Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Ønsker tips til (britisk) krim

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-02-22, 14:50   #241
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker tips til (britisk) krim

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Jeg er nå ferdig med andre sesong av Forbrydelsen. Er det noen som har sett den såpass nylig at de kan diskutere slutten med meg? Kommer det noe mer om denne historien i sesong 3? B.M. ligger minst 10 år bakpå

Jeg husker politikken og justisministeren, Raben og militæret, men klarer ikke å komme på morderen! sånn på stående fot. Husker hvem det var i sesong 1. Jeg har ikke sett sesong tre for jeg har, ved et uhell, sett bilde av hvem den skyldige er der.
Men med et hint kommer jeg nok på det.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-22, 16:05   #242
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker tips til (britisk) krim

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg husker politikken og justisministeren, Raben og militæret, men klarer ikke å komme på morderen! sånn på stående fot. Husker hvem det var i sesong 1. Jeg har ikke sett sesong tre for jeg har, ved et uhell, sett bilde av hvem den skyldige er der.
Men med et hint kommer jeg nok på det.

Det er politimannen, Lunds makker, som er "offiseren" og morderen. Men hvordan går det egentlig med de andre etterpå, lurer jeg. Justisministeren, Raben og familien. Det ble en altfor brå slutt etter min smak. Derfor lurte jeg på om noe av dette kanskje får et etterspill i den påfølgende serien (og jeg er usikker på om jeg orker enda en). De gled rett over i hverandre i appen.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-22, 19:29   #243
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker tips til (britisk) krim

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Det er politimannen, Lunds makker, som er "offiseren" og morderen. Men hvordan går det egentlig med de andre etterpå, lurer jeg. Justisministeren, Raben og familien. Det ble en altfor brå slutt etter min smak. Derfor lurte jeg på om noe av dette kanskje får et etterspill i den påfølgende serien (og jeg er usikker på om jeg orker enda en). De gled rett over i hverandre i appen.

Stemmer, da skjønner jeg hvorfor jeg blander meg morderen i Kastanjemannen, på et vis. For det var ham jeg hadde i hodet, men kom på at det var i en helt annen serie.

Tipper vi ikke få se mer til dem i sesong 3, det gjorde v jo ikke fra 1 til 2 heller. Jeg lurte på om vi fikk se mer Hartmann for eksempel.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-22, 00:54   #244
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker tips til (britisk) krim

Da er «Whitstable Pearl» unnagjort (NRK). Greit nok, men ingen innertier for min del. Det ble litt for lite mørke i det og en smule kjedelig. Og så ergret jeg meg litt over at hovedpersonen skulle være 38, når jeg tydelig kunne se at hun var på min alder (altså 10 år eldre ). En kuriositet er at mannen bak serien er norske Øystein Karlsen, han som bl.a. stor bak «Dag» med Atle Antonsen.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-22, 08:59   #245
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker tips til (britisk) krim

Vi hoppet av Whitstable Pearl. Fenget ikke.
Har sett 7/8 av Annika. Likte faktisk den bedre. Ikke noe wow, men helt grei. Den snakkingen til kamera var jeg forberedt på. Var litt rart første episode, men nå legger jeg ikke merke til det lenger.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-22, 11:53   #246
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.651
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker tips til (britisk) krim

For meg kan Nicola Walker komme unna med nesten hva som helst.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-22, 12:23   #247
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker tips til (britisk) krim

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

For meg kan Nicola Walker komme unna med nesten hva som helst.

Ja, sant!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-22, 11:42   #248
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ønsker tips til (britisk) krim

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg husker politikken og justisministeren, Raben og militæret, men klarer ikke å komme på morderen! sånn på stående fot. Husker hvem det var i sesong 1. Jeg har ikke sett sesong tre for jeg har, ved et uhell, sett bilde av hvem den skyldige er der.
Men med et hint kommer jeg nok på det.

GROV SPOILER:
Nei og nei, beklager at eg kupper tråden, men pga litt svekkede sjelsevner klarte eg ikkje å koble kva det var med hartmann og ho som vart myrda, og blodet i leiligheten… og hadde vagn drept alle dei damene som ikkke var funne?

