Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hvilken elbil har du, og hva liker du best med den?

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-02-22, 12:01   #61
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken elbil har du, og hva liker du best med den?

Nå skulle jeg sammeligne størrelsen på et par biltyper med S-maxen, og ble minnet på hvorfor vi aldri, aldri, ALDRI skal eie en Ford ever-ever-ever. De er altså så helt elendig på alt som handler om kunder, da inkludert nettsider. At det går AN å lage noe så dårlig?!

Som en venn sier: Gud straffer noen mennesker i etterlivet. Ford-eiere straffer han her på jorden. (Han har døpt sin Mustang for "Elbilhelvetet" )

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-22, 12:03   #62
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken elbil har du, og hva liker du best med den?

Å, shit, så ikke at du hadde kjøpt den, mkj!

Det finnes jo trofaste Ford-eiere også, så det kan godt hende det er "it's not you, it's me!"

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-22, 12:09   #63
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.405
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken elbil har du, og hva liker du best med den?

Å finne ut hvor stort det lasterommet er, så en kan sammenligne.... Si fra om du finner det da!

Jeg har funnet et tall en gang men er det å sammenlikne epler og appelsiner eller så kommer ingen andre biler i nærheten, ikke i samme liga.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-22, 12:10   #64
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.056
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken elbil har du, og hva liker du best med den?

Vi har hatt ulike elbiler i 8 år.
To Nissan Leaf, 2 Teslaer. Tredje Tesla på vei.

Nissan Leaf:
Fordeler:
Grei bil for kortere turer og bykjøring
Taper ikke batteri selv om den står lenge ubrukt
Komfortabel også om vinteren
Mer plass inni enn man skulle tro
Funker greit både med takstativ og sykkelstativ

Ulemper:
Jeg synes den er dårlig på glatta
For kort rekkevidde til å rekke til fjellhytta

Tesla X
Fordeler:
Fantastisk kjørecomfort
Veldig god plass for alle passasjerer -kan fint sitte 5 voksne i 5-seteren, også på langtur, uten at noen har dårlig plass
Ekstremt god bagasjekapasitet. Virkelig EKSTREMT.
Hengefeste
Veldig sikker bil. Har kræsja den i 80 kmt. Bilen er vraka, men jeg velger X anytime for en kræsj Ingen av de som satt i bilen ble skada, og det føltes veldig trygt
Veldig god å kjøre på vinterføre
Lang rekkevidde
Kjapp hurtiglading

Negativt:
Falcondører. For noe tull! Kan ikke ha takstativ
Blir litt kald langs vinduer og dører når det er kaldt ute, synes jeg.

Tesla 3
Fordeler:
Tja. Synes ikke den har så mange fordeler...
Lang rekkevidde
Liten og nett
Kjapp hurtiglading

Negativt:
Taper mye batteri når den ikke brukes
Liker ikke å sitte så lavt
Dårlig ryggekamera
Mye tull med wifi og automatiske vinduer
Dårlig lastekapasitet (helt fint for en sedan, men for lite for oss)

Vi har bestilt oss en Y, som vi planlegger å selge når vi finner en ny X vi vil ha (innenfor budsjett).

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-22, 12:16   #65
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken elbil har du, og hva liker du best med den?

Usjda, Polyanna.
Jeg har kjørt Ford siden jeg fikk lappen da jeg var 18 og har vært strålende fornøyd. Da jeg traff mannen for 22 år siden så fortsatte vi å kjøpe Ford. Vi har alltid kjøpt brukte biler.
Vi har en Mondeo som nå for første gang siden vi kjøpte den i 2014 har vært på verksted utenom service og slitedelebytte.
Håper den lever en stund til. Den har gått igjennom EUkontroll for 2 år.
Vi er ikke klar for ELbil enda.

Fin tråd. Jeg må lese meg opp her. Jeg liker Kona men mannen vil ikke ha noe fra Korea.. bare tull men vi må tenke nytt.
Lurer litt på Mustang men synes den ser fryktelig stor ut. Og dyr da. Har så vidt sittet i en elbil så vi må nok ta noen runder med prøvekjøring etterhvert.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-22, 12:29   #66
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.206
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken elbil har du, og hva liker du best med den?

Jeg har en Seat Mii electric. Helt lik som nyeste VW eUp og Skoda Citigo iV.
Det er en fireseter som har 259 km rekkevidde.

Liker:
- veldig billig i drift
- super å kjøre i byen, lett å kjøre, lett å parkere
- får plass til det meste i hverdagen, bagasjerommet er større enn man skulle tro og baksetet kan legges ned
- strålende rekkevidde når det er plussgrader. Kjørte t/r Oslo-Stavanger i sommer med to ladestopp.

Liker ikke:
- ikke særlig god på vinterføre
- Seat Connect-appen er skitdårlig. Jeg antar det er samme som VW Connect, men med Seat branding
- for kort rekkevidde for langkjøring på vinteren


Jeg har egentlig lyst på en Huynday Ionic 5, men kan ikke forsvare å bruke så mye penger på bil når jeg nesten bare kjører i Oslo & omegn, nesten alltid er alene i bilen og kun kjører 6000 km i året.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-22, 12:43   #67
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken elbil har du, og hva liker du best med den?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Nå skulle jeg sammeligne størrelsen på et par biltyper med S-maxen, og ble minnet på hvorfor vi aldri, aldri, ALDRI skal eie en Ford ever-ever-ever. De er altså så helt elendig på alt som handler om kunder, da inkludert nettsider. At det går AN å lage noe så dårlig?!

