Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

30-årskrisen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-01-07, 19:33   #1
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

30-årskrisen

Opplevde du noe 30 års krise? Fortell meg gjerne hvordan det føltes å bli 30, både gode og mindre gode følelser/opplevelser.

Jeg gruer livsskiten av meg å bli 30. Og lurer nå fælt på hvordan min 30 års krise kommer til å bli!

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-07, 19:33   #2
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: 30 års krisen

TROR du virkelig at du merker noen endring, Azi??

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-07, 19:34   #3
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: 30 års krisen

Hadde ingen 30 årskrise eller andre alders kriser så der kan jeg ikke hjelpe deg.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-07, 19:34   #4
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 30 års krisen

Jeg var ca 10 uker på vei da jeg ble 30. Så jeg gikk rundt i en svimlende lykkerus! Hadde ingen krisefølelse i det hele tatt.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-07, 19:34   #5
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: 30 års krisen

Hvorfor gruer du deg til å bli 30?

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-07, 19:37   #6
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 30 års krisen

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

TROR du virkelig at du merker noen endring, Azi??

Jeg vet ikke, jeg er ikke der ennå.

Hvorfor jeg gruer meg?

Jo for at alltid da jeg var yngre så sa vi at 30 er så GAMMEL.

Og nå snart blir jeg 30 sjøl! Halveis til 60!

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-07, 19:37   #7
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 30 års krisen

Jeg gleder meg til å bli 30 (senere i år). Nå har jeg hørt så mange fortelle om hvor mye mer selvsikker, avslappet og moden de føler seg når de bikker et par-og-tredve at jeg bare må komme dit selv.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-07, 19:37   #8
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: 30 års krisen

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Jeg vet ikke, jeg er ikke der ennå.

Hvorfor jeg gruer meg?

Jo for at alltid da jeg var yngre så sa vi at 30 er så GAMMEL.

Og nå snart blir jeg 30 sjøl! Halveis til 60!

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-07, 19:38   #9
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 30 års krisen

Har akkurat blitt 36 år og har ikke hatt noen 30 årskrise

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-07, 19:40   #10
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.105
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 30 års krisen

Det er så lenge siden, så jeg husker ikke :ikkemeg:.

Men jeg føler meg fortsatt ung .

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-07, 19:40   #11
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 30 års krisen

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Jeg gleder meg til å bli 30 (senere i år). Nå har jeg hørt så mange fortelle om hvor mye mer selvsikker, avslappet og moden de føler seg når de bikker et par-og-tredve at jeg bare må komme dit selv.

Man blir jo ikke yngre heller, så da er det vel bare å akseptere at man blir gammel. Kanskje det er akurrat den biten som gjør at dem som er over 30 føler seg mer selvsikker og avslappet og moden. Dem har bare akseptert å seile den veien. Og det er akurrat den biten jeg har problemer med å akseptere!

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-07, 19:42   #12
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: 30 års krisen

Jeg hadde ingen trettiårskrise da jeg ble tredve, men da venninna mi ble tredve fikk jeg litt angst for henne som var tretti, uten type og barn. Nå er hun 34 og jeg kjenner fortsatt at jeg har krise på hennes vegne.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-07, 19:44   #13
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 30 års krisen

Ja du sier noe der.. jeg har er jo ferdig med produsere barn og begynner endelig å etablere oss. Så jeg har jo egentlig ingen grunn til å ha krise. Men tanke på å begynne å bli gammel.. det skremmer meg. Ihvertfall når jeg ikke føler meg gammel! Men eh 30 år er da ingen alder!

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-07, 19:47   #14
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 30 års krisen

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Har akkurat blitt 36 år og har ikke hatt noen 30 årskrise

Samme her, bortsett fra at jeg blir 36 snaaaaart

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-07, 19:48   #15
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 30 års krisen

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Jeg hadde ingen trettiårskrise da jeg ble tredve, men da venninna mi ble tredve fikk jeg litt angst for henne som var tretti, uten type og barn. Nå er hun 34 og jeg kjenner fortsatt at jeg har krise på hennes vegne.

Denne kan jeg signere.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-07, 19:49   #16
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 30 års krisen

Det er jo å bli 35 som er bøygen, fordi da er man plutselig nærmere 50 enn 20 .

Ben "repeat after me" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-07, 19:50   #17
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.860
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 30 års krisen

Noen egentlig krise opplevde jeg det ikke som, men jeg grudde meg til å bli 30 fordi vi var ufrivillig barnløse og alle hadde tutet meg ørene fulle med at "man blir jo ikke yngre", "fertiliteten synker dag for dag" etc. Dette med barn var den eneste grunnen til at 30-tallet virket skremmende. Jeg har alltid fått høre at jeg ser så ung ut, noe som plaget meg veldig i mange år, så det er i grunnen godt å bli eldre. Da jeg først rundet 30, var jeg bare lettet over å ha det overstått, og jeg merker ingen forskjell. Nå er jeg 33, har endelig fått barn - og føler meg fortsatt ganske ung.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-07, 19:51   #18
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.650
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 30 års krisen

Jeg synes i grunnen det var ganske fælt å bli 30, jeg.

Men nå er jeg 36 og føler meg egentlig yngre enn da jeg var 30 ...

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-07, 19:51   #19
cora
både her og der
 
cora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.834
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: 30 års krisen

Det eneste jeg har merket er at tannleger, fysioterapeuter, leger osv. plutselig er yngre enn meg.

cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-07, 20:01   #20
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.137
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 30 års krisen

Benmurphy kom meg i forkjøpet.

Nei, jeg opplevde ingen 30-årskrise. Jeg syntes ikke det var fælt å bli hverken 20, 25, 30 eller 35, og jeg syntes heller ikke det hørtes skummelt ut på forhånd. Jeg jobber sammen med såpass mange smarte og oppegående og morsomme og hyggelige folk som er både 40, 50 og 60 at jeg visste utmerket godt at man ikke trenger å bli hverken kjedelig eller kjip av det. (Men det er jo mulig jeg får en helsikes 37-årskrise utpå vårparten, selvsagt. )

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no