Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Får din ungdom lov til å ta solarium?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Solarium og ungdom
Jeg har ungdom under 18 år som får lov til å ta solarium 2 2,86%
Jeg har ungdom under 18 år som ikke får lov til å ta solarium 44 62,86%
Jeg har ikke ungdom enda, men tenker at de burde få lov 1 1,43%
Jeg har ikke ungdom enda, men tenker de ikke burde få lov 9 12,86%
Agurksalat 14 20,00%
Deltakere: 70. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-04-22, 14:44   #61
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.807
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Får din ungdom lov til å ta solarium?

Opprinnelig lagt inn av meisje, her.

All solarium er med på å elde huden gjennom strålingsskader og øker risiko for hudkreft. Vanlig sol gjør også det samme. Jeg ville heller vurdert en kur med beta karoten før turene dine, enn solarium, før varmere strøk.

Virker beta karoten? En blir ikke bare oransje da ?
Er det forskjellig fra merke til merke ?

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-22, 14:48   #62
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.184
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Får din ungdom lov til å ta solarium?

Jeg bruker ikke beta karoten selv, jeg har bare akseptert å ha melkehvit hud. Men jeg tror ikke man blir orange om man tar normal dose, er rimelig sikker på at de orange tar veldig store doser. Jeg ville spurt om råd på et apotek.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-22, 18:24   #63
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.481
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Får din ungdom lov til å ta solarium?

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Mangler «mine barn er brune allerede», men det er vel muligens det samme som agurksalat.

Samme her.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-22, 18:12   #64
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.862
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Får din ungdom lov til å ta solarium?

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Mangler «mine barn er brune allerede», men det er vel muligens det samme som agurksalat.

Er det noen hindring? På fotballaget jeg var lagleder for var det et par av jentene som tok en del solarium, og de var brunere enn dine unger i utgangspunktet. De mente at fargen ble penere ved solarium. (Disse jentene var slett ikke 18 år den gangen.)

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-22, 18:21   #65
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.618
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Får din ungdom lov til å ta solarium?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Bjørvika er utilgjengelig. Tror jeg må betale meg inn på en svømmehall, men det er litt teit, for jeg kan ikke svømme pga. kateter i brystet. Men jeg vurderer det, for jeg er så innmari kald for tiden. Kanskje jeg kan badstue mens mannen bader med barna.


Du kan badstue helt uten annen agenda enn å badstue. Jeg er sikker på at mange gjør det.

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no