Haha, mannen ville kjøpe Ford til tross for manglende takstativ mest fordi han syns selgeren på Ford var så flink og kundevennlig i forhold til de andre.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-22, 12:53   #68
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken elbil har du, og hva liker du best med den?

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Haha, mannen ville kjøpe Ford til tross for manglende takstativ mest fordi han syns selgeren på Ford var så flink og kundevennlig i forhold til de andre.

Vil tro det varierer veldig fra sted til sted.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-22, 13:24   #69
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.078
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken elbil har du, og hva liker du best med den?

Tesla3
Pos: Sprek, lang rekkevidde, god på vinterføre, bra ryggekamera.
Neg: Elendig svingradius, dårlig plass i baksetet ( i hvert fall for de over 182 cm)Altfor liten åpning til bagasjerom.

Leaf 2013
Pos: deilig å kjøre, bra svingradius, god på vinterføre (Oslo), batterikapasitet holder seg bra. Bra str. på bagasjerom.
Neg: Elendig ryggekamera, kort rekkevidde.

Hadde Leafen hatt like lang rekkevidde som Tesla så hadde jeg valgt den som hovedbil.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-22, 17:49   #70
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken elbil har du, og hva liker du best med den?

Audi e-tron 55 - kjørt i snart ett år. Sommer som vinter.

Fordel
Nydelig å kjøre, sitter godt og god kjørekomfort.
Blir veldig fort varm uten at det går nevneverdig utover batteritiden.
Veldig nøyaktig på batteri vs kjørelengde.

Ulempe
Kjørte tidligere en Skoda Kodiaq og nå får jeg ikke med meg noe som helst, syntes jeg. Setene må legges ned osv. Kan glemme å dra på IKEA og kjøpe Pax garderobeskap og hive det inn i bilen.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-22, 18:14   #71
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.841
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken elbil har du, og hva liker du best med den?

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Om Polestar - Jeg synes de er veldig fine, og mannen sier den er god å kjøre - MEN appen fungerer fortsatt ikke optimalt har en av mine kollegaer fortalt. Han kan for eksempel ikke starte varmen i bilen fra appen, men må inn i bilen og enten programmere eller starte den derfra. Slike ting vil for meg være et irritasjonsmoment.

Naboen har polestar, den har vært mer på verksted enn hjemme og han er drittlei hele bilen.


Sist redigert av Chablis : 02-02-22 kl 21:51.
Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-22, 21:25   #72
Engasjert
Stressa før
 
Engasjert sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.368
Engasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populær
Standard

Sv: Hvilken elbil har du, og hva liker du best med den?

Vi har en e-golf og en Audi e-tron 50. Golfen er en golf og helt grei, men Audien er en drøm å kjøre. Jeg tror ikke det er noe jeg ikke liker med den.

Dessverre har Audien for kort rekkevidde for oss, og vil bli byttet ut i en Ford Mustang Mach-E i mai (leveringstid).

Hadde tidligere en Nissan Leaf, som etter hvert fikk alt for dårlig rekkevidde på vinterstid. Den ble byttet i en brukt e-golf tidligere i vinter. Da klarte den ikke lenger tur-retur Oslo (8 mil) uten lading.

Etter vår erfaring er det vurdering av rekkevidden dere har behov for som er det viktigste. Når det er avgjort, kan dere sjekke ut hvilke biler dere liker, både i kjørekomfort, størrelse og utseende. Lykke til med bilkjøp!

__________________
Mamma til fire unge voksne på 19-26 år
Engasjert er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-22, 21:32   #73
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.559
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken elbil har du, og hva liker du best med den?

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Naboen har polyester, den har vært mer på verksted enn hjemme og han er drittlei hele bilen.

Polyester. How fitting.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-22, 21:52   #74
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.841
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken elbil har du, og hva liker du best med den?

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Polyester. How fitting.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-22, 13:56   #75
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken elbil har du, og hva liker du best med den?

NAF har hatt test av rekkevidde på vinteren:

