Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hårgugge til gutt

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-02-22, 21:31   #1
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Spørsmål

Hårgugge til gutt

Minsten trenger, i følge sin far, ny hårgugge da de han har ikke passerer duftkontrollen... Joa, både Minsten og jeg synes at de lukter litt i overkant sterkt, men de funker så vi har godtatt det.

Sååå, hva vil dere anbefale? Det må være sånn gugge som holder håret på plass. Ferdig snakka liksom. Det skal ikke glinse eller bli sånn sprøtt og stivt. Pluss for lite lukt (åpenbart ).

Han har typ slik sveis nå (og kunne ikke annet enn å le da det visst kalles Ivy League haircut... The kid aims high apparently )

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-22, 22:47   #2
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.813
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hårgugge til gutt

Eleni and Chris, matte clay. Nikita.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-22, 13:47   #3
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hårgugge til gutt

Nå vet jeg jo ikke hva han har prøvd da men.
Her har vi Renati i hus. De får det i gave av sin frisørtante (selv om de ikke bruker det) -Den lukter litt sånn fruktig, men ikke mye. Google sier "svak lukt av banan", men det er jeg ikke enig i, altså.
Fudge bruker mannen. Den lukter bare reint.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-22, 21:17   #4
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hårgugge til gutt

Takk for tips Skal sjekke disse ut!

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-22, 21:53   #5
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hårgugge til gutt

Det er sånn pulver som er greien. Blir ikke stivt og glinsete. Skal prøve å huske hva det heter.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-22, 22:01   #6
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.807
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hårgugge til gutt

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Det er sånn pulver som er greien. Blir ikke stivt og glinsete. Skal prøve å huske hva det heter.

Dust it fra schwarzkopf.


Vår bruker en fra Coop define. Er rød farge på lokket.

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-22, 09:17   #7
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hårgugge til gutt

Evt så kan han prøve Dry Shampoo paste fra Redken. Er som en tørrshampo men gjør håret litt seigere, mellomting mellom paste og tørrsjamp. Det siste var kanskje ganske åpenbart ut fra navnet.

https://www.bangerhead.no/redken-dry...oaAvFgEALw_wcB

Jeg bruker den mot hårrøttene for å få løft og litt hold i det tjukke håret mitt, og har med hell brukt den på minsten et par ganger. Den er ikke klissete, og jeg tror den lukter ganske lite.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-22, 09:20   #8
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hårgugge til gutt

Får av en eller annen grun ikke til å endre svaret mitt; jeg synes Dry Shampoo Paste funker bedre enn hårpudder, som jeg brukte før.

Opprinnelig lagt inn av Isprinsessen, her.

Dust it fra schwarzkopf.


Vår bruker en fra Coop define. Er rød farge på lokket.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-22, 09:30   #9
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hårgugge til gutt

Min eldste bruker «Tribal Chimp Hair Styling Powder» etter å ha blitt introdusert for det på en barber shop (den i Storgata med gammel mc i vinduet).

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no