Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Hvor kjøpe deksel/tilbehør til mobil?

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-07-12, 22:06   #1
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.389
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Hvor kjøpe deksel/tilbehør til mobil?

Jeg har fått ny mobil, og har lyst å stæsje den litt opp. Må iallfall ha et sånt mykt deksel til å ha rundt, tror jeg.

Hvor kjøper man sånt? Fortrinnsvis på en norsk nettside.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-12, 22:09   #2
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøpe deksel/tilbehør til mobil?

Jeg handler fra denne nettsiden. http://www.mytrendyphone.no/shop/mob...er-38507s.html

Den er ikke norsk, men det er billig frakt og jeg bestiller bestandig for under kr 200,- i ei pakke. Bestiller bare flere pakker. Får ting veldig kjapt derfra også.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-12, 22:09   #3
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.073
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor kjøpe deksel/tilbehør til mobil?

Ebay. Du må nok tørre

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-12, 22:17   #4
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor kjøpe deksel/tilbehør til mobil?

Jeg har kjøpt på http://www.iutstyr.no/. Jeg kjøpte i butikken i Oslo da, ikke nettbutikken.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-12, 22:19   #5
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.389
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor kjøpe deksel/tilbehør til mobil?

Ebay? Paypal?

Alt nytt er skummelt.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-12, 22:22   #6
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.389
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor kjøpe deksel/tilbehør til mobil?

Opprinnelig lagt inn av Arkana, her.

Jeg har kjøpt på http://www.iutstyr.no/. Jeg kjøpte i butikken i Oslo da, ikke nettbutikken.

Takkskaruha!

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-12, 22:25   #7
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøpe deksel/tilbehør til mobil?

På den nettbutikken jeg linket til betaler du også med vanlig kort. Seriøs butikk.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-12, 22:26   #8
Nyx
Kan tituleres
 
Nyx sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Innlegg: 1.597
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor kjøpe deksel/tilbehør til mobil?

Ebay. Fra 0,99 $, inkludert frakt for deksel til iPhone.

__________________
♪♫ Hva skal det til? Hva må jeg gi? Og hva er prisen for å bli fri? Et utopi som kunne bli mer enn en drøm. ♪♫
Nyx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-12, 22:33   #9
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøpe deksel/tilbehør til mobil?

Ebay.

I dag kjøpte jeg fire ulike deksel til Frøknas iPod, til den nette sum av 124 kr (til sammen altså), inkludert frakt.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-12, 22:39   #10
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.389
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor kjøpe deksel/tilbehør til mobil?

Jeje. Jeg skal sette meg inn i hvordan ebay fungerer en eller annen gang i fremtiden. Men i kveld har jeg bestilt fra iutstyr.no.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-12, 22:48   #11
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.687
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøpe deksel/tilbehør til mobil?

Dealextreme.com
Gratis porto latterlig billig.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-12, 23:05   #12
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor kjøpe deksel/tilbehør til mobil?

Oh, nå ble jeg også fristet til å handle deksel til min samsung fra Ebay. Nå blir det spennende å se om jeg mottar noe. Jeg har visst handlet derifra en gang for mange år siden, for jeg hadde en konto registert.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-12, 23:08   #13
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor kjøpe deksel/tilbehør til mobil?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Dealextreme.com
Gratis porto latterlig billig.

Har du bestilt der i fra selv?

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-12, 23:33   #14
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor kjøpe deksel/tilbehør til mobil?

Dealextreme og Ebay er hva det handles via her...

Nå prøvde jeg meg også på å kjøpe Gillette-barberblader via Dealextreme... 12 stk. for 90 kr. skal være originalt. Ellers kjøpt 4-5 iPad-kover på DX som har vært meget gode.

Annet tips kan være ladere for bil via DX. Selv bruker jeg derfra bare en slik "usb-port i sigarettenner"-dings og en sammentrekkbar kabel.

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-12, 00:48   #15
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.687
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøpe deksel/tilbehør til mobil?

Har kjøpt ladere og andre greier fra DEx. I tillegg har MR.che kjøpt mengder av greier.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-12, 00:57   #16
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor kjøpe deksel/tilbehør til mobil?

Ebay om du vil ha dem før de går 'av mote'. Dealextreme om det ikke er så farlig.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-12, 01:02   #17
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor kjøpe deksel/tilbehør til mobil?

Kan være litt leveringstid hos DX noen ganger ja...

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-12, 01:12   #18
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.509
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor kjøpe deksel/tilbehør til mobil?

Noen tips til hva som er "det store" akkurat nå av deksel og tilbehør? ( til gutt på 14)

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no