Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Hvor mye koster medlemsskap på treningssenter?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-08-10, 19:40   #1
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvor mye koster medlemsskap på treningssenter?

Ja, jeg har gjort mitt for å finne det ut. Jeg har sendt e-post til nærmeste senter med ønske om tilbakemelding pr e-post. I stedet fikk jeg en lang melding på telefonsvareren min om at jeg så absolutt burde møte opp hos dem for en prat og jeg skulle sogar få en bag gratis.

Javel.

Jeg vil vite hvor mye det koster i måneden slik at jeg kan sammenligne ulike steder.

Koster det litt forskjellig avhengig av hvilke tilbud man benytter, eller betaler man én pris i måneden og kan ta for seg av alle tilbudene (jeg trodde det siste). Hva er vanlig? Er det vanlig å måtte betale innmeldingsgebyr? Er ikke gratis innmelding noe man pleier å få kastet etter seg med jevne mellomrom?

Noen som kan opplyse meg om hva de betaler/er vanlig å betale?

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-10, 19:43   #2
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.773
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye koster medlemsskap på treningssenter?

På mitt lokale senter betaler jeg 420,- i måneden. Det er billigere enn f.eks Elixia.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-10, 19:45   #3
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor mye koster medlemsskap på treningssenter?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

På mitt lokale senter betaler jeg 420,- i måneden. Det er billigere enn f.eks Elixia.

Og da kan du benytte deg av ... alt?

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-10, 19:45   #4
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.856
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye koster medlemsskap på treningssenter?

På Elixia her koster det 579 kr.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-10, 19:45   #5
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.392
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor mye koster medlemsskap på treningssenter?

Jeg betaler 390 i mnd, og da kan jeg bruke alle gruppetimene jeg vil, eller salen så mye jeg vil. Det er et lite senter som ikke er i kjede, og jeg tror det er endel billigere enn f. eks Elixia. Men her tror jeg det er ulik pris på Elixia fra her til nabobyen, uten at jeg vet det helt sikkert.

Elixia her har (iallfall hatt) avtale med fylkeskommunen og hauger av andre bedrifter, så da får en rabatt i forhold til full pris.

Også blir det billigere om en binder seg for lenger tid av gangen. På mitt treningssenter kunne jeg velge å binde meg for 6, 12 eller 24 mnd tror jeg. Også var det litt billigere om jeg valgte avtalegiro enn vanlig faktura.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-10, 19:46   #6
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.773
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye koster medlemsskap på treningssenter?

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Og da kan du benytte deg av ... alt?

Da er det saltimer, spinning, styrke og barnepass noen kvelder i uken.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-10, 19:47   #7
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor mye koster medlemsskap på treningssenter?

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

På Elixia her koster det 579 kr.

Takk! Det er vel kanskje noe sånt som er vanlig?

Dette aktulle senteret har sikkert ikke fænsi løsninger med vask av treningstøy og sånt. Er det noen som har det og hva koster det?

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-10, 19:48   #8
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.392
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor mye koster medlemsskap på treningssenter?

Klesvask? Jøss, det har jeg aldri hørt om.

Treningssenteret mitt har ikke barnepass, det er litt dumt noen ganger.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-10, 19:48   #9
Superior
Tilpasser tittel
 
Superior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.979
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mye koster medlemsskap på treningssenter?

399;- på spenst. Kan bruke alt, inkl det andre spenst-huset i byen som har badebasseng ( + masse utstyr det også, men færre saltimer).

__________________
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15
Superior er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-10, 19:49   #10
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor mye koster medlemsskap på treningssenter?

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Jeg betaler 390 i mnd, og da kan jeg bruke alle gruppetimene jeg vil, eller salen så mye jeg vil. Det er et lite senter som ikke er i kjede, og jeg tror det er endel billigere enn f. eks Elixia. Men her tror jeg det er ulik pris på Elixia fra her til nabobyen, uten at jeg vet det helt sikkert.

Elixia her har (iallfall hatt) avtale med fylkeskommunen og hauger av andre bedrifter, så da får en rabatt i forhold til full pris.