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-22, 15:09   #249
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.587
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ønsker tips til (britisk) krim

Lagt ut 4 sesonger Sherlock på NRK med Martin Freeman og Benedict Cumberbatch (eller hvordan han nå skriver det).

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-02-22, 16:14   #250
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.651
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker tips til (britisk) krim

Er det de samme episodene som har vært på Netflix, tro?

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-22, 18:17   #251
Kanutte
interlektuell
 
Kanutte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 976
Kanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ønsker tips til (britisk) krim

Kan anbefale Landscapers på HBO med sjølvaste Queen Elizabeth (Olivia Colman) i en av hovedrollene.

__________________
Tjo og hei

Kanutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-22, 00:38   #252
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker tips til (britisk) krim

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

GROV SPOILER:
Nei og nei, beklager at eg kupper tråden, men pga litt svekkede sjelsevner klarte eg ikkje å koble kva det var med hartmann og ho som vart myrda, og blodet i leiligheten… og hadde vagn drept alle dei damene som ikkke var funne?

Det var jo sesong 1. Ja, og Vagn hadde vel drept alle, men det rimte så dårlig slik han egentlig ble fremstilt. Ja, unntatt helt til slutt da.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-22, 00:42   #253
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker tips til (britisk) krim

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Er det de samme episodene som har vært på Netflix, tro?

Det lurer jeg også på! Eller var det bare tre der?

Jeg fant akkurat ut at Elementary ligger på Viaplay, og jeg rakk ikke å se de siste sesongene før den forsvant fra Netflix.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-22, 00:45   #254
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker tips til (britisk) krim

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Det var jo sesong 1. Ja, og Vagn hadde vel drept alle, men det rimte så dårlig slik han egentlig ble fremstilt. Ja, unntatt helt til slutt da.

Og var det ikke sånn at hun kjæresten og pressekontakten fra partiet hadde hyret en til å vakske leiligheten fordi hun trodde at Hartman var den skyldige? Men han bare var drita og ville ta livet sitt fordi konen hans døde av kreft?

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-22, 02:32   #255
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ønsker tips til (britisk) krim

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Er det de samme episodene som har vært på Netflix, tro?

Ja, alle fire sesongene. Det er ikke laget noen nye siden 2017.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-22, 02:40   #256
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ønsker tips til (britisk) krim

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Det lurer jeg også på! Eller var det bare tre der?

Jeg fant akkurat ut at Elementary ligger på Viaplay, og jeg rakk ikke å se de siste sesongene før den forsvant fra Netflix.

Den ligger på Amazon Prime også.

Jeg simpelthen elsker Jonny Lee Miller og gleder meg sååå til BritBox kommer til TV2 Play slik at jeg kan se ham som Mr. Knightley i Austens Emma igjen (forøvrig en langt bedre versjon enn 2020 og 1996 versjonene).

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-22, 11:02   #257
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ønsker tips til (britisk) krim

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Og var det ikke sånn at hun kjæresten og pressekontakten fra partiet hadde hyret en til å vakske leiligheten fordi hun trodde at Hartman var den skyldige? Men han bare var drita og ville ta livet sitt fordi konen hans døde av kreft?

Åh, takk. Men kor kom blodet i leiligheten fra? Viss ho blei drept i bilen?

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-22, 13:58   #258
Bonzai
Aktiv
 
Bonzai sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 295
Bonzai er litt kulBonzai er litt kul
Standard

Sv: Ønsker tips til (britisk) krim

Ikke britisk, men canadisk. Murdoch Mysteries i 14 sesonger ligger nå på Viaplay, jeg har hatt mye hygge i å se de vi VPN, men det slipper dere nå.

Bonzai er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-22, 18:22   #259
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker tips til (britisk) krim

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Åh, takk. Men kor kom blodet i leiligheten fra? Viss ho blei drept i bilen?

Hun ble vel drept i leiligheten?

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-22, 18:42   #260
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ønsker tips til (britisk) krim

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Hun ble vel drept i leiligheten?

Eg meiner at vagn kjørte bilen ut i vatnet i bilen for at ho skulle dø der?

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no