Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Glitter på juletreet eller ikke?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-11-06, 08:23   #1
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Glitter på juletreet eller ikke?

Det lurer jeg på.

Jeg kan ikke fordra glitter, og vil helst ikke ha flagg på heller, men måtte inngå kompromiss med mannen. Han ville ha begge deler, men fikk flagg.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 08:26   #2
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Glitter på juletreet eller ikke?

Hos oss finner du verken glitter, flagg eller kuler på treet. Ja, det er mye annet som ikke finnes på treet også.

Vi har røde og rosa filthjerter, hvite og trefargede trehjerter, hjerter i stål og halmfigurer. *sær*

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 12:12   #3
Tøsa
Bølle
 
Tøsa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 591
Tøsa er litt kulTøsa er litt kul
Standard

Sv: Glitter på juletreet eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Hos oss finner du verken glitter, flagg eller kuler på treet. Ja, det er mye annet som ikke finnes på treet også.

Vi har røde og rosa filthjerter, hvite og trefargede trehjerter, hjerter i stål og halmfigurer. *sær*

Høres veldig likt vårt juletre. Er oppvokst med juletre pyntet slik. Så derfor har jeg kjpt slik pynt. har laget litt, også er det noe som barna har laget. Sambo er oppvokst med fargede lys, glitter, flagg og fullt av julekuler. Han har lyst på glitter, men så var han på sjøen da julepynten ble kjøpt inn.

Vi har høyt stue med himling, så her er juletreet høyt!

__________________
TØSA
Tøsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 13:44   #4
Ekkir
Bree
 
Ekkir sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 431
Ekkir er litt kulEkkir er litt kul
Standard

Sv: Glitter på juletreet eller ikke?

Ikke glitter, ikke flagg. Bare 2 forksjellige farger på kulene, tror vi hadde hvitt og gull i fjor.
Selvsagt bare små lys.

Ekkir er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 13:54   #5
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glitter på juletreet eller ikke?

Eg lurer forresten på kva Glitter seier til at såpass mange vil ha henne på juletreet

Glitter!!!! Bidra!

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 14:09   #6
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glitter på juletreet eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Eg lurer forresten på kva Glitter seier til at såpass mange vil ha henne på juletreet

Jeg synes mest det er trist å høre at såpass mange ikke synes Glitter er noe fin og ikke vil ha Glitter i stuen i julen. Noen sa jo til og med at de ikke kan fordra Glitter, det synes jeg var unødvendig krasst.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 14:10   #7
Mumriel
Perspektivutvider
 
Mumriel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 272
Mumriel er populærMumriel er populærMumriel er populær
Standard

Sv: Glitter på juletreet eller ikke?

Ved siden av en stor samling glasskuler i alle farger og størrelser, har vi masse hjerter av hemaperler i alle farger og med rød sløyfe, som stroresøster lager da hun var 3 år.

__________________
Ikke la ortografiske krumspring skygge for intensjonen bak dette innlegget.

~ Den som aldrig lever nu, lever aldrig. Hvad gjør du?
Mumriel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 12:49   #8
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Glitter på juletreet eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Hos oss finner du verken glitter, flagg eller kuler på treet. Ja, det er mye annet som ikke finnes på treet også.

Vi har røde og rosa filthjerter, hvite og trefargede trehjerter, hjerter i stål og halmfigurer. *sær*

Det hørtes veldig fint ut! Håper at vi får se bilder av treet ditt etterhvert


Tillegg: Når jeg jeg lest hele tråden og da fant jeg selvsagt bilde av Berlijots juletre. Kjempefint!

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)

Sist redigert av Selma : 20-11-06 kl 13:00.
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 08:37   #9
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glitter på juletreet eller ikke?

Glitter skal på treet. Det er tradisjon. Jeg liker det når juletreet vekker barndomsminner.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 19:19   #10
Maya80
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Maya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populær
Standard

Sv: Glitter på juletreet eller ikke?

Jeg bruker glitter, men ikke flagg.

Maya80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 19:24   #11
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Glitter på juletreet eller ikke?

Her er mitt juletre fra i fjor. Hjemmelagde hjerter er hyggelig på treet. Ikke lett å få frem juletrær når man bruker blitz.


Sist redigert av Chanett : 24-05-07 kl 06:53.
Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 08:42   #12
Frances
Lykkelig naiv
 
Frances sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 861
Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Sv: Glitter på juletreet eller ikke?

