Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

ID Escentuals sminke

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-10-06, 17:03   #81
Christinamor
Superaktiv
 
Christinamor sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Skien
Innlegg: 318
Christinamor er litt kulChristinamor er litt kul
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Pudderet kom idag, meget kjapt levert, spør dere meg (2 dager etter bestilling). Nå trengs bare naturbørster, så er mor snart klar for visning!

Christinamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 19:47   #82
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av Christinamor, her.

Pudderet kom idag, meget kjapt levert, spør dere meg (2 dager etter bestilling). Nå trengs bare naturbørster, så er mor snart klar for visning!

Hvor bestilte du fra og hvor mye betalte du?

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 00:38   #83
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Svake menneske som jeg er så har jeg kjøpt ny foundation........

  Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 21:10   #84
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Er du fornøyd da Tutta?

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 08:32   #85
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Er du fornøyd da Tutta?

Har jo brukt det tidligere,så visste hva jeg kjøpte. Synes fortsatt det tar litt lenger tid å sminke seg,men resultatet er det intet å si på

Hadde stor kost,liten kost,solpudder og 2 øyenskygger fra tidligere.....Så nå er "samlingen" komplett igjen

  Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 14:56   #86
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Oh ja, det var jo deg ja, Tutta!

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 08:15   #87
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

hvordan er dette pudderet sammenlignet med kanebo sitt (som ikke er løst)... noen som har prøvd begge deler?

vanedyr som jeg er

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 14:35   #88
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Har funnet id på ebay.com og det kommer under toll grensa så da er vel dette ganske billig?

http://stores.ebay.com/SkinProfessio...QQftidZ2QQtZkm

Lyst til å kjøpe meg foundation og børste, men hver for seg da så en slipper moms og toll..

Men lurer på hvilken farge, er ganske lys men ikke helt lys. Tenkte på Meduim beige, hva har dere andre?

Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 21:49   #89
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.895
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Men altså, hvordan blir huden? Skjuler den urenheter? Svarte prikker? Store porer? Og hvor kan jeg få prøvd dette her?

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 22:10   #90
Mica
Djevelsk
 
Mica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 367
Mica er populærMica er populærMica er populærMica er populærMica er populær
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Selges forøvrig i en hudpleiesalong "det nye" Røa senteret (Oslo) som gjennåpnes i morgen. De skal ha 15% rabatt torsd til lørdag på ID makeup.


__________________
Mica
Mica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 22:40   #91
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av Mica, her.

Selges forøvrig i en hudpleiesalong "det nye" Røa senteret (Oslo) som gjennåpnes i morgen. De skal ha 15% rabatt torsd til lørdag på ID makeup.


Takk for tipset Skal prøve å ta en tur innom i morgen

  Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 00:10   #92
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Jeg har shoppet på Ebay, og fikk 13,5 g mineral veil i dag
Den er like stor som pudder-dåsen jeg har, og jeg fikk den for 150 kr ca.
Det er vel billig, er det ikke?

Nå venter jeg på lønn, så jeg kan shoppe kost til mineral veil'en

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-07, 17:36   #93
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Hva er egentlig et must å ha av sminkesaker? Sånn starterkit? Jeg er mye sminket når jeg har slengt på meg øyenskygge i tillegg til mascara. Når vi en sjelden gang har hatt jente/dame vorspiel er jeg alltid førstemann(kvinne) til å lure en av de andre som er flinke til å sminke til å ordne meg. Jeg syntes det er fint med sminke, men er helt elendig til å sminke meg selv.
Har aldri brukt foundation f.eks.

Etter jeg ble mamma kunne det trøtte trynet mitt trenge litt oppfriskning om morgenen gitt.

__________________
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-07, 17:39   #94
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Jeg bruker foundation fra ID. Supre saker.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-07, 17:56   #95
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.883
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Eg har foundationpudderet, solpudderet, lys og mørk skygge samt kostar. Mascara i anna merke og lipgloss frå Lancome. Pudderet er et must, og ikkje minst kosten. Solpudderet er fint for å gi ekstra glød.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-07, 19:28   #96
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Da skal jeg se i hudpleiesalongen jeg går i, mener de har Bare escentuals der

De har MD i hvert fall. Bruker blant annet fuktighetskrem og peeling fra MD.

__________________
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-07, 19:35   #97
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

I posten forleden fikk jeg mitt nye ID-pudder. Det kostet meg hele 136 kr tilsammen.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-07, 19:38   #98
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.091
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

I posten forleden fikk jeg mitt nye ID-pudder. Det kostet meg hele 136 kr tilsammen.

Bestilte du fra e-bay? Det var jo utrolig billig!

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-07, 19:39   #99
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

I posten forleden fikk jeg mitt nye ID-pudder. Det kostet meg hele 136 kr tilsammen.

Hvorfor så billig?

Hvordan er det med dette dersom det regner? Eller unger tar i ansiktet med siklehender og sånn? Flyter det utover da? (Jeg synes at Dermalogica sitt var greit ifht dette. Men min drømme-makeupkrem er Sans Souci (?) sin stay on matte finish, men de har sluttet å selge den de fleste steder og jeg har ikke funnet noen butikk som fører den lengre. )

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-07, 19:40   #100
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Hvorfor så billig?

Kjøpte fra e-bay. Kjøpte av en jeg har kjøpt av tidligere. Med så billige priser går det jo an å ha komplett sett omtrent!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no