Her er alle tallene fra NAFs vintertest:
Modell (temp. varierte fra 0° til -10°) WLTP-tall STOPP Avvik
Tesla Model 3 LR Dual motor 614 km/14,7 kWh 521 km -15,15 %
Mercedes-Benz EQS 580 4matic 645 km/18,3 kWh 513 km -20,47 %
BMW iX xDrive50 591 km/21,4 kWh 503 km -14,89 %
Tesla Model Y LR Dual motor 507 km/16,9 kWh 451 km -11,05 %
Volkswagen ID.3 PRO S 539 km/16,3 kWh 435 km -19,29 %
Kia EV6 2WD 528 km/16,5 kWh 429 km -18,75 %
NIO ES8 LR 7-seter 488 km/21,5 kWh 425 km -12,91 %
Kia EV6 4WD 484 km/18,0 kWh 423 km -12,60 %
Volkswagen ID.4 Pro 485 km/18,4 kWh 414 km -14,64 %
Hyundai Ioniq 5 2WD 481 km/16,8 kWh 408 km -15,18 %
BMW i4 M50 497 km/19,0 kWh 406 km -18,31 %
Skoda Enyaq iV80X 477 km/18,2 kWh 403 km -15,51 %
Porsche Taycan 4 Cross Turismo 456 km/22,4 kWh 402 km -11,84 %
Polestar 2 LR Single motor 517 km/18,6 kWh 400 km -22,63 %
Audi e-tron GT 463 km/21,1 kWh 392 km -15,33 %
Xpeng P7 470 km/19,4 kWh 383 km -18,51 %
Audi e-tron Q4 40 485 km/18,6 kWh 380 km -21,65 %
Hyundai Ioniq 5 4WD (19-tommer) 460 km/17,7 kWh 369 km -19,78 %
Hyundai Ioniq 5 LR 4WD (20-tommer) 430 km/17,7 kWh x x
BYD Tang 400 km/21,6 kWh 356 km -11,00 %
Volkswagen ID.4 GTX 475 km/18,6 kWh 353 km -25,68 %
Audi e-tron Q4 50 quattro 459 km/19,1 kWh 349 km -23,97 %
Skoda Enyaq iV80 509 km/17,7 kWh 347 km -31,83 %
Tesla Model 3 SR 448 km/14,0 kWh 346 km -22,87 %
Polestar 2 LR Dual motor 476 km/20,2 kWh 340 km -28,57 %
Polestar 2 LR Dual motor (m bagasje) 470 km/19,5 kWh x x
Cupra Born 395 km/15,4 kWh 339 km -14,18 %
Volvo C40 Recharge 437 km/21,1 kWh 333 km -23,80 %
Mercedes-Benz EQA 250 401 km/17,7 kWh 331 km -17,46 %
BMW iX xDrive40 402 km/20,7 kWh 316 km -21,39 %
Mercedes-Benz EQB 350 4matic 407 km/18,1 kWh 315 km -22,60 %
Opel Mokka-e 338 km/16,2 kWh 263 km -22,19 %
Peugeot e-2008 320 km/15,6 kWh 228 km -28,75 %

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-22, 17:50   #76
Bean
Erfaren
 
Bean sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 1.108
Bean er populærBean er populærBean er populær
Standard

Sv: Hvilken elbil har du, og hva liker du best med den?

Vi har 3 biler. 2 elbiler - Mercedes EQC og Renault Zoe samt en Fiat 500 kabriolet. Siste ble innkjøpt for øvelseskjøring med manuelt gir.

Mercedes EQC
Fordeler: Nydelig å kjøre, sitter godt og god kjørekomfort. God plass i baksete. Hengerfeste og takstativ mulig. God på vinterføre og har 4-hjulstrekk.
Ulemper: Litt kort rekkevidde (420km), lite bagasjerom forhold til bilens størrelse.

Vi har løst problemet med bagasjeplass ved å kjøpe en bagasjeboks fra Thule.

Renault Zoe 2018 (22kW):
Fordeler: Liten utenpå, men relativt stor inni - 4 personer sitter bra, men trangt med 5. Bra bagasjerom forhold til bilstørrelse. OK rekkevidde (320km). Bra kjørekomfort. Driftsikker. Billig i innkjøp og service.
Ulemper: Kan ikke hurtiglades, men lader relativt kjapt likevel (nyere modeller har hurtiglading). Ikke godkjent med takstativ.

__________________
2003 & 2006
Bean er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-22, 18:43   #77
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.199
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken elbil har du, og hva liker du best med den?

Hvorfor er ikke Citroen ec4 i vintertesten? Jeg har den. Elsker den. Ikke perfekt på vinterføre men ikke rumperacer heller.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-22, 19:00   #78
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.841
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken elbil har du, og hva liker du best med den?

Vi har Opel E corsa ,veldig fornøyd med den.
Minuset er at det blir trangt med 5 inni.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-22, 17:03   #79
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken elbil har du, og hva liker du best med den?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Å, shit, så ikke at du hadde kjøpt den, mkj!

Det finnes jo trofaste Ford-eiere også, så det kan godt hende det er "it's not you, it's me!"

Vi får se. Blir vår 3. Ford. Hadde en i 10 år, byttet inn i en brukt Edge, og butter rebbe inn nå i en Mustang. Litt sånn, enkelt å li kvitt den forrige bilen på den måten.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-22, 23:42   #80
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken elbil har du, og hva liker du best med den?

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Hvorfor er ikke Citroen ec4 i vintertesten? Jeg har den. Elsker den. Ikke perfekt på vinterføre men ikke rumperacer heller.

Man kan vel si at den "nesten" er med, med tanke på dette er en bil som deler veldig mye med Mokka-E og e2008 (og e208, Corsa-E, DS3e). Egentlig litt snodig at e2008 her har såpass mye kortere rekkevidde enn Mokka-E her.

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no