Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Anbefal meg et ultra-familiecharterreisemål

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-07-09, 16:28   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Anbefal meg et ultra-familiecharterreisemål

Vi har akkurat kommet hjem fra to uker på Mallorca. Vi bodde på Sunwing Resort and Spa Alcudia. Vi har bare måttet innse at det nok er den perfekte ferieformen for oss noen år fremover. Det er ikke spennende og utviklende, men de små storkoser seg og vi voksne får dermed også en avslappende og fin ferie. Stort basseng for barna (atskilt fra de dype bassengene) og "miniklubb" er en forutsetning.

Derfor vil jeg sette stor pris på om dere kunne dele opplevelser av denne typen med meg (og sikkert flere). Helt ned på hotell og leilighetsnivå.

Vi var sent ute med å bestille i år og fikk det siste rommet på hele senteret i januar. Derfor innser jeg at vi må være tidligere ute for neste års ferie. Og så er det jo greit om vi tar dette ettersom folk kommer hjem fra ferien sin og har alt friskt i minne.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-09, 17:02   #2
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg et ultra familie charterreisemål

Vi har vært på Sunwing på Kreta og Rhodos, Saga (i sin tid) på Mallorca (Cala Mesquida og Viva Bahia Alcudia) og har vært strålende fornøyd. Særlig kanskje med Royal-leilighet i Tritondelen på Makrigialos, Kreta. Et stykke å reise fra flyplassen, med et fantastisk sted, med 25 meter til stranden. Vi var på Blue Village fra Star Tour på Kreta for to år siden, og det var ikke så bra, men dårlig vær (vi dro i månedsskifte april/mai) og steinete strand trakk nok litt ekstra ned.

Rhodos var fint, men stranden var litt mer småsteinete. Barnevennligheten og bassengene har vært veldig bra overalt hvor vi har vært på slike sentre.

Vi reiser til Sunwing Alcudia i september, så det er gøy å lese at dere var fornøyd!

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-09, 17:08   #3
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg et ultra familie charterreisemål

*abonnerer*

Har noen vært på SunWing Arguinegin?

:Kom hjem i går og har allerede begynt å tenke på vinterferien:

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-09, 17:13   #4
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg et ultra familie charterreisemål

Me har vore på Sunwing resort på Rhodos, Tenerife og Arguineguin.
Alle tre er heilt supre.

Skulle eg reist tilbake til berre ein av dei hadde det nok blitt Tenerife. Det er så koselig strandpromenade nedenfor der og kjempefint anlegg (er vel ganske nytt).

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-09, 17:35   #5
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg et ultra-familiecharterreisemål

Vi har vært på Startours anlegg på tenerife. Kjempefint det også. Var bungalower med to soverom der - det likte jeg godt.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-09, 18:04   #6
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Anbefal meg et ultra-familiecharterreisemål

Sunwing er jo veldig bra uansett. Anbefaler Alexandra Beach på Kreta.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-09, 18:08   #7
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg et ultra familie charterreisemål

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

*abonnerer*

Har noen vært på SunWing Arguinegin?

:Kom hjem i går og har allerede begynt å tenke på vinterferien:

Mange, mange ganger og reiser nok dit i august/september i år også. Jeg synes klimaet på Kanariøyene er langt mer behagelig enn middelhavet om sommeren.

Jeg anbefaler Royal-leilighetene. De har litt ekstra komfort m.bl.a. badekåper, hårføner, microbølgeovn, strykejern, strykebrett, kjøleskap som er fyllt opp med vin, vann og brus ved ankomst m.m.

Jo mer jeg reiser rundt omkring, desto mer blir jeg overbevist om at charter-reiser og da i form av Sunwing er absolutt den mest behagelige form for ferie jeg kan tenke meg med barn.

Sunwing Alcudia har vi også vært noen ganger. Foretrekker å bo i hovedbygningen, Nuevas Palmeras.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-09, 18:15   #8
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg et ultra familie charterreisemål

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Jeg anbefaler Royal-leilighetene. De har litt ekstra komfort m.bl.a. badekåper, hårføner, microbølgeovn, strykejern, strykebrett, kjøleskap som er fyllt opp med vin, vann og brus ved ankomst m.m.

...

Sunwing Alcudia har vi også vært noen ganger. Foretrekker å bo i hovedbygningen, Nuevas Palmeras.

Vi bodde ikke i Royal-leilighet, men det var veldig fint allikevel. Fancy ja, men til en forholdsvis høy pris.

Vi bodde på Villa Princesa, og det var vi fornøyd med. Det var ekstremt nærme alt, og det var langt mindre kaotisk under frokost og lunsj der (i følge MinaX). I tillegg var det fullstendig nyoppusset. Alt kunne jo ordnes i resepsjonen på Princesa også. Dessuten har jeg høydeskrekk og er ikke så god på balkonger i høyden.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-09, 19:02   #9
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.561
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Anbefal meg et ultra-familiecharterreisemål

Atlantica Aegean Park Blue Village på Rhodos - nærmere paradis kommer man ikke!
Et fantastisk, helt flunkende nytt hotell (åpna i april -09) og helt perfekt.
Vi bodde i rom/leilighet med direkte utgang til basseng - og det gjorde at vi kunne bade/sole oss utenfor rommet mens snuppa sov 2-timersbikken midt på dagen.
Stod om hotellet i Dagsavisa i går - Star Tours nye miljøhotell.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-09, 19:32   #10
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg et ultra-familiecharterreisemål

Opprinnelig lagt inn av Fusilli, her.

