Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvor kjøpe bh

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-07-20, 16:56   #1
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Hvor kjøpe bh

Jeg bruker 65E, og det er ikke lett å finne den størrelsen i butikkene. Jeg vet Cubus har noen modeller, men det er med bøyler, og jeg er på jakt etter noe mer behagelig til hverdagsbruk. Det kan godt være sportsbh, men jeg vil helst ha noe med hekter, og ikke sånne som skal over hodet.

Hvilke nettbutikker har godt utvalg, og gjerne gratis retur? Tar gjerne imot tips til merker jeg kan se etter og.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-20, 17:02   #2
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.651
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor kjøpe bh

Handler nesten utelukkende på change. Ok priser, godt utvalg. De har for eksempel noen helt enkle hverdagsbher som de egentlig gjemmer litt unna som har god passform og er mye billigere. Jeg er 75E.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-20, 17:05   #3
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøpe bh

Underverker.no

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-20, 17:12   #4
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.841
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor kjøpe bh

Muligens du også kan finne noe på Lindex? Det er den eneste av billigbutikkene der jeg syes de har ok bh'er. Har kjøpt noe til arvingen der, hun bruker 65 eller 70E.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-20, 17:32   #5
Linella
Erfaren
 
Linella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Innlegg: 843
Linella er litt kulLinella er litt kul
Standard

Sv: Hvor kjøpe bh

Jeg bruker også 65E, og handler nesten bare på Change. Har én BH fra Cubus, men den har ikke like god passform.

Linella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-20, 18:07   #6
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor kjøpe bh

Takk for tips. Skal sjekke både nettbutikkene og Lindex.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-20, 18:10   #7
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor kjøpe bh

Har handlet på Lindex og Sloggi på Timarco.no i den størrelsen, og som har vært bra.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-20, 18:34   #8
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.812
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor kjøpe bh

Sjekk bhen flirt på lindex.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-07-20, 19:04   #9
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøpe bh

Tjølsen, Stavanger sentrum.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-20, 19:30   #10
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøpe bh

Jeg handler BH-er på:

Underverker.no
sheundertoy.no
Zalando
Ebay.co.uk

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-20, 08:49   #11
Nada
Svada
 
Nada sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.524
Nada er populærNada er populærNada er populærNada er populær
Standard

Sv: Hvor kjøpe bh

https://www.lindex.com/no/p/7878228-...-myk-somlos-bh

Jeg bruker kun denne etter å ha forsøkt den. Verdt et forsøk.

__________________
Nada er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-20, 10:37   #12
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøpe bh

Jeg kjøper bh’er på Bravissimo i England. De har nettside.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-20, 10:42   #13
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.650
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøpe bh

Jeg kjøper på Change, men hater det. Jeg må alltid være streng og be dem la meg være i fred i prøverommet. Sånn sett burde shopping på nett være gull, men hvordan vet dere at passformen er god? Hvis jeg kjøper en BH til 6-700 kr, bør den jo være skikkelig bra?

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-20, 12:38   #14
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor kjøpe bh

Change har gode bh'er, men nå føler jeg meg svært ferdig med dem. De er så offensive i salgsteknikken sin at det er ubehagelig. De fokuserer langt mer på salg enn god kundekontakt, og flere av dem er regelrett uhøflige. Den eneste Change butikken jeg har vært fornøyd med er Change i Bogstadveien. Der er (var?) det til gjengjeld særs god service, men det er litt vanskelig for meg å komme meg dit. Da jeg var på Change sist så skulle jeg handle noe annet i en annen butikk (kosmetikk) etterpå, hvor de er helt supre på kundeservice. Jeg måtte bare lufte litt gørr til den damen, og uten at jeg hadde nevnt at det var verken undertøy eller klesbutikk, så sier hun til meg "det høres ut som du har vært på Change..."

Eldste har knapt nok orket Change pga dette, men har funnet flere på Lindex. Der kan de også veilede hvis man trenger det.

Jeg vet flere har snakket godt om Hunkemøller, men har ikke egen erfaring.

Jeg vil dog uansett anbefale å få veiledning hvis du er litt usikker på hvordan den skal sitte.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-20, 12:48   #15
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor kjøpe bh

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg kjøper på Change, men hater det. Jeg må alltid være streng og be dem la meg være i fred i prøverommet. Sånn sett burde shopping på nett være gull, men hvordan vet dere at passformen er god? Hvis jeg kjøper en BH til 6-700 kr, bør den jo være skikkelig bra?


Jeg kjøper fra en nettbutikk som har gratis retur sånn at jeg kan bestille flere størrelser og returnere de som ikke passer.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-20, 12:51   #16
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.369
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor kjøpe bh

Kan være de har på Dick og Daisy også om du skal på et av kjøpesentrene i området. Min erfaring er at BHer må prøves og størrelse varierer etter type og merke.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-20, 12:53   #17
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor kjøpe bh

Jeg er så lei av å gå i butikker og lete etter min størrelse, eller be om hjelp for å få til svar at de ikke har noe i den størrelsen. Selv den lokale undertøysbutikken har bare noen få modeller. Og sånne myke, behaglige bher/topper som jeg ønsker meg kommer stort sett i S, M, L osv. Men da passer de garantert ikke. Jeg må visst ty til sportsbh.
Noen ganger skulle jeg ønske jeg var mann.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-20, 17:26   #18
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.023
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Hvor kjøpe bh

Jeg handler på Change og Lindex. Lindex har svært lite i min størrelse, men jeg finner ofte noe som duger. Bare gode erfaringer med kundebehandlingen hos Change, men bor i en annen landsdel enn de fleste andre her. Jeg bruker ikke nødvendigvis samme størrelse i de forskjellige modellene, så jeg ville ikke kjøpt en ukjent modell på nett.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-20, 17:42   #19
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor kjøpe bh

Kommer sikkert mye an på hvor man bor, men her er det flere frittstående sånne klassiske «dame-butikker» som fører Triumph og Sloggi, Calida og andre kvalitetsmerker - det er ofte kunnskapsrike damer som står på litt for kunden. Koster mer enn Cubus, det gjør det. Det hender også at sånne steder har dager hvor konsulenten fra etellerannetmerke er tilstede og kan veilede. Er et godt stykke fra E selv, men selv for meg er det stor forskjell på en godt tilpasset bh og en notsomuch. Kan jo få muskelsmerter og hodepine og litt av hvert av en dårlig tilpasset bh.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-20, 17:45   #20
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.651
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor kjøpe bh

Jeg har stort sett bare god erfaring hos Change her også. Bruker stort sett samme form og kan derfor kjøpe uten å prøve. Men har fått god, ikke påtrengende hjelp når jeg trenger å prøve.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no