Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Ansiktskrem til hverdags, med faktor?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-03-22, 01:45   #41
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ansiktskrem til hverdags, med faktor?

Nå har jeg testet CeraV Facial Moisturizing lotion Spf 25. Kjennes nesten ut som en dagkrem, parfymefri og helt grei. Litt solkremfeeling. Kommer til å bruke den fremover når jeg planlegger at jeg skal være ute i overskyet vær.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-22, 01:46   #42
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ansiktskrem til hverdags, med faktor?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Denne fikk jeg i posten i dag, og den er jeg ikke helt sikker på om jeg liker. Men jeg har uansett hals og bryst som kan smøres hvis det blir for ille i ansiktet.

Jeg har enda ikke fått min fra Blush. Skal sjekke om den var slik jeg husket når den kommer.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-22, 11:58   #43
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.823
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ansiktskrem til hverdags, med faktor?

Fasiten for min del så langt er at jeg ikke liker hvordan Lancome og Ren er å ha på huden (eller lukta), mens Murad og COSRX er behagelige og lukter god.

De to jeg ikke liker så godt får være krem til bryst og hals og sånt.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-22, 12:25   #44
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ansiktskrem til hverdags, med faktor?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Nå har jeg testet CeraVe Facial Moisturizing lotion Spf 25. Kjennes nesten ut som en dagkrem, parfymefri og helt grei. Litt solkremfeeling. Kommer til å bruke den fremover når jeg planlegger at jeg skal være ute i overskyet vær.

Bra du fant noe du liker. COSRX har jeg tenkt å teste ut, liker veldig godt de der snegleslimgreiene deres.

Jeg kommer til å fortsette med CeraVe til den er tom, og eldste tenåring har begynt å bruke den som dagkrem, så det er vel ikke så lenge til.

Lancaster sin skal få fortsette å bo i vesken til påfyll og "hey, det ble sol jo!"
Ren - den jeg har er bare solkrem, ikke dagkrem, er for klissete og "tung" etter min smak. Liker den ikke. Klæsjet den i ansiktet på yngste tenåring nettopp før slalåmtur på ham.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-22, 12:36   #45
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.823
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ansiktskrem til hverdags, med faktor?

Det er forresten Lancaster sin jeg ikke likte så godt, eller mest lukta tror jeg. Men det blir garantert brukt opp uansett.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-22, 23:03   #46
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ansiktskrem til hverdags, med faktor?

Jeg liker lukta, lukter sommer (= solkrem )

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-22, 13:43   #47
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.097
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ansiktskrem til hverdags, med faktor?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.


Lancaster:
https://www.blush.no/product/787910/...B&gclsrc=aw.ds

Kjøpte denne og er veldig fornøyd. Trekker godt inn i huden og klebrer ikke.
Faktisk så fornøyd at jeg kjøpte en til med faktor 50.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-22, 15:05   #48
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ansiktskrem til hverdags, med faktor?

Opprinnelig lagt inn av Katinka, her.

Kjøpte denne og er veldig fornøyd. Trekker godt inn i huden og klebrer ikke.
Faktisk så fornøyd at jeg kjøpte en til med faktor 50.

Ja, det er det beste med den, at den føles så "lett". Så får man tåle lukta, jeg liker den, jeg.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no