Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Fargetips til liten stue?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-04-22, 23:53   #21
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fargetips til liten stue?

Opprinnelig lagt inn av Fersken, her.

Tivoli.


Ja, ja!

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-22, 21:23   #22
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fargetips til liten stue?

Ok. Vi er skikkelig kjipe. Nå blir tivolistua malt over i gul antikk. Ikke helt sikker på den heller, men det vanskeligste er kanskje å finne en farge til den tilsluttende entreen. Jeg vil ikke ha grå, helst ikke beige. Tror ikke fargen bør være mørk. Hvilke andre farger kan passe?

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-22, 19:50   #23
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.766
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fargetips til liten stue?

Comfort grey

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-22, 22:29   #24
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fargetips til liten stue?

Takk for tips!

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-23, 12:13   #25
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fargetips til liten stue?

Jeg må dra opp denne igjen. Vi innser at fargene vi malte med for et år siden var et slags kompromiss mellom tivolifargene til ungene og egne preferanser, og ikke noe vi helt klarer å bli fortrolige med. Det skal sies at utgangspunktet med gamle strielag, slitne lister og laminatgolv vi ikke ville ha valgt selv ikke er det beste utgangspunktet for at dette skal bli veldig bra uansett, men vi har dessverre ikke råd til å gjøre noe med grunnlaget nå.

Stua og gangen går ganske i ett. I fjor malte vi etter mye om og men stua i gul antikk. Gangen en malt i Iconic og en type hvitfarge jeg ikke husker navnet på. Fargesammensetningen fant jeg på et inspirasjonsbilde fra Jotun. Vi klarer ikke helt å bli enige med oss selv om det er én av fargene eller alle fargene som er feil.

Utgangspunktet vårt nå er ikke like åpent som for et år siden fordi vi har en del interiør vi ikke tenker å bytte ut. Fra stua ser man rett inn på soverommet som vi heller ikke tenker å male om, så det bør nok også tas med i valg av den/de andre fargene.

Leiligheten er, som nevnt i hovedinnlegget, liten, men det er høyt under taket og er gjennomgående med store vinduer. Soverommet, der vi er fornøyd med fargen, er malt i Organic Green. I Stua har vi mørk grå sofa og ellers har vi kun brukte retromøbler i teak og palisander. Laminaten på golvet har et mer moderne eikepreg, og krasjer nok egentlig litt med fargen på annet interiør.

Jeg faller ofte for farger som er friske, så for eksempel nylig rom som var malt i fargene Vårluft og Urtehage, men jeg innbiller meg at disse fargene passer bedre til lyse tremøbler, ikke vår teak og palisander? Er det andre farger vi bør se på, tenker dere? Bør vi fortsatt bryte opp og male stue og gang i ulike farger, eller bør det være samme farge?

Se vedlagt bilde. Beklager rot!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 340814478_957846261916344_3445594230883745431_n.jpg (270,9 KB, 105 visninger)
__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-23, 12:23   #26
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fargetips til liten stue?

Vurderer fortsatt FP-fargen Laurbær, da ... Hvilke andre farger kan eventuelt kombineres med den?

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-23, 12:34   #27
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.292
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fargetips til liten stue?

Jeg ser på bildet ditt, fant fargekartet til Jotun og stoppet straks på Treasure. Ev. Exhale.

Men farger er jo så individuelt. Jeg blir veldig påvirket av farger, både positivt og negativt. F.eks den gulfargen du har valgt i stuen traff meg midt i mellomgulvet. På en ubehagelig måte.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-23, 12:35   #28
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.839
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fargetips til liten stue?

Kanskje du får noen tips i denne gruppa? Mange som har samme farge på møblene der.
https://www.facebook.com/groups/145510552671378

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-23, 12:59   #29
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fargetips til liten stue?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg elsker mye farger, går i retro klær og dynger på med mer og mer. Tivoli er en hedersbetegnelse for meg.

Vi har malt nytt soverom i Kveldshimmel, den er nydelig. Kanskje litt mørk for stue uten god belysning, men definitivt en ny favoritt.

Vi holder på med fargevalg til hele huset nå, og jeg har heldigvis fått hjelp av min eminente svigerinne som har utrolig peil på farger, hva som går sammen og tenke helhet. Hvis ikke så hadde jeg leiet inn en fargekonsulent tror jeg.

Jeg hadde ikke så lyst til å klatte masse ulike farger på veggene så jeg har kjøpt ulike prøvebokser, malt på litt store papplater kuttet fra vanlige pappesker og så ser jeg på de over tid og under ulike lysforhold. Farger er vanskelig og en farge hos meg, kan være mindre pen hos andre.

Det er veldig pent med farger som funker som en helhet i rom som henger noe sammen. Vi lander nok på Kveldshimmel på kjøkken og Pilasterblå i stuene. Delvis åpen løsning. Blåtoner synes jeg passer mange steder. Når du finner en farge du liker, se på sammensetningen; er der rødtoner eller grønntoner i den (det står merket i fargekoden med R for rødt og G for grønn f.eks.). Jotun har også skrevet bak på noen av fargelappene sine hvilke farger som den funker bra med. En god fargehandel er også grei å spørre.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-23, 13:38   #30
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fargetips til liten stue?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg ser på bildet ditt, fant fargekartet til Jotun og stoppet straks på Treasure. Ev. Exhale.

Men farger er jo så individuelt. Jeg blir veldig påvirket av farger, både positivt og negativt. F.eks den gulfargen du har valgt i stuen traff meg midt i mellomgulvet. På en ubehagelig måte.

