Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Det fineste kjøkkenet

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-05-22, 20:01   #21
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det fineste kjøkkenet

Jeg har kjøkken med riller (og glatte fronter), og synes ikke det er mer pes å rengjøre fontene med riller enn andre kjøkkenfronter. Vårt kjøkken er fra JKE.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-22, 20:46   #22
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.172
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det fineste kjøkkenet

Jeg kjøpte møbelkjøkken i 2003, i Bjørk, og jeg er ennå like forelsket i kjøkkenet. Det har selvfølgelig gulne litt på 19 år, men siden det er et møbelkjøkken i heltre med glatte fronter erdet en smal sak å pusse ned og lakke opp.
Men altså, bjørkekjøkken.

Her er et tilfeldig valgt i bjørk:
https://www.brovold.no/produkter/kjokken-2/glatt3/

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-22, 23:16   #23
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.768
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det fineste kjøkkenet

Har kjøkken med profilerte fronter og synes det er noe mas å rengjøre. Ligger an til nytt kjøkken, så dette er rett tråd å henge i….

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-22, 23:21   #24
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.768
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det fineste kjøkkenet

Ser at Maxbo fører Norema. Hvordan ligger det an ifht IKEA - pris og kvalitet?

Tror min favorittbyggmester bruker Maxbo (de har montert IKEA for meg også, for all del. Men logistikken fungerer bedre om alt går gjennom dem).

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-22, 08:39   #25
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.341
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Det fineste kjøkkenet

Hadde bad og kjøkken fra Norema da vi bodde i Rogaland. Var helt grei kvalitet på det da.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-22, 09:54   #26
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.884
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det fineste kjøkkenet

Vi har to kjøkken i huset vårt, begge i bjørk. Det ene fra Foss, det andre fra IKEA. Begge er fra 2002-2003 og vi har ingen behov for å skifte noen av dem på mange år enda. Begge er så å si strøkne og vi trives med utseendet fortsatt.

Skulle jeg hatt nytt kjøkken og hadde hatt økonomi til det, hadde det nok blitt et møbelsnekret kjøkken fra en ordentlig håndverksbedrift som lager kjøkken i heltre og ikke med alle disse platene som stort sett bare inneholder lim og sagflis -litt satt på spissen. Os trekultur feks, de har mye fint. For meg hadde kvalitet og holdbarhet over tid vært det viktigste. Kjøkken er noe som bør kunne ha 20-30-40 års levetid og som bør overleve trender, moter og smaksendringer. Liker du kjøkken med riller og tenker at du kommer til å like det om 20 år, så kjøp det. Og tenk kvalitet framfor utseende og pris hvis mulig. Det er mitt tips iallfall.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-22, 10:10   #27
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.854
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det fineste kjøkkenet

Jeg er enig i det siste der, og kvalitet er viktig. Dog har jeg en prisgrense, spesielt siden vi skal bygge om hele huset, og det kommer til å bli veldig dyrt. Størrelsen på lånet avgjør egentlig alt.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-22, 10:11   #28
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.854
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det fineste kjøkkenet

Jeg har hatt bjørkekjøkken før, og det var fint, men jeg likte ikke at det gulnet.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no