Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hjelp meg å velge julekort

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Se resultatene: Hvilket skal jeg velge ?
Nr 1 7 29,17%
Nr 2 11 45,83%
Prøv på nytt 6 25,00%
Deltakere: 24. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-07, 21:30   #1
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Hjelp meg å velge julekort

Det er jo nesten umulig å få alle tre til å se på kamera samtidig, men er er resultatet og vi ble stående med to alternativer:

Bilde 1 :
poff

Mannens favoritt, jeg liker det også godt, men synes det er litt dumt at minstemor ser en annen vei, samtidig er det ok fordi det blir litt mindre stivt.

Bilde 2:

poff
Dette trodde jeg skulle bli å en soleklar vinner i år, men så ser jeg at vesla sjeler så innmari så jeg ble usikker.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.

Sist redigert av Susse : 14-11-07 kl 10:57. Årsak: fjernet bilder
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 21:33   #2
Mitzya
Siste nytt!
 
Mitzya sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 104
Mitzya har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hjelp meg å velge julekort

Nr 2 var jo kjempefint da!

Syns refleksen på jakken ble litt for mye blikkfant på nr 1.

__________________
Dilteren 07, Sinnataggen 06, Frøkna 04, Busta 04, Propell 03, Krøll 02 og Førstemann 00
Mitzya er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 21:35   #3
Manitoba
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hjelp meg å velge julekort

Jeg synes nr. 1 er fint, men er enig med de refleksene. Stemte likevel 1 under forutsetning at du kan manipulere vekk refleksblinkingen på nr. 1 i photoshop.

  Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 21:35   #4
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å velge julekort

Herlige barn. Nr. 2 egner seg bedre.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 21:37   #5
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp meg å velge julekort

Opprinnelig lagt inn av Kaskis, her.

Jeg synes nr. 1 er fint, men er enig med de refleksene. Stemte likevel 1 under forutsetning at du kan manipulere vekk refleksblinkingen på nr. 1 i photoshop.

Jeg er helt idiot på data og sånt som photoshop har jeg ikke dessverre.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 21:37   #6
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hjelp meg å velge julekort

Jeg syns nr 1 er kult!
Det går kanskje an å dempe refleksene? :vet ikke:

  Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 21:39   #7
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp meg å velge julekort

Jeg likte nummer en best

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 21:41   #8
Manitoba
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hjelp meg å velge julekort

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

Jeg er helt idiot på data og sånt som photoshop har jeg ikke dessverre.

Hva med å høre i fotobutikken? Mulig de gjør det for deg der.

  Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 21:43   #9
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp meg å velge julekort

Opprinnelig lagt inn av Kaskis, her.

Hva med å høre i fotobutikken? Mulig de gjør det for deg der.

Kom jo på at min fotograferende svigermor så klart kan fikse det lett og greit for meg ! Takk for tipset.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 21:44   #10
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å velge julekort

Prøv på nytt.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 21:56   #11
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.717
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hjelp meg å velge julekort

Jeg likte nr 1 best, nettopp fordi minstejenten ser en annen vei.

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-07, 22:36   #12
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp meg å velge julekort

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Prøv på nytt.

Jeg tror jeg er enig med den.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-07, 10:58   #13
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp meg å velge julekort

Bildene fjernet. Det ble nr. 2

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no