Også blir det billigere om en binder seg for lenger tid av gangen. På mitt treningssenter kunne jeg velge å binde meg for 6, 12 eller 24 mnd tror jeg. Også var det litt billigere om jeg valgte avtalegiro enn vanlig faktura.

Takk for svar. Det høres jo ganske rimelig ut? Jeg må sjekke om jeg er med i fylkeskommunen.



Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Da er det saltimer, spinning, styrke og barnepass noen kvelder i uken.

Ah. Det holder for meg.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-10, 19:50   #11
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor mye koster medlemsskap på treningssenter?

Opprinnelig lagt inn av Superior, her.

399;- på spenst. Kan bruke alt, inkl det andre spenst-huset i byen som har badebasseng ( + masse utstyr det også, men færre saltimer).

Hm. Dette er også mindre enn jeg har forestilt meg. Men hvorfor oppgir de ikke pris på telefonen?

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-10, 20:15   #12
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.024
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor mye koster medlemsskap på treningssenter?

Betaler 399,- i måneden

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-10, 20:16   #13
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye koster medlemsskap på treningssenter?

398,- pr. mnd for 12 mnd avtalegiro hos Go/Oxygo her i Kr.sand. Prisene har akkurat steget da og tilsvarende avtale om den tegnes i dag koster 448,- pr. mnd, men det gjelder ikke meg før avtalen min går ut og jeg evt. binder meg videre. Da kan jeg benytte absolutt alt ja, foruten personlig trenger - det må jeg betale ekstra for hvis jeg ønsker.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-10, 20:17   #14
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor mye koster medlemsskap på treningssenter?

Opprinnelig lagt inn av Superior, her.

399;- på spenst. Kan bruke alt, inkl det andre spenst-huset i byen som har badebasseng ( + masse utstyr det også, men færre saltimer).

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Betaler 399,- i måneden

To til på 399. Jeg trodde det kostet det dobbelte, jeg.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-10, 20:19   #15
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor mye koster medlemsskap på treningssenter?

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

398,- pr. mnd for 12 mnd avtalegiro hos Go/Oxygo her i Kr.sand. Prisene har akkurat steget da og tilsvarende avtale om den tegnes i dag koster 448,- pr. mnd, men det gjelder ikke meg før avtalen min går ut og jeg evt. binder meg videre. Da kan jeg benytte absolutt alt ja, foruten personlig trenger - det må jeg betale ekstra for hvis jeg ønsker.

Takk for svar!

Er det vanlig å betale etableringsgebyr?

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-10, 20:19   #16
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mye koster medlemsskap på treningssenter?

350 kr i mnd. Men det var sånn første 100 som meldte seg først fikk det for den prisen. Tror det koster rundt 400 kr ellers.

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-10, 20:25   #17
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye koster medlemsskap på treningssenter?

Det er vel litt individuelt - og avhengig av eventuelle "kampanjer" og ikke tror jeg.

Studioet jeg trente på tidligere måtte jeg betale etablering hos da jeg ble medlem der, mens det ikke var snakk om noe gebyr der jeg trener nå.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-10, 20:40   #18
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.863
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye koster medlemsskap på treningssenter?

Fikk akkurat i dag tips om et senter som Trine Hattestad har åpnet.
Jeg hadde tenkt å melde meg inn på Friskis og Svettis men på dette stedet hadde de jeg snakket med fikk månedsprisen til 399,- og det er absolutt interessant for meg også. Har både saltrening og styrke/treningsstudio.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-10, 20:42   #19
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.207
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye koster medlemsskap på treningssenter?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Fikk akkurat i dag tips om et senter som Trine Hattestad har åpnet.
Jeg hadde tenkt å melde meg inn på Friskis og Svettis men på dette stedet hadde de jeg snakket med fikk månedsprisen til 399,- og det er absolutt interessant for meg også. Har både saltrening og styrke/treningsstudio.

Hvor? Jeg hadde samme plan som deg, men dette bør jo sjekkes ut.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-10, 20:52   #20
Rug
Det er bare en fase
 
Rug sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.563
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor mye koster medlemsskap på treningssenter?

Jeg betalte 350,-. Det var inkludert sal, spinning, styrke, barnepass dag og ettermiddag, badstu. Dog bare dagtrening frem til 16.00, trening hele åpningstiden var 450,-.

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no