Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

ABC for USA-ferie

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-03-10, 20:03   #21
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.406
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ABC for USA-ferie

Hva skal dere gjøre i Memphis, Leo? Jeg har vært der, det er en hyggelig by.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 20:10   #22
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: ABC for USA-ferie

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Hva skal dere gjøre i Memphis, Leo? Jeg har vært der, det er en hyggelig by.

Vi skal være der i to dager og bo på Elvis Prestley Heartbreak Hotel. Eneste grunnen til at vi skal innom der før Orlando, er fordi onkelen min, som også er med, elsker Elvis. Så det blir Graceland, mer vet jeg ikke.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 20:12   #23
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.790
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: ABC for USA-ferie

Vi er kommet hjem!
Hatt en flott ferie, er så mange opplevelser rikere!!
Vi var på mange parker, men de vi og barna likte best var Universal sin Island of adventure (der Harry Potter parken bygges nå). Vi var i begge Universal parkene, alle disney sine (animal kingdom, epcot, Magic kingdom, hollywood studio (dit skal jeg ikke igjen ), Sea World og ene badeparken til Disney. Skal vi tilbake drar vi til Island of adventure, Sea World og badeparken til Disney.
Sea World kjøper du dagsbill til, og så får du endret den til todagers inni parken, men man trenger egentlig bare en dag altså.
Vi bodde 5 min disneyområdet.
Downtown Disney har rainforrest cafe og T-rex cafe, barna digget begge. Samt stor legobutikk med billig lego. Vi handlet en del der.
Downtown Orlando hadde en nydelig park vi gikk rundt en ettermiddag, samme med Celebration (boligområde Disney har bygget opp, kjempefint der! )

Hva vil du vite?

Orlando Prime 1 Outlet var mye større enn Orlando Premium outlet, omtrent samme butikker, men flere på Prime 1.

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 20:17   #24
Labolina
Superduperaktiv
 
Labolina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 709
Labolina er litt kulLabolina er litt kul
Standard

Sv: ABC for USA-ferie

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.


Orlando Prime 1 Outlet var mye større enn Orlando Premium outlet, omtrent samme butikker, men flere på Prime 1.

Jeg liker Prime best.

Labolina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 20:19   #25
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.406
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ABC for USA-ferie

Ah, ok. Graceland er ganske gøy, men det og Heartbreak Hotel ligger relativt langt utenfor byen. Jeg anbefaler også ribs på Rendezvous (inn en bakgate og ned en trapp, verdenskjent for ekte bar-b-q ribs), Stax (hvis man er glad i musikk fra sekstitallet. Går gratis buss fra heartbreak hotel), gibsonfabrikken (hvis man liker gitarer), National Civil Rights Museum ( lokalisert i motellet der Martin Luther King ble skutt) og Galaxy Diner ( en ekte femtitalldiner som var Elvis sin favoritt).

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 21:18   #26
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: ABC for USA-ferie

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Vi er kommet hjem!
Hatt en flott ferie, er så mange opplevelser rikere!!
Vi var på mange parker, men de vi og barna likte best var Universal sin Island of adventure (der Harry Potter parken bygges nå). Vi var i begge Universal parkene, alle disney sine (animal kingdom, epcot, Magic kingdom, hollywood studio (dit skal jeg ikke igjen ), Sea World og ene badeparken til Disney. Skal vi tilbake drar vi til Island of adventure, Sea World og badeparken til Disney.
Sea World kjøper du dagsbill til, og så får du endret den til todagers inni parken, men man trenger egentlig bare en dag altså.
Vi bodde 5 min disneyområdet.
Downtown Disney har rainforrest cafe og T-rex cafe, barna digget begge. Samt stor legobutikk med billig lego. Vi handlet en del der.
Downtown Orlando hadde en nydelig park vi gikk rundt en ettermiddag, samme med Celebration (boligområde Disney har bygget opp, kjempefint der! )

Hva vil du vite?

Orlando Prime 1 Outlet var mye større enn Orlando Premium outlet, omtrent samme butikker, men flere på Prime 1.

Takk for at du deler! Vi skal også bo i 5 min fra Disney-området, vi har leid et svæært hus (vi er 11 stk). Litt greit å se hva som har falt best i smak hos barna. Nå er det kun våre to som er små, resten er voksne (eller, i alder i allefall. )

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 21:19   #27
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: ABC for USA-ferie

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Ah, ok. Graceland er ganske gøy, men det og Heartbreak Hotel ligger relativt langt utenfor byen. Jeg anbefaler også ribs på Rendezvous (inn en bakgate og ned en trapp, verdenskjent for ekte bar-b-q ribs), Stax (hvis man er glad i musikk fra sekstitallet. Går gratis buss fra heartbreak hotel), gibsonfabrikken (hvis man liker gitarer), National Civil Rights Museum ( lokalisert i motellet der Martin Luther King ble skutt) og Galaxy Diner ( en ekte femtitalldiner som var Elvis sin favoritt).

Tusen takk for tips! 50-talls diner er høyaktuelt!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 21:23   #28
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.406
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ABC for USA-ferie

Dineren ligger vis a vis togstasjonen, to kvartaler fra The Civil Rights Museum. Det går an å ta trikken rett bort. Sånne gammeldagse New Orleans-aktige trikker.

