Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvordan vasker du håret?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Slik vasker JEG håret, ja:
Vasker én gang med sjampo – ferdig! 60 23,72%
Vasker én gang med sjampo, så balsam, så skylling. 126 49,80%
Vasker to ganger med sjampo, så balsam, så skylling. 52 20,55%
Vasker én gang med sjampo. Bruker balsam/hårkur som ikke skal skylles ut. 3 1,19%
Vasker to ganger med sjampo. Bruker balsam/hårkur som ikke skal skylles ut. 1 0,40%
Annet, jeg bare MÅ presisere i tråden under! 10 3,95%
Flasspåll!!! 1 0,40%
Deltakere: 253. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-08-08, 22:21   #41
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan vasker du håret?

Vasker én gang med sjampo, skyller, har i balsam og skyller. Det er k-j-e-d-e-l-i-g.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-08, 22:23   #42
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.963
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan vasker du håret?

Elinblu har så rett, så rett. Det finnes ikke noe kjedeligere enn å dusje. Kanskje bortsett fra å tørke seg etterpå.

__________________
Tilfeldighetene er våre venner.
Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-08, 22:26   #43
KristinS
Aktiv
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 281
KristinS er litt kul
Standard

Sv: Hvordan vasker du håret?

Shampo, skyll, balsam, kroppsvask, skyll ut balsam, skylle hele kroppen - ferdig.

KristinS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-08, 22:29   #44
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan vasker du håret?

Vasker mitt lange hår ca hver tredje dag. Shampoo, skyll, balsam, skyll.

__________________
Snuppene mine født -99 -02 og -05
Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-08, 22:58   #45
TheVoice
priiiima donna
 
TheVoice sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.351
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Sv: Hvordan vasker du håret?

Langt hår, men mange - tynne hårstrå i følge men frisør - som gjør håret noe tykt siden d er så mange hår.

Vasker 2 ganger med min deilige seah cashmir shampoo, deretter balsam som virker litt før jeg skyller ut. En gang i blant tar jeg repair kur fra swartsenkopf eller hvordan d skrives

annenhver dag.

__________________
TheVoice er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-08, 23:22   #46
Gammel bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvordan vasker du håret?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg aner egentlig ikke hvorfor jeg bryr meg, men jeg grep meg i å fundere over hvor himla mye tid som går med i dusjen når mitt lange/tjukke hår skal vaskes. Hvordan gjør folket det?

Det er klart at dette er interessant, Miss Norway! Jeg har nylig oppdaget luksusfellen lookfantastic.com, og siden jeg regnet prisene om i dollar i stedet for pund, unte jeg meg like godt 2 flasker shampo, 2 flasker balsam og 3 gode hårkurer (fikk litt sjokk da jeg sjekket nettbanken, ja). Etter dette har jeg selvsagt oppdaget gledene ved dyre, deilige frisørprodukter, og jeg kan med hevet hode svare på frisørens sedvanlige spørsmål: "hehvilke produkter bruker du i håret ditt, dah..?".

I det siste har jeg lært at en skal bruke hårkur ved hver syvende vask (husk: dette er en eksakt vitenskap), og ellers vasker jeg håret annenhver dag med èn runde shampo og en runde balsam.

  Svar med sitat
Gammel 13-08-08, 23:50   #47
krystallklart
Lett rørt
 
krystallklart sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Innlegg: 4.384
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan vasker du håret?

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Vasker én gang med sjampo, så balsam, så skylling.

Har kort/halvlangt hår som er lett å vaske.

__________________
Gutter 04, 08, 11 og jenta 13
+ en liten skatt i magen
krystallklart er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-08, 23:51   #48
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan vasker du håret?

Enkelt og greit - en gang med sjampo, ferdig!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-08, 23:56   #49
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvordan vasker du håret?

Varierer litt, for det meste en gang med shampo, men noen ganger blir det to, balsam bruker jeg bare en gang i blandt.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-08, 00:17   #50
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan vasker du håret?

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Ein gong shampo (ca 6 sekund)
Skyll
Ein gong balsam
(vente ca ti sekund)
Skyll

Eg kjedar meg faktisk dersom eg dusjar lenger enn 2-3 minutt.

Du og jeg Alfa
Godt å se at det finnes flere av oss. Mannen min kan virkelig ikke forstå at jeg ikke orker å stå der i laaange tider.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-08, 00:22   #51
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan vasker du håret?

En gang med shampo og så ferdig. Når jeg har langt hår bruker jeg balsam også.

Som barn husker jeg av min far ble oppmuntret til å vaske to ganger med shampo, og mellom hver gang måtte jeg vente på at knitringen i håret ble ferdig. Da var det klart for en ny runde. Vasket ikke håret like ofte den gang som det jeg gjør nå da.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-08, 07:31   #52
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan vasker du håret?

En gang med shampo, en med balsam, skyll.
Har jeg hatt spray i håret, blir det to ganger, ellers blir håret flatt og vanskelig etterpå.
Jeg har tynt, men langt hår.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-08, 11:25   #53
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan vasker du håret?

Vann, sjampo, ferdig. :effektiv:

Lange dusjer er deilig. Bare synd man aldri har tid til sånt. :mimrer tilbake til før i tiden da man leste bøker i dusjen:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-08, 11:30   #54
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.963
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan vasker du håret?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

:mimrer tilbake til før i tiden da man leste bøker i dusjen:


__________________
Tilfeldighetene er våre venner.
Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-08, 11:33   #55
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvordan vasker du håret?

Vasker det to ganger og har i balsam som ikke skal skylles ut etter at jeg er kommet ut av dusjen. Skulle vært flinkere med hårkur.

Jeg har skulderlangt, krøllete og ganske tykt hår.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-08, 11:57   #56
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan vasker du håret?

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.



Jeg øyner en ny forretningsidé. Pocketbøker trykket på vannavstøtende papir. De jeg leste før ble så... slafsete.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-08, 18:48   #57
Trolljenta25
Erfaren
 
Trolljenta25 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 896
Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

Sv: Hvordan vasker du håret?

En gang shampo, skylling, balsam, vasker resten av kroppen, skyller så ut balsam og såpe av kroppen. Gjort på 5 minutter.

Trolljenta25 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-08, 19:40   #58
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan vasker du håret?

Opprinnelig lagt inn av Skytte, her.

Shampo, skylle, balsam, vaske kroppen, event. barbering, skylling av hele kroppen inkl. håret.

Samme her!

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-08, 21:20   #59
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan vasker du håret?

Vasker én gang med sjampo, så balsam, så skylling.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-08, 21:32   #60
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan vasker du håret?

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Ein gong shampo (ca 6 sekund)
Skyll
Ein gong balsam
(vente ca ti sekund)
Skyll

Eg kjedar meg faktisk dersom eg dusjar lenger enn 2-3 minutt.

Kan signere!

Unntaket er når jeg er gravid.
Da kunne jeg stått i dusjen flere timer om dagen.

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no