Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Shopper alle på storbyferie?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-09-09, 10:53   #41
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shopper alle på storbyferie?

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Nei, jeg bare kverulerer, jeg.

Blidkverulerer!


(Noen ganger blidkverulerer jeg og noen ganger surkverulerer jeg. Det er forskjell på det)

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-09, 10:53   #42
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shopper alle på storbyferie?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Dette trenger nærmere veibeskrivelse, kjenner jeg. Vi har tenkt å bestille to storbyturer for Blåmanns eurobonuspoeng, og det ligger an til å bli Køben og London (det fins ingenting som ikke vi har prøvd etc. ).

Jeg har bare syklet dit, så jeg kan bare fortelle den veien jeg altså. Om du kommer fra sentrum og til den lille havfrue, så sykle vidre (går sykkelsti videre) og så er det et langt hus like ved sjøen med butikk på butikk av outletsstores. TIcket to heaven, sportsbutikker, noanoa, rosemunde, georg Jensen, soaked in luxury, cottonfield, minus ++ (opp til 70%, faktisk)

Forøvrig så rotet jeg meg bort da jeg skulle sykle hjem til hotellet (ja, for gubben var jo ikke med, seff - shopping bør jo skje alene)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-09, 10:54   #43
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shopper alle på storbyferie?

Både ja og nei. Jeg er glad i klær og ting ikke alle andre har, og liker utvalget jeg finner andre steder så shopping er ofte endel av storbyferien, men aldri hoveddelen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-09, 10:54   #44
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shopper alle på storbyferie?

Jeg synes allium har det veldig godt poeng, jeg. Og dette er da en seriøs diskusjon?

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-09, 10:55   #45
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shopper alle på storbyferie?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg synes allium har det veldig godt poeng, jeg. Og dette er da en seriøs diskusjon?

Seriøs, kanskje, men ikke så veldig alvorlig, tenkte jeg. Men kanskje det bare var meg som ikke skjønte alvoret?

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-09, 10:56   #46
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shopper alle på storbyferie?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Seriøs, kanskje, men ikke så veldig alvorlig, tenkte jeg.

Hva? Tar du meg ikke på alvor? :skingrestemme:

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-09, 10:57   #47
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shopper alle på storbyferie?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Hva? Tar du meg ikke på alvor? :skingrestemme:

Jeg skjønte visst ikke at "seriøs shopping" i HI var så gravalvorlig ment som det var. Beklager.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-09, 10:58   #48
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shopper alle på storbyferie?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg skjønte visst ikke at "seriøs shopping" i HI var så gravalvorlig ment som det var. Beklager.

Ok, da. Du er tilgitt. Under tvil.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-09, 11:01   #49
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shopper alle på storbyferie?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg skjønte visst ikke at "seriøs shopping" i HI var så gravalvorlig ment som det var. Beklager.

Jeg bedriver seriøs og gravalvorlig shopping, er alltid i superdårlig humør når jeg må bruke tid på å kjøpe klær.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-09, 11:04   #50
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shopper alle på storbyferie?

Jeg shopper nok en del på storbyferie, men det er ikke hovedgrunnen til at jeg reiser. En fin mix av severdigheter, rundtomkringrusling, kafè/pub og litt shopping er storbyferie for meg.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-09, 11:18   #51
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.476
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shopper alle på storbyferie?

Det kommer veldig an på humøret og hvilken storby jeg er i og hvem jeg reiser sammen med. Noen ganger shopper jeg helt villt og hemningsløst, andre ganger holder det med en kjapp tur innom en liten butikk og så nyter jeg heller andre sider av storbylivet.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-09, 11:51   #52
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shopper alle på storbyferie?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Men hvis du absolutt har lyst til å gjøre denne ganske lettbente diskusjonen mer alvorlig, så kan jeg sikkert være med på å argumentere for at det er mer moralsk høyverdig å bruke penger på kultur enn på klær og sminke, både samfunnsøkonomisk sett og sett i forhold til hva det er "best" for den enkelte å være opptatt av.

Nei? Omvendt? Eller ... Øh ... Den var jo litt tricky. Hva er best, å bruke penger på klær eller teater? Klær er produksjon, skaper verdi i mange mange ledd. Arbeidskraft, men antakeligvis i utlandet. Mindre forgjengelig enn en kulturopplevelse, kan brukes av flere. Men skaper også forurensning. Hvem er faktisk greiest, jåledukka eller den kvasiintellektuelle? Jeg tror faktisk jåledukka.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-09, 11:55   #53
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shopper alle på storbyferie?