Hvor har alle dere leid hus i fra? Vi vurderer Orlando-tur neste år og trenger tips på hus.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 21:57   #29
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.790
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: ABC for USA-ferie

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Takk for at du deler! Vi skal også bo i 5 min fra Disney-området, vi har leid et svæært hus (vi er 11 stk). Litt greit å se hva som har falt best i smak hos barna. Nå er det kun våre to som er små, resten er voksne (eller, i alder i allefall. )

Windsor hills?
Har en del bilder på facebook derfra, om du deler navnet ditt kan jeg legge deg til.

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 23:40   #30
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: ABC for USA-ferie

Nei, ikke Windsor Hills tror jeg. Vi skal bo i et område som heter Kissimmee, i Formosa Garden Estates.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 23:43   #31
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.790
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: ABC for USA-ferie

Windsor ligger også i Kissimee, fin plass.
Dere får det nok veldig bra!

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-10, 10:19   #32
iana
safariqueen
 
iana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 534
iana er populæriana er populæriana er populær
Standard

Sv: ABC for USA-ferie

Velkommen hjem tinkadott. Er det noe annet du vil anbefale fra turen deres?

iana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 14:19   #33
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: ABC for USA-ferie

Jeg tar gjerne i mot tips til shopping og pleasure i Fort Lauderdale, Miami, og Tampa (Clearwater).

Leter på nettet etter de beste stedene å shoppe på nevnte plasser, men det er jo en jungel av shoppingmuligheter, og jeg blir helt svimmel av alle mulighetene. Vi har ikke tenkt til å bruke for mye tid på shopping, men et par dager vil jeg tro det går med på ren handlegalskap. Jeg liker sånne malls som har Victorias Secret, GAP, Old Navy, og den slags på samme sted.

Bayside Marketplace i Miami er vurdert, men jeg har hørt at det er en turistfelle?

Alle tips tas i mot med takk.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 14:26   #34
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.770
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ABC for USA-ferie

Opprinnelig lagt inn av dharma, her.

De hodetelefonene som var med hos oss var ganske dårlige, så om dere har noen selv, ville jeg ha tatt med dem.

Mener du egne, "vanlige" hodetelefoner? Venninnen min forteller at broren hennes prøvde å bruke egne hodetelefoner da de reiste til Canada for ikke lenge siden. De hørte et skikkelig stort smell i hodetelefonene da han satte dem inn i hullet, og han var sjeleglad han ikke hadde hatt de på seg, for da ville han ha fått hørselsskade. Så jeg ville ikke ha gjort dette uten å ha sjekket med personalet om det er mulig å gjøre det. Det er vel heller tvilsomt, for jeg har aldri sett noen bruke sine egne.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 14:37   #35
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.406
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ABC for USA-ferie

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Mener du egne, "vanlige" hodetelefoner? Venninnen min forteller at broren hennes prøvde å bruke egne hodetelefoner da de reiste til Canada for ikke lenge siden. De hørte et skikkelig stort smell i hodetelefonene da han satte dem inn i hullet, og han var sjeleglad han ikke hadde hatt de på seg, for da ville han ha fått hørselsskade. Så jeg ville ikke ha gjort dette uten å ha sjekket med personalet om det er mulig å gjøre det. Det er vel heller tvilsomt, for jeg har aldri sett noen bruke sine egne.

Joda, det er fullt mulig. Det er en minijack. Smellet ville han nok ha hørt med flyets øretelefoner også, og kommer mest sannynlig av en feil i systemet. Sambo brukte egne på vei til USA sist, jeg skulle, men hadde glemt mine.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 14:42   #36
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.770
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ABC for USA-ferie

Hmm, så det går an, altså ... Jeg vet ikke om tør prøve engang, jeg, etter det venninnen min forteller.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 14:44   #37
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: ABC for USA-ferie

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Joda, det er fullt mulig.

Jepp! Vi var flere som brukte medbragte uten problemer.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 14:45   #38
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.770
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ABC for USA-ferie

Ah! :har lært noe nytt i dag:

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 15:52   #39
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.406
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ABC for USA-ferie

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Hmm, så det går an, altså ... Jeg vet ikke om tør prøve engang, jeg, etter det venninnen min forteller.

Bare pass på å ikke ha hodet inni når du kobler til. Et sånt høyt smell kan du få av enhver slik kobling, hvis det er noe feil. Det er mer eller mindre umulig at man får en annen virkning med et sett andre øretelefoner når det er snakk om samme plugg.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-10, 15:04   #40
Amic@
Tobarnsmor :)
 
Amic@ sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
Innlegg: 806
Amic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populær
Standard

Sv: ABC for USA-ferie

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Jeg tar gjerne i mot tips til shopping og pleasure i Fort Lauderdale, Miami, og Tampa (Clearwater).

Leter på nettet etter de beste stedene å shoppe på nevnte plasser, men det er jo en jungel av shoppingmuligheter, og jeg blir helt svimmel av alle mulighetene. Vi har ikke tenkt til å bruke for mye tid på shopping, men et par dager vil jeg tro det går med på ren handlegalskap. Jeg liker sånne malls som har Victorias Secret, GAP, Old Navy, og den slags på samme sted.

Bayside Marketplace i Miami er vurdert, men jeg har hørt at det er en turistfelle?

Alle tips tas i mot med takk.

Sawgrass Mills Mall i Ft Lauderdale. En ekstremt stor outletmall som har det meste. Det er noen år siden jeg var der sist, så jeg vet ikke hvordan det er der nå, men det var iallfall ganske bra.

__________________
Amic@, M('06) A('10)
Amic@ er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no