Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

En egen plass for gutta?

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-10-06, 11:04   #1
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.647
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En egen plass for gutta?

Er det her det? Hvorfor kan jeg være her da?
Synes Ryli og gutta skulle få lov til å ha en plass der de kan slarve, som de tuppehønene de er, uten kvinnelig innpass.

Hva med "Rylis testosteron-hjørne!"?



__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 11:05   #2
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En egen plass for gutta?

Det er da ikke bare gutter som digger biler.

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 11:07   #3
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.647
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En egen plass for gutta?

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Det er da ikke bare gutter som digger biler.

Men det er vel ikke bare biler de vil prate om? Hva med bare å ha et lite underforum med "mannfolkprat"? Så kan vi alle diskutere biler på autofil...

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 11:08   #4
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En egen plass for gutta?

Jammen, altså, det er ingen som har sagt at dette bare er for gutter.

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 11:08   #5
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En egen plass for gutta?

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Synes Ryli og gutta skulle få lov til å ha en plass der de kan slarve, som de tuppehønene de er, uten kvinnelig innpass.

Hvorfor det? Det er jo et foreldreforum, ikke et mammaforum?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 11:09   #6
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: En egen plass for gutta?

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Det er da ikke bare gutter som digger biler.



Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 11:09   #7
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En egen plass for gutta?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Hvorfor det? Det er jo et foreldreforum, ikke et mammaforum?

Det tenker jeg også.
Det er en av grunnene til at jeg er skeptisk til å opprette et slikt et.

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 12:15   #8
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: En egen plass for gutta?

Jeg vil ikke ha enerett på bilforumet. Bil er noe av det som interesserer meg minst her i verden. Så her kan dere slå dere løs, jenter.
Ville bare ha et lite fristed der vi gutta kan roe oss ned litt. Spurte egentlig om å få Rylis guttehjørne, men vi trenger ikke å ekskludere damene for det. Så lenge dere liker øl og sport og tekniske duppedingser og sånt, så kan dere få komme på besøk.
Men jeg skjønner at det ikke er så veldig populært.

Så jeg får vel bare leve med at jeg ikke får oppfylt mitt høyeste ønske på bursdagen min... Jeg kan jo få en fin bursdag for det

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 12:19   #9
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En egen plass for gutta?

Grattis med dagen!

Siden dere gutta har tilgang på jåleforumet, kan vel vi jentene få snakke om duppedingser også vel? Jeg er adskillig mer opptatt av duppedingser enn hudkremer. Ikke sport da. Men det er en god del sportsgale damer her. Gremli har jo sport i copacabananen sin.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 12:25   #10
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: En egen plass for gutta?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Siden dere gutta har tilgang på jåleforumet, kan vel vi jentene få snakke om duppedingser også vel? Jeg er adskillig mer opptatt av duppedingser enn hudkremer.

Ja da er du hjertelig velkommen. Men jeg vil gjerne at det skal hete guttehjørnet eller noe sånt. For det er ikke bare enkelt å være 3 gutter og 245 jenter. Trenger en liten bekreftelse på at forumet er for gutter også, sånn at det blir lettere å verve flere. For det er dere vel interessert i?

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 12:32   #11
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En egen plass for gutta?

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

For det er dere vel interessert i?

Selvfølgelig! Men som den feministen jeg er så er jeg ikke helt enig i at det burde hete guttehjørnet. Akkurat som jåleforumet ikke heter jentehjørnet. De aller fleste underforaene har jo ganske kjønnsnøytrale navn, syns du ikke? Gutter burde jo være like interessert i film og musikk, litteratur, nyheter osv. som jenter.

Men er det veldig viktig for deg skal jeg ikke gjore det til en kampsak. Det er uansett ikke jeg som bestemmer.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 12:40   #12
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En egen plass for gutta?

Jeg er helt på linje med glitterchick her.

Dette er et forum for foreldre (Ikke et mammafoum, der er bekreftelsen din Ryli ), og med temaer som spenner ganske vidt over både sport, mat og klær og barn og biler og data og duppeditter, og nyheter og generell diskusjon osv. Å opprette et eget forum for å diskutere de samme tingene der synes jeg blir smør på flesk.

Det er meningen dette skal være et foreldreforum, ikke et mammaforum med et guttehjørne.

Kansje vi kan opprette en gutteklubb senere dersom det viser seg å være behov for det, men jeg vil ikke ha en masse med underforum som ikke er i aktivitet, og som favner emner som allerede er dekket andre steder.

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 12:40   #13
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.951
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: En egen plass for gutta?

Kommunikasjonsforumene er unisex

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 12:41   #14
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: En egen plass for gutta?

Ok, jeg gir meg. Det er ikke så viktig.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 12:41   #15
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En egen plass for gutta?

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Kommunikasjonsforumene er unisex

Alle forumene er unisex.

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 12:43   #16
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.951
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: En egen plass for gutta?

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Alle forumene er unisex.

ok, stikker å jåler meg litt …

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 12:45   #17
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En egen plass for gutta?

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Alle forumene er unisex.

Kanskje ikke graviditetsforumet. (Og husmorskolen kan kanskje også diskuteres?)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 13:05   #18
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En egen plass for gutta?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Kanskje ikke graviditetsforumet. (Og husmorskolen kan kanskje også diskuteres?)

Jeg kan godt diskutere jeg.

Menn gjør vel like mye husarbeid som kvinner? Her i huset gjør mannen hvertfall mest.

Og graviditet. VI er gravide, ikke jeg.
Menn påvirkes jo av hormonene våre, og de påvirkes av graviditeten i egen kropp også. En psykolog jeg snakket med for litt tilbake fortalte meg at menn som var gravide hadde mye lettere for å få ryggvondt og hodepine enn dem som ikke var det (og også bli sykemeldt for det).
Ellers, så ser jeg jo også på min mann at han går rett i redebyggermodus hver gang jeg blir gravid. Da begynner han å tenke og planlegge fremtid og økonomi enda mere, og blir totalt oppslukt i noe arbeidsprosjekter.

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 13:08   #19
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En egen plass for gutta?

Det er vel ingen som blir overrasket når jeg sier at jeg synes alle forumene skal være unisex.

Jeg vil ha muligheten til å prate bil!

Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 13:52   #20
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En egen plass for gutta?

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Menn gjør vel like mye husarbeid som kvinner? Her i huset gjør mannen hvertfall mest.

Selvsagt, jeg tenkte bare på navnet på forumet, jeg.

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Og graviditet. VI er gravide, ikke jeg.

Den ordbruken har jeg aldri forstått, men jeg er selvsagt helt med på at en graviditet er like viktig for pappaen som for mammaen. Igjen er det bare ordbruken jeg fleiper med: velkomstmeldingen er rettet til "alle gravide, innbilt gravide, ønskegravide, pregravide og postgravide", og jeg regner egentlig ikke menn - blivende fedre eller andre - blant noen av disse kategoriene.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no