighet med et bad med dårlig ventilasjon.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-22, 15:17   #9
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Duftpinner som kan funke for oss som ikke er så fan av slikt?

Jeg har en fra Kremmerhuset som lukter Cotton-et-eller-annet. Den er veldig behagelig. Men nå må det sies at jeg jo liker duftlys av enkelte typer. Ikke Ikea, vel og merke. Man må gå fort gjennom den avdelingen!

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-22, 15:21   #10
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.997
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Duftpinner som kan funke for oss som ikke er så fan av slikt?

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Jeg er for så vidt enig med dere, altså. Har aldri følt behov for den slags, men nå har vi overtatt en liten leilighet med et bad med dårlig ventilasjon.

Da blir det jo dårlig luft blandet med duft fra duftpinner, så det er ikke sikkert det er noe særlig bedre.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-22, 15:29   #11
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.402
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Duftpinner som kan funke for oss som ikke er så fan av slikt?

Fikk grønn fra Rituals til jul. Ikke testet enda, men vil tro jeg liker dem.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-22, 15:40   #12
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.777
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Duftpinner som kan funke for oss som ikke er så fan av slikt?

Jeg hatet duftlys og duftpinner tidligere, men nå liker jeg det i moderat grad. Enten er det alderen eller så fikk jeg en nyre som liker slikt. Kom samtidig. Jeg ble mer glad i torsk også, samtidig. Merksnodig, men sant.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-22, 16:06   #13
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.170
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Duftpinner som kan funke for oss som ikke er så fan av slikt?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg hatet duftlys og duftpinner tidligere, men nå liker jeg det i moderat grad. Enten er det alderen eller så fikk jeg en nyre som liker slikt. Kom samtidig. Jeg ble mer glad i torsk også, samtidig. Merksnodig, men sant.

Fantastisk!

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-22, 16:16   #14
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Duftpinner som kan funke for oss som ikke er så fan av slikt?

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Da blir det jo dårlig luft blandet med duft fra duftpinner, så det er ikke sikkert det er noe særlig bedre.

Nei, det er sant det, altså. Jeg får teste det ut.

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg hatet duftlys og duftpinner tidligere, men nå liker jeg det i moderat grad. Enten er det alderen eller så fikk jeg en nyre som liker slikt. Kom samtidig. Jeg ble mer glad i torsk også, samtidig. Merksnodig, men sant.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-22, 16:22   #15
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.176
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Duftpinner som kan funke for oss som ikke er så fan av slikt?

Jeg, som i utgangspunkter er veldig glad i luktegreier er samtidig veldig var for type lukt, og synes oftest at det blir en for parfymert lukt, og synes f. eks alt fra Rituals er kvelende.
Løsningen for meg var å kjøpe en diffuser og bruke eteriske oljer i, og har funnet oljer og blandinger som funker for meg.

Det er kanskje ikke et alternativ for deg i et dårlig ventilert bad, men diy duftpinner med en god og ren lukt du liker kan kanskje funke?

https://boligpluss.no/diy/slik-lager...er-pa-budsjett

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-22, 16:49   #16
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.101
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Duftpinner som kan funke for oss som ikke er så fan av slikt?

Wunderbaum. Det enkleste er ofte det beste.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-22, 17:19   #17
Bonzai
Superaktiv
 
Bonzai sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 306
Bonzai er litt kulBonzai er litt kul
Standard

Sv: Duftpinner som kan funke for oss som ikke er så fan av slikt?

Denne: https://www.blivakker.no/product/dur...anateple-100ml

Lukter bare godt og ikke intens.

Bonzai er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-22, 21:57   #18
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.464
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Duftpinner som kan funke for oss som ikke er så fan av slikt?

Opprinnelig lagt inn av Katinka, her.

Wunderbaum. Det enkleste er ofte det beste.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no