Huff, da! Vi har aldri blitt fortrolig med den selv, men den føltes mer oss enn den gulfargen den yngre generasjonen hadde malt med. I utgangspunktet liker jeg ikke Iconic som vi har på veggene i gangen heller, men jeg ser at den står bra til teakmøblene når jeg ser den på nært hold.

Og takk for fargetips! Skal se nærmere på dem.

Opprinnelig lagt inn av venla, her.

Kanskje du får noen tips i denne gruppa? Mange som har samme farge på møblene der.
https://www.facebook.com/groups/145510552671378

Der har jeg allerede vært medlem en stund, men er visst ikke så aktivt medlem ... Takk for påminnelsen!

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Vi holder på med fargevalg til hele huset nå, og jeg har heldigvis fått hjelp av min eminente svigerinne som har utrolig peil på farger, hva som går sammen og tenke helhet. Hvis ikke så hadde jeg leiet inn en fargekonsulent tror jeg.

Jeg hadde ikke så lyst til å klatte masse ulike farger på veggene så jeg har kjøpt ulike prøvebokser, malt på litt store papplater kuttet fra vanlige pappesker og så ser jeg på de over tid og under ulike lysforhold. Farger er vanskelig og en farge hos meg, kan være mindre pen hos andre.

Det er veldig pent med farger som funker som en helhet i rom som henger noe sammen. Vi lander nok på Kveldshimmel på kjøkken og Pilasterblå i stuene. Delvis åpen løsning. Blåtoner synes jeg passer mange steder. Når du finner en farge du liker, se på sammensetningen; er der rødtoner eller grønntoner i den (det står merket i fargekoden med R for rødt og G for grønn f.eks.). Jotun har også skrevet bak på noen av fargelappene sine hvilke farger som den funker bra med. En god fargehandel er også grei å spørre.

Lykke til med fargevalg! Vi har hatt pilasterblå på soveromsveggene i primærboligen vår (dette er sekundærboligen) siden 2016 og er fortsatt veldig godt fornøyd med den! Vi er begge fryktelig dårlig på farger og interiør selv. Det er nok derfor vi litt for lett lot oss overkjøre av ungene i fjor. Burde nok absolutt ha hyret inn en fargekonsulent. Det bør vi nok gjøre om vi en gang får råd til å renovere leiligheten helt. Og takk for påminnelse om fargekoder.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-23, 14:10   #31
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.369
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fargetips til liten stue?

Jeg synes denne siden til Fargerike er til hjelp for å finne ton-i-ton eller andre farger som passer. Ikke at jeg alltid er enig med det som er foreslått, men får et vist inntrykk i alle fall.
https://www.fargerike.no/farger/gronn/organic-green/

Selv har vi samme type teakmøbler og nesten likt gulv og er utrolig fornøyd med en blåfarge som kan ligne på Tidevann (som er foreslått på nevnte side). Den har vi bare på en vegg der veggseksjonen står. Vi vurderte Treasure i gangen som er delvis åpent mot stuen (døra står alltid oppe), men feiga ut og havna på Grå Harmoni. Angrer litt i dag.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-23, 20:21   #32
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fargetips til liten stue?

Takk for fine tips, Fersken!

Vi tror vi går for å beholde Iconic i gangen, men male over den hvite og den gule. Har vært og snakket med mannen i den lokale malebutikken. Han anbefalte å forsøke Exhale, Cityscape, Blåis, Tidløs, Adventure eller Embrace i stua. Jeg ser at det kan være kult med en av de to sistnevnte, men er redd det bare blir reprise av den gule på et vis ... Tidløs er jeg redd blir for kjedelig til grå sofa og svart/hvitt-fotografier i svarte rammer på veggene. Blåis heller kanskje mot for blått til Iconic. Da sitter vi igjen med Exhale eller Cityscape, men igjen, jeg er veldig usikker.

En annen ting er om vi skal male dørkarmer og lister i veggfargene. Jeg ser at det kan være kult hos andre, men ettersom vi er helt sikre på at vi ikke kommer til å male vinduskarmer og tak (og kanskje ikke dører ...) blir jeg veldig usikker på hvor man begynner og slutter på et vis. Innspill?

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-23, 20:39   #33
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fargetips til liten stue?

Jeg har malt både dører og lister samme farge som veggen. Synes det er fint. Ble inspirert av et bilde på Instagram.
https://www.instagram.com/p/CQrBvlgA...d=MDJmNzVkMjY=

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-23, 20:40   #34
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fargetips til liten stue?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Jeg har malt både dører og lister samme farge som veggen. Synes det er fint.

Vi også. Det er kjempefint. Gir et enormt ryddig uttrykk. Helt utrolig forskjell.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-23, 20:46   #35
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fargetips til liten stue?

Jeg tror dere, men dere har også latt vinduskarmer forbli hvite, eller?

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-23, 21:13   #36
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fargetips til liten stue?

Mine er hvite, ja.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-23, 22:11   #37
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fargetips til liten stue?

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Jeg tror dere, men dere har også latt vinduskarmer forbli hvite, eller?

Nei, har malt alt.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-23, 13:43   #38
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fargetips til liten stue?

Blir stadig mer forvirret av dette. Den siste fargerådgiveren vi hadde kontakt med anbefalte Adventure til stua og Modern Beige eller Soothing Beige til gangen. Jeg er helt sikker på at det var en av de to sistnevnte vi valgte å male over da vi overtok leiligheten i fjor ...

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-23, 13:45   #39
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fargetips til liten stue?

Jeg mener jeg brukte en app fra Jotun i fjor der man kunne laste opp egne bilder og teste ut ulike farger, men finner den ikke igjen. Noen som vet om noe slikt?

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-23, 14:30   #40
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.078
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fargetips til liten stue?

Jeg ville gått for exhale, passer bra med iconic.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no