Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Da kan snøen bare komme

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-10-06, 14:38   #1
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Da kan snøen bare komme

for nå har jeg fått skiftet til vinterdekk. Har ikke skiftet selv altså. Men sto 2 timer i kø hos dekkmann for å få skitet og det kostet 300,- og det synes jeg var vært ventingen.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 15:08   #2
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Da kan snøen bare komme

Jeg skal prøve å sende litt nedover til deg. Den er vel der i løpet av morgendagen, tenker jeg.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 15:11   #3
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Da kan snøen bare komme

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Jeg skal prøve å sende litt nedover til deg. Den er vel der i løpet av morgendagen, tenker jeg.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 22:50   #4
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Da kan snøen bare komme

Kisha, selv om Etrella er skodd for vinteren, kan du huske litt på oss andre. Jeg er ikke ikke klar for vinter og snø.
Egentlig var jeg ferdig med snøen i fjor!

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 22:51   #5
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Da kan snøen bare komme

Jeg er også skodd for vinter. MEN jeg vil IKKE at den skal komme.

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 22:52   #6
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Da kan snøen bare komme

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Kisha, selv om Etrella er skodd for vinteren, kan du huske litt på oss andre. Jeg er ikke ikke klar for vinter og snø.
Egentlig var jeg ferdig med snøen i fjor!

Jeg kan desverre ikke gjøre noe med det, det er meldt snø hos dere. Jeg liker heller ikke snø, vil mye heller har frost på barmark slik vi har hatt det de siste årene. Jeg vil ha snø til nyttår for å få lov til å fyre opp raketter.
Fordelen vi har med snø er at det ikke blir så mye søle og skitt inne i huset.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 23:29   #7
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Da kan snøen bare komme

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Jeg kan desverre ikke gjøre noe med det, det er meldt snø hos dere. Jeg liker heller ikke snø, vil mye heller har frost på barmark slik vi har hatt det de siste årene. Jeg vil ha snø til nyttår for å få lov til å fyre opp raketter.
Fordelen vi har med snø er at det ikke blir så mye søle og skitt inne i huset.

Er det meldt snø her hos oss?


Men det er bedre med snø enn søle og regn (selv om vi har fått stein på gårdsplassen og det er slutt på å dra med seg grus og sand inn!), regnbukser og dresser blir ødelagt med engang!

Ws regnbukse som er 14 dager gammel er allerede hullete.

Bare ikke så mye snø!

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 00:40   #8
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Da kan snøen bare komme

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Er det meldt snø her hos oss?

De sa på nyheten at hele landet ville få snø til helgen, men så ser jeg på en annen kanal at den vil komme til sør på vestlandet. Media er utrolige til å lyve på været. Mange ganger har jeg sett på VG i sommer at sommeren skulle komme til hele landet helgen, men det gjaldt visst bare sør for Dovre.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 01:14   #9
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Da kan snøen bare komme

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Er det meldt snø her hos oss?

Men gullet da. Har du ikke fulgt med i avisene.
Ja, vi kan godt få snø, bare ikke så mye som i fjor.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 15:14   #10
Babe
Palliasjonsnurse
 
Babe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.510
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Sv: Da kan snøen bare komme

Nå har vi skiftet også. Det er vel meldt snø på hele østlandet fra tirsdag tror jeg.

Babe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 15:40   #11
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Da kan snøen bare komme

Det snør og det er hvitt på bakken her desverre.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 15:46   #12
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Da kan snøen bare komme

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Jeg kan desverre ikke gjøre noe med det, det er meldt snø hos dere. Jeg liker heller ikke snø, vil mye heller har frost på barmark slik vi har hatt det de siste årene. Jeg vil ha snø til nyttår for å få lov til å fyre opp raketter.
Fordelen vi har med snø er at det ikke blir så mye søle og skitt inne i huset.


Jeg ser helst at det er snø og ikke bare is og sånt.
Sånn som det var i fjor. Da var det så vidt det var snø her, og vi bruker å ha nesten 2 meter snø.
Men trenger ikke bli 2 meter hehe. Nå har vi kanskje 10 cm. Turbo har testet skiene

Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 15:48   #13
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Da kan snøen bare komme

Ønsker ikke snø og is velkommen akkurat, men bilen er skodd for snø og is nå.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 15:49   #14
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Da kan snøen bare komme

Opprinnelig lagt inn av Tinka, her.

Det snør og det er hvitt på bakken her desverre.

I Kongsberg?????
Det er jo nesten her.....åh huttemegtu!!

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 16:45   #15
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Da kan snøen bare komme

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

I Kongsberg?????
Det er jo nesten her.....åh huttemegtu!!

Visst snør det og det er hvitt på bakken og det legger seg desverre på bakken mm.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 16:17   #16
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Da kan snøen bare komme

Gullet:
Nårf år vi bilder av den steinlagte innkjørselen deres da??
(har i allefall ikke sett noe bilde jeg)

Det er meldt snø ja, og kjenner jeg blir litt muggen av tanken.
Sa fra på jobben i dag at kommer det snø i kveld/natt er jeg nok ikke på jobben før 9.
For til å bo i en vinternasjon er vi (les alle andre en meg omtrent) talentløse til å kjøre om det er mer en 2 snøfnugg på veien.
Å tilpasse farten betyr ikke å kjøre i 20 km/t.

Æsj, gleder meg ikke til de mnd som kommer nå jeg.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 19:35   #17
astrid_d
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 637
astrid_d er populærastrid_d er populærastrid_d er populær
Standard

Sv: Da kan snøen bare komme

Og jeg har ventet i 3 timer i dag for å få lagt om dekk. Helt nye vinterdekk, og ute laver snøen ned! Så godt å ha fått gjort det!

astrid_d er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 18:16   #18
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Da kan snøen bare komme

Jeg var for lat til å stå i dekk-kø nå før helgen og denne uka på stasjonsvogna vår, så i dag når det var snø på veien så trøkket vi unger, svigermor og vogn inn i en liten Mitsubishi Colt som hadde vinterdekkene på. Det gikk da fint det også. Får sende ut mannen i kveld etter ungene har lagt seg til å skifte dekk. For det er sikkert like lange køer for å skifte dekk på verkstedet i morgen.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 21:26   #19
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Da kan snøen bare komme

Ja, her var det kommet snø og islagte veier inatt...fikk kjørt meg litt på vinterføre, skled og skrenset litt, det var ren isholke mange steder. Holdt meg på veien og unna andre biler, men det var mer flaks enn dyktighet

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no