Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Heve kjøpet på bruktbil kjøpt hos forhandler?

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-11-21, 11:31   #1
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.156
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Heve kjøpet på bruktbil kjøpt hos forhandler?

Noen erfaringer?

Vi kjøpte bil i sommer, under tre år gammel passat GTE Hybrid på Møller. Etter to uker stopper den, alle varsellamper blinker og den er helt død. Det tar tre uker før vi får den tilbake. Visstnok en del i girkassrsystenmet. I helga skjer det igjen, null forvarsel alt bare blinker og bilen stopper.

Jeg vil ikke ha denne bilen. Jeg trenger en bil som jeg kan stole på. Men har jeg noe å si her?

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-21, 11:36   #2
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.186
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Heve kjøpet på bruktbil kjøpt hos forhandler?

Vi hevet kjøpet en gang vi kjøpte bruktbil hos forhandler, da pga at selger hadde gitt feil opplysninger om modellår og kmstand som vi ikke kunne sjekke selv før etter at bilen ble overlevert.

I vår sak utløste dette forhandlinger og saken endte med at vi fikk tilbud om å beholde bilen mot et større prisavslag, noe vi tilslutt godtok etter flere runder.

I deres sak ville jeg startet med å si at du ønsker å heve kjøpet av bilen fordi den har hatt feilbilde 2 ganger.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-21, 12:13   #3
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.408
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Heve kjøpet på bruktbil kjøpt hos forhandler?

Jeg har en GTE som oppførte seg slik i vinter, og det som var problemet var først at den trengte nytt batteri (sånn vanlig bilbatteri) og deretter at når de hadde byttet batteri så måtte noe stilles på som de glemte. Ganske «dramatiske meldinger» tro vi fikk tre forskjellige. Og dette var rett før bilen ble fem år, så jeg var ganske på å få dette dokumentert hos Møller. Har ikke kommet tilbake etter dette.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no