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Nei? Omvendt? Eller ... Øh ... Den var jo litt tricky. Hva er best, å bruke penger på klær eller teater? Klær er produksjon, skaper verdi i mange mange ledd. Arbeidskraft, men antakeligvis i utlandet. Mindre forgjengelig enn en kulturopplevelse, kan brukes av flere. Men skaper også forurensning. Hvem er faktisk greiest, jåledukka eller den kvasiintellektuelle? Jeg tror faktisk jåledukka.

Tja? Miljømessig sett så er det da i det minste bedre om vi bruker en større del av pengene våre på forgjengelige opplevelser enn om vi bruker dem på flere klær? (Færre, men dyrere, klær, er selvsagt også mer miljøvennlig, all other things being equal (which they never are).) Og så mener jeg jo at det er bra for samfunnet som helhet at det skapes mye kultur, og jo mer penger vi bruker på kultur, desto mer kultur kan det skapes, og det mener jeg er bra. (Men det er kanskje ikke akkurat økonomi, nei. )

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-09, 12:00   #54
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shopper alle på storbyferie?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Tja? Miljømessig sett så er det da i det minste bedre om vi bruker en større del av pengene våre på forgjengelige opplevelser enn om vi bruker dem på flere klær?

Nja, teatre er ofte store miljøsyndere siden de har minimalt med lagringsplass. Veldig lite blir gjenbrukt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-09, 12:02   #55
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shopper alle på storbyferie?

Nei, jeg pleier ikke å shoppe på storbyferie (annet enn hvis jeg kommer over noe). Jeg liker ikke å shoppe. MEN, for 2 uker siden dro jeg til London ens ærend for å shoppe. Da var jeg veldig god.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-09, 12:19   #56
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.810
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shopper alle på storbyferie?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg bedriver seriøs og gravalvorlig shopping, er alltid i superdårlig humør når jeg må bruke tid på å kjøpe klær.

Men ifølge enkelte i denne tråden her bedriver ikke du da shopping.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-09, 12:22   #57
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shopper alle på storbyferie?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Nja, teatre er ofte store miljøsyndere siden de har minimalt med lagringsplass. Veldig lite blir gjenbrukt.

Jo, men da snakker du vel om utstyret som brukes og ikke om den forgjengelige opplevelsen? Det er store forskjeller på hvor miljøvennlig ting i praksis gjøres i ulike deler av kulturbransjen, antar jeg, men prinsipielt trenger ikke en teaterforestilling å bruke noe særlig ressurser i det hele tatt.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-09, 12:25   #58
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shopper alle på storbyferie?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jo, men da snakker du vel om utstyret som brukes og ikke om den forgjengelige opplevelsen? Det er store forskjeller på hvor miljøvennlig ting i praksis gjøres i ulike deler av kulturbransjen, antar jeg, men prinsipielt trenger ikke en teaterforestilling å bruke noe særlig ressurser i det hele tatt.

Ja, da snakker jeg om utstyret. Selvfølgelig finnes det black box-teater som krever minimalt med effekter, og en opplevelse i seg selv vil jo være mindre miljøskadelig enn en ting. Men veldig mange kulturopplevelser krever "ting", noe som i sum kan gjøre opplevelsen mindre miljøvennlig enn kjøp av klær til privat bruk.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-09, 12:27   #59
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shopper alle på storbyferie?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Ja, da snakker jeg om utstyret. Selvfølgelig finnes det black box-teater som krever minimalt med effekter, og en opplevelse i seg selv vil jo være mindre miljøskadelig enn en ting. Men veldig mange kulturopplevelser krever "ting", noe som i sum kan gjøre opplevelsen mindre miljøvennlig enn kjøp av klær til privat bruk.

Sikkert sant. Film, for eksempel, antar jeg er langt mindre miljøvennlig enn litteratur. (Litteratur er jo omtrent den eneste kunsten man kan skape nær sagt uten egne midler i det hele tatt.)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-09, 12:32   #60
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shopper alle på storbyferie?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Både ja og nei. Jeg er glad i klær og ting ikke alle andre har, og liker utvalget jeg finner andre steder så shopping er ofte endel av storbyferien, men aldri hoveddelen.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no