Sunwing er jo veldig bra uansett. Anbefaler Alexandra Beach på Kreta.

Enig.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-09, 19:49   #11
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Anbefal meg et ultra-familiecharterreisemål

Opprinnelig lagt inn av Fusilli, her.

Sunwing er jo veldig bra uansett. Anbefaler Alexandra Beach på Kreta.

:rikti g:

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-09, 20:03   #12
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg et ultra-familiecharterreisemål

Blue village caldera beach på kreta = perfekt barnefamilieferie. (startour)

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-09, 20:46   #13
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Anbefal meg et ultra-familiecharterreisemål

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Blue village caldera beach på kreta = perfekt barnefamilieferie. (startour)

der var mamma og pappa nå i mai, med turbo og de sa det var bra.
Jeg har ikke vært der

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-09, 21:07   #14
Callisto
Bør lage seg en tittel selv
 
Callisto sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 1.235
Callisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populær
Standard

Sv: Anbefal meg et ultra-familiecharterreisemål

Sunwing Resort Sandy Bay på Kypros!

Dit reiser vi i morgen.
Var der for 2 år siden også og stortrivdes på hotellet.
Skal denne gangen prøve Happy Baby leilighet.
Leilighetene ligger som små 2 etasjes rekkehus med gressplener i mellom. Fint bassengområde med mange bassenger og så ligger det to strender rett utenfor anlegget.

Vi har også vært i Alcudia og synes nok det er en "koseligere" by enn Ayia Napa. Ikke minst strandveien inn til havnen i Alcudia.
Sandy Bay ligger 2,5 km utenfor Ayia Napa og det er butikker og resturanter på veien så man behøver ikke gå helt inn. Og heller ikke oppsøke party ungdommene på klostertorget.
Veldig mange bra resturanter er det der også. Men ser for oss at det blir en del LaTasca og Fino på oss siden vi reiser med en 4 åring og en på snart 11 mnd.

__________________
Snuppa feb '05 og Minisnuppa aug '08
Callisto er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-09, 21:10   #15
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg et ultra-familiecharterreisemål

Stellina village Kreta. (Apollo).
Sunwing resort Arguineguin.

Men jeg er nok mest fornøyd med Stellina og Kreta.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-09, 09:44   #16
Timmi
Aktiv
 
Timmi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 187
Timmi er litt kul
Standard

Sv: Anbefal meg et ultra-familiecharterreisemål

Jeg slår også et slag for Blue Village Caldera Beach på Kreta. Vi var der i fjor og det var supert. Det kan være lurt å bestille med havutsikt/begrenset havutsikt for da bor dere på den nederste delen og slipper å gå så langt til det største og beste bassenget. Leilighetene er forøvrig kjempefine.

__________________
Timmi

02 og 06
Timmi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-09, 10:14   #17
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg et ultra-familiecharterreisemål

Opprinnelig lagt inn av Timmi, her.

Jeg slår også et slag for Blue Village Caldera Beach på Kreta. Vi var der i fjor og det var supert. Det kan være lurt å bestille med havutsikt/begrenset havutsikt for da bor dere på den nederste delen og slipper å gå så langt til det største og beste bassenget. Leilighetene er forøvrig kjempefine.

Kan signere denne. Veldig fint der, men synes det var litt kjedelig med den veldig smale og tett traffikerte vegen inn til byen. Eg sakna ein strandpromenade eller ein gangveg.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-09, 11:48   #18
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg et ultra-familiecharterreisemål

*abbonere* Her må jeg lese med stor innlevelse. Jeg vil på ferie!
(Egentlig har vi ikke ferie i år, men jeg har fått mannen med på at vi egentlig fortjener ei uke, og vi KAN jo dra ei uke i slutten av august... sikler litt på sunwing på Rhodos... (Mye fordi den har ledig avgang fra Bergen den uke vi kan...)

Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-09, 22:27   #19
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Anbefal meg et ultra-familiecharterreisemål

Vi var på Side Resort i Tyrkia med Ving i fjor. Det er ikke et sunwing-hotell men et SunGarden. Vi var så fornøyd! Det var passelig stort, kjempegod mat (JA det finns god buffet), fantastisk bassengområde, showteam som hadde leker og underholdt barna, flott service og minidisco og show hver eneste kveld. Jeg kunne fortsatt i det uendelige...

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-09, 22:31   #20
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Anbefal meg et ultra-familiecharterreisemål

Jeg slår også et slag for Blue Village Calders Beach på Kreta. Veldig bra.

I år var vi på Kypros, et sungardenhotell som het Panthea Village. Fantastisk sted, veldig bra opplegg for ungene, flott basseng og rolige omgivelser. Anbefales på det sterkeste.

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no