Huff, jeg kan ikke fordra matchende juletre. Vi har glitter, kuler som er arvet fra foreldre og besteforeldre, egenproduserte kurver og barnas mer eller mindre gode forsøk på juletrepynt. Flagg har jeg faktiskt ikke fått tak i, må sette det på handlelisten.

Hvis mannen ønsker flagg og glitter, så synes jeg han burde få det. Juletre skal være personlig, ikke sakset ut fra ett hvilket som helst interiørblad. *grøss*

Frances er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 08:44   #13
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Glitter på juletreet eller ikke?

Vi har litt glitter på treet, samt gamle og nye kuler i alle mulige farger og fasonger.

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 08:50   #14
SmarteSmelt
Erfaren
 
SmarteSmelt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.133
SmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Glitter på juletreet eller ikke?

Glitter skal vi ha, flagg skal vi ikke ha.

SmarteSmelt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 08:51   #15
Betsy
Aktiv
 
Betsy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 242
Betsy er litt kul
Standard

Sv: Glitter på juletreet eller ikke?

Glitter hører med. Men jeg skjønner ikke hvorfor man skal ha flagg på treet!

__________________
Godt gjort er bedre enn godt sagt!!
Betsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 14:25   #16
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.758
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Glitter på juletreet eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av Frances, her.

Huff, jeg kan ikke fordra matchende juletre. Vi har glitter, kuler som er arvet fra foreldre og besteforeldre, egenproduserte kurver og barnas mer eller mindre gode forsøk på juletrepynt. Flagg har jeg faktiskt ikke fått tak i, må sette det på handlelisten.

Hvis mannen ønsker flagg og glitter, så synes jeg han burde få det. Juletre skal være personlig, ikke sakset ut fra ett hvilket som helst interiørblad. *grøss*

Helt enig. Slik er det hos oss også. Noe kjøpt, noe arvet, noe poden har laget, flagg, glitter osv.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 20:15   #17
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glitter på juletreet eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av Frances, her.

Huff, jeg kan ikke fordra matchende juletre. Vi har glitter, kuler som er arvet fra foreldre og besteforeldre, egenproduserte kurver og barnas mer eller mindre gode forsøk på juletrepynt. Flagg har jeg faktiskt ikke fått tak i, må sette det på handlelisten.

Hvis mannen ønsker flagg og glitter, så synes jeg han burde få det. Juletre skal være personlig, ikke sakset ut fra ett hvilket som helst interiørblad. *grøss*

Jeg er helt omvendt. Jeg liker ikke helt følelsen av å være på en borettslag-fest med trekkspill og Narvestad, og det er den følelsen jeg får av et Ola-Nordmann-harry-juletre med flagg og glitter rett ned fra toppen. :spy:
Jeg pynter treet hovedsakelig i sølv, gull og hvitt, og verken glitter (da mener jeg disse gammeldagse vanlige girlanderne) eller flagg kommer inn i dette huset.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 20:26   #18
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Glitter på juletreet eller ikke?

Her er det ikke snakk om glitter eller ikke, her er det om det blir juletre eller ikke. Vi forsøkte i fjor igjen med juletre, men det går ikke bra...Jeg blir aldri fornøyd og sutrer bare over mannen som gjør så godt han kan...

Så i år håper jeg at vi finner en annen lur løsning. Tar gjerne imot tips! Kunne egentlig tenkt meg et søtt lite juletre på 50 cm, men det er kanskje ikke så lett å få tak i...

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 20:34   #19
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glitter på juletreet eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av marikken, her.

Kunne egentlig tenkt meg et søtt lite juletre på 50 cm, men det er kanskje ikke så lett å få tak i...

Joda, i Oslo så selger juletreselgerne små "bordjuletrær" i allefall. Eller så kan du fylle en stor, flott vase med granbar og pynte det. I de fleste blomsterbutikker har de vintergrønne planter som ser litt ut som juletrær som man kan ha i potter og pynte med minikuler f. eks.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 20:38   #20
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Glitter på juletreet eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Joda, i Oslo så selger juletreselgerne små "bordjuletrær" i allefall. Eller så kan du fylle en stor, flott vase med granbar og pynte det. I de fleste blomsterbutikker har de vintergrønne planter som ser litt ut som juletrær som man kan ha i potter og pynte med minikuler f. eks.

En plante med litt pynt hørtes ut som et overkommelig prosjekt. Tror jeg får julefreden sin skyld får satse på noe slikt i år.